Hebben jullie nog tips voor warme duurzame winterjassen?
Ik heb de parka van Teym. Vind deze super lekker warm en fijn. Een hele fijne jas.
Ik ben al jaren blij met mijn jas van Vaude. Zijn wel meer outdoorjassen, maar heerlijk wind en water dicht. Ik heb een wat dunnere jas en een fleece vest erbij voor echt koude dagen, maar heb die meestal niet nodig.
Embassy of bricks and logs echt een top jas!
Vraagje: weet iemand waar ik een mooie gestreepte knit kn vinden? Het liefst niet van wol, maar van katoen en zwart wit gestreept. Ik zoek me rot en kan het echt nergens duurzaam vinden (wel bijvv cos of arket) terwijl het me zo’n tijdloos item lijkt?
Sezane komt id buurt:
https://www.sezane.com/nl/product/trui-adrian/marineblauw-ecru#size-XXS
Waar kopen jullie hempjes voor onder je kleding? En dan vooral varianten met een mooi kanten randje oid die je nog ziet bij een blouse.
@wompie Deze misschien?
Ik vind deze van dilling echt heerlijk en heel mooi! Ik bestel ze graag een maatje groter dan ik normaliter draag.
Mooi! Ben je veel extra tijd of moeite kwijt aan het wassen ervan? Aangezien het 70% wol is en handwas wordt aangeraden.
Ik heb heel veel wol en wol/zijde dus eens in de zoveel tijd een wolwasprogramma op mijn wasmachine! Maar liever luchten als er geen vlek in zit, wol hoef je niet zo vaak te wassen. Liever niet juist
Zo’n hemdje kun je altijd even in een sopje wassen (met wolwasmiddel!) dus nee, dat is niet veel extra werk
Thanks! Maar ik zou dus meer naar zo’n soort trui (maar dan duurzaam en niet wol)
https://www.instagram.com/reel/CjRDgyhI12S/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
waar kopen jullie je pyjama?kvind uniqlo heel comfy maar weet niet of t duurzaam is
Ik heb laatst bij Living Crafts wat gehaald, een Duitse webwinkel. Scoort heel goed bij Good On You. De verzendkosten zijn wel hoog (€12), toen ik bestelde was er een actie voor gratis verzenden.
Ik had een lange pyjamabroek besteld, die zit te los en kruipt op. Ik had ook nog een shirt met lange mouwen en een korte pyjamabroek, daar ben ik wel tevreden over.
People tree. En in combinatie met wat oude tshirt met een gaatje bijv. En je kunt zeeman eens checken.
Uniqlo weet ik niet of het duurzaam is, iig niet ethisch of fair pay mocht je dat belangrijk vinden.
Ik kwam deze trui tegen en moest aan jouw vraag denken. Komt dit in de buurt?
Spijtig… maar zeeman? Lijkt me te goedkoop om ethisch te zijn
Ja haha lijkt niet te kunnen he, maar ze schijnen het toch echt goed te doen: Fair Wear Foundation on Instagram: "BRAND PERFORMANCE CHECK 2021: ZEEMAN ☑️ ⭐ Category: GOOD ⭐ @zeeman_nederlands has progressed from 65 to 72 points in their brand performance check in 2021. Zeeman is also a signatory of the #InternationalAccord, agreeing to continue working to make Bangladesh factories safer. 👏 Learn more about Zeeman's progress on their brand page, link in bio! #fairwear #brandtransparency #peoplefriendlyfashion #garmentworkersrights #covidcrisis"
When sarah smiles heeft er ook wel eens over geschreven.
Vet, Bedankt voor de info!
Haha, nee deze komt niet per se in de buurt, maar ik vind hem wel heel leuk, dus ga hem bestellen😍 thanks voor deze tip!
Ik las pas geleden dat de C&A ook bezig is om de productie van hun spijkerbroeken terug te brengen naar Duitsland. Vond dat wel positief.
Ik stond vandaag in de C&A voor een stapel jeans en je ruikt gewoon dat het niet goed zit.
Weekday overigens net zo, je ruikt het overigens niet maar in het label staat Made in Bangladesh.