Omg P&C had ik nou nooit aan gedacht! Haha! Thanks!
En jeeej fijn om nieuwe fysieke winkels te hebben (haat online winkelen echt)
Omg P&C had ik nou nooit aan gedacht! Haha! Thanks!
En jeeej fijn om nieuwe fysieke winkels te hebben (haat online winkelen echt)
Geen merk tip, maar volgens mij heeft MUD jeans ook een repair service! Dan zou je hem eventueel kunnen laten maken.
De Ingaa zit heerlijk en is niet helemaal skinny. De Tillaa is nog iets strakker bij de enkels.
Ik had mijn vorige broek dus helemaal opgemeten en op basis daarvan de Hightop Tilde van Nudie jeans besteld. Maar hij zit te strak bij mijn buik en hij is ook wel erg lang. Nu twijfel ik of ik hem omruil voor een eentje die wijder en korter is, maar ik ben bang dat het dan bij de benen zelf weer te wijd wordt en dan misschien ook weer te kort wordt (er gaat meteen 5 cm vanaf). Misschien dat ik beter weer bij Mud jeans kan bestellen, maar ik wilde ook wel weer wat anders proberen eigenlijk.
Zo vervelend om online broeken te kopen Ik woon ook echt niet in de buurt van een winkel waar ik zou kunnen passen.
Weet iemand bij welke fysieke winkels je Kings of Indigo kunt kopen?
Ik weet dat ze die hebben bij Van Nature in Nijmegen. Verder niet bekend met andere steden.
Er staat een store locator op de site met alle winkels
Deze jurk besteld bij love and confuse voor een bruiloft in juni. Hopelijk is het op tijd binnen. De keur is pink spanish
Oh ja, ik zie het nu.
Alleen bijv in Utrecht wordt er een winkel genoemd met alleen mannenkleding en een andere (Studio Jux) die niet meer bestaat. Vaak zijn het ook kleinere boetiekjes. Ben daarom benieuwd of iemand weet waar ze een beetje een ruime collectie jeans hebben. Anders maar online bestellen en hopen op succes.
Nuhukiva misschien? En er is zo’n nieuw eco warenhuis in de oude bieb van utrecht geloof ik?
Ja daar dacht ik eerst ook aan maar die hebben alleen Kuyichi jeans.
Inmiddels online besteld en kan wel zeggen dat de maattabel van Kings of Indigo goed klopt!
Misschien is dit niet de juiste plek, maar, ik zie wel eens jurkjes van Love and Confuse voorbij komen hier. Heeft iemand ervaring met hoe de maten vallen?
Lijkt me wel de juiste plek! Ik vind het per kledingstuk verschillen. Heb de Fressia jurk in maat S, de Bee top in XS en de Isla shorts in M. Ik zou goed naar de reviews kijken op Etsy. Daar staan altijd wel mensen tussen die vertellen hoe het bij hen valt.
Thanks! Ik ga even op Etsy kijken. En als ik het goed zag kun je dus niet retourneren he?
Ja, dat kan wel! Alleen niet als je custom iets laat maken, dus bijvoorbeeld iets een paar cm langer. Hun retourbeleid staat ook op Etsy. Als je vragen hebt kun je ook contact met ze opnemen, als je twijfelt over een bepaalde maat. Ze reageren altijd snel en zijn behulpzaam.
Zo lief!!!
Thanks voor deze tip!
Heb je Everlane al geprobeerd?
Kings of Indigo, Nudie, Mud, Kuyichi kan je eens proberen