Oeps ook nog een jas van embassy of bricks and logs besteld
Ik heb anderhalf jaar geleden een paar gekocht, draag ze best veel (ik heb wel een ander paar schoenen waarmee ik ze afwissel en draag ze voornamelijk in voorjaar/ zomer/ herfst) en ze zien er nog heel goed uit.
Bestaan er duurzame BH merken die kleurrijke en sexy beugel BH’s verkopen in maat 60D?
Ik ben op zoek naar een mooie flared jeans met lengtemaat 28 (of een kort vallende 30). Had er bij Kings of Indigo een besteld met lengte 30 (voorheen van Topshop ook die lengte wel gehad), maar die was helaas veel te lang. Nudie jeans en Mudjeans hebben helaas geen flared in de collectie op het moment. Iemand nog een idee?
Op Zalando kun je filteren op ‘jeans’ ‘flared en bootcut’ en dan filteren op lengte 28.
Misschien kun je zo merken vinden die dat hebben, ook als je daar niet wilt kopen?
edit: en je kunt dus ook filteren op bepaalde duurzaamheidsaspecten maar ik weet niet hoe serieus ik die zou nemen, maar misschien dat het je op weg helpt
Thanks, goeie. Die duurzaamheidsfilters van ze zijn niet heel betrouwbaar inderdaad…
Ik raad ze af - kreeg er heel erge zweet voeten in en na weinig dragen zitten er scheurtjes in. Heb stiekem spijt dat ik niet de leren heb gekocht
De Denham farrah is er in lengtemaat 28. Ik weet alleen niet hoe duurzaam ze echt zijn, ze claimen zelf van wel.
De zwarte zou ik afraden want die werd vrij gauw grijzig, maar vind het verder wel een mooi en lekker zittend model.
Heeft iemand wel eens iets via Weekendbee besteld? Ik krijg vaak reclame van ze op instagram maar de website is duidelijk door google translate gehaald. Maar de reviews zijn wel redelijk positief dus het lijkt verder wel oké?
Ik wil graag een short van Girlfriend Collective en ik vind het nog steeds zo jammer dat zij zelf niet naar NL verzenden. In de webshops hier vind ik meestal alleen leggings.
Overigens heb ik het hier volgens mij nog niet voorbij zien komen maar Organic Basics is helaas falliet. Wel overgenomen door een ander bedrijf maar het is nog niet helemaal duidelijk of dat net zo duurzaam is. Ik heb zelf maar een kledingstuk van hen maar vind het wel echt jammer wat ze leken altijd heel goed bezig.
Ze hadden de fijnste bhs
Misschien sezane? Of petite bij reformation of everlane?
@Leilouka ik heb ooit besteld bij weekendbee(ook gfcollective haha) enwas helemaal prima.
Baal zo van OB, hun ondergoed was , had toevallig in die laatste sale nog strings gescoord.
Die sale ging maar door! Zie nu 50% sale bij Reformation terwijl ik daar nooit eerder sale heb gezien. Maak me nu wel een beetje zorgen.
@GrumpyHarry Reformation heeft dus sale! Mss dat daar iets bij zit?
Ja idd! Achteraf gezien natuurlijk een slecht voorteken😞
Greenlabels ook al zag ik.
Reformation heeft wel vaker sale gehad hoor, al promoten ze dat geloof ik nooit zo heel hard.
Dacht dat reformation elk jaar in augustus sale heeft. Hun zijn hopelijk wel groot genoeg om te blijven bestaan, hebben ook meerdere winkels in de VS en UK.
Ik weet niet of je hier nog wat aan hebt, maar ik zag toevallig vandaag dat ze bij de Bever online veel sale hebben op Veja sneakers!
& @Strawberry dat wist ik helemaal niet. Kocht er nooit iets omdat ik het niet nodig vond om iets helemaal uit Amerika te bestellen, maar sinds ze een winkel in Londen hebben heb ik een paar dingen gekocht en ben helemaal om
Ik heb bij reformation wat dingen teruggestuurd en heb iets raars ermee. Iemand dit weleens gehad en zo ja, komt dat goed?
Twee items zijn niet teruggestort (status rma) en van de items die wel zijn verwerkt hebben ze maar plus minus 95 procent van het bedrag teruggestort.
Ik heb nog nooit want bij hun geroutineerd, over de 2 kleding stukken kan ik dus niets zeggen. Daarvoor zou ik contact met hun klantenservice opnemen, die antwoorden snel. Dat je minder krijgt uitbetaald klopt. Je moet invoerrechten betalen en dat zit bij de prijs van de kleding onbegrepen.
Ik zie nu bij een vorige return dat ik meer heb teruggekregen. Dus het zal wel iets met currency exchange te maken hebben?
Ik ga de vraag in ieder geval uitzetten bij de klantenservice!
Ik vind hun klantenservice heel fijn/snel.
Heb ooit eens iets gehad met een verkeerd adres, waarbij ze zelf contact met me opnamen. Hopelijk komt het goed (vast wel)