Ik heb een badpak van Augustine Amsterdam waar ik erg blij mee ben!
Aya label (wordt ook verkocht bij De Bijenkorf)
Narah soleigh
Kalyora
Deze merken staan op mijn lijstje voor nieuwe zwemkleding.
Ik heb een paar bikiniās van Save the Wave. Is alleen online verkrijgbaar
Ik zoek een zwarte, stevige flared pantalon. Vanilia heeft helaas niks. Heeft iemand andere aanrader?
Is dit wat je zoekt? Ik vind By Bar een leuk merk verder
Edit: zie nu dat alle maten uitverkocht zijn op deze site, de bijenkorf verkoopt m ook zie ik
Thanks!! Dit is echt precies wat ik zoek
Heeft iemand een aanrader voor een witte bloes, die je in de zomer over je bikini of topje aantrekt? Meeste witte bloezen die ik tegen kom zijn daar veel te netjes/stijf voor.
Ik zou dan naar linnen bloezen kijken zoals van love & confuse of misschien heeft atelier felie ook zoiets?
Ik zag bij By Bar wat hier werd getipt ook veel linnen blouses!
Heeft iemand hier ondergoed van Underprotection? Ik wil een bralette bestellen, maar ik wil even dubbel checken of ik de goede maat in gedachten heb. Zou het liever niet willen terugsturen. Volgens de site kan ik S kiezen voor een strakke fit en M voor een losse fit. Hoe vinden jullie dat het valt?
Ik heb deze in een M
Ik draag meestal 80A, M is organic basics bhās. Cups zitten heel goed, beetje strak in de omvang
ik heb cup 75e en draag L
En @vaatdoek thanks! Ik heb besteld, ben heel benieuwd.
Ze hebben nu allemaal mooie modellen in de aanbieding trouwens. Dus mocht iemand een setje nodig hebben is dit een goed moment om eens te kijken.
Ik ben in Utrecht geweest om bij een paar fysieke duurzame winkels te winkelen. Ik moet altijd wel passen en aangezien duurzame merken meestal retourkosten rekenen (wel begrijpelijk natuurlijk hoor) vind ik dat toch ook fijn.
Bij Nuhukiva hadden ze van veel kleren maximaal maat M, dat viel best tegen! Ik heb van bovenstukken maat L dus dat valt binnen reguliere maten maar zelfs daarvoor was dus beperkte keuze.
De nieuwe Sophie Stone winkel vond ik leuk! Meer keuze in (reguliere) maten, en ben daar weggegaan met een nieuw shirt
Er was wel wat overlap in merken die ze beide hadden maar ook wel genoeg uniek assortiment dat de Sophie Stone winkel een fijne aanvulling is!
Ik vind t vrij klein vallen. Ik ben echt wel smal gebouwd en toch was een xs te klein. Ik heb nu een s en die zit prima!
@George Hoe bevielen ze je?
Heeft er iemand ervaring met Atelier Felie? Ze staan wel in de openingspost, maar de zoekfunctie levert verder niks op.
Ik heb binnenkort een bruiloft en ik heb besloten dat ik graag een duurzame jurk/jurkje wil. Ik vind eigenlijk alle websites tegenvallen, maar van Atelier Felie lijkt me wel mooi.
Colorful standard, echt in 100 kleuren
Ik heb hier een jurk van (Dominique jurk) in khaki. Mooi linnen, fijn model, ik ben tevreden!
Goat (heeft ook een aansluitens model) sezane, reformation, filippa k
Cotton Stretch Scoop Neck Top van Filippa K is perfect en blijft na 3 jaar regelmatig dragen nog steeds goed.