Duurzame modetopic

Niet per se voor het duurzame modetopic denk ik😉

2 likes

Oeps sorry verkeerde topic idd, haal hem weg
Zelf verder tevreden over de goat shirts, de unisex is meer dikker maar de normale vallen soepeler en meer aangesloten

2 likes

Voor wie nog duurzame items nodig heeft, het is vandaag Fair Shopping Day met 20% korting op een aantal merken waar onder de website van Sophie Stone, Food for Skin, Bottines en nog meer (een aantal ken ik niet). Via de nieuwsbrief van de website van Fair Shopping Day kan je alle merken inzien en de kortingscode!

6 likes

Ik ga Den Haag in voor duurzame kleding, waar moet ik echt heen?

Hmm in Den Haag weet ik eigenlijk niks, daarom kom ik er zeg ook bijna nooit meer. De Bijenkorf heeft een klein rekje met Armedangels. Misschien kun je beter voor vintage slagen, maar daar ben ik zelf niet in thuis dus kan geen tips geven.

Edit: er zit sinds kort in de Mall of the Netherlands een megagroot duurzaam warenhuis met alleen maar duurzame kleding. Niet exact Den Haag maar wel heel dichtbij!

2 likes

Woooow serieus? Ik ga ff googelen. De laatste keer dat ik er was was een duurzame winkel juist weg. Die winkel was een studentenwinkel van een bepaalde opleiding geloof ik.

Edit: Tomo?

1 like

Yes!

5 likes

Wow wat cool dat warenhuis! Vind het soms best lastig om per individueel merk/winkel te bekijken of het duurzaam is of niet. Heel relaxed om alles dan gewoon op één plek te hebben en ook echt veel keuze te hebben!

3 likes

Ja echt fijn een groter aanbod. Jammer dat ze geen Armedangels hebben dat is wel mijn favo merk

1 like

Ik ben net bij Tomo geweest! Ik vond het echt een mooie winkel. Ben naar huis gegaan met een mooie jumpsuit van Thinking Mu. De winkel zat wel een beetje verstopt in een hoekje (in het rijtje van Sissy Boy en de ANWB-winkel).

@Ladyhawke: mocht je nog een keer naar Westfield gaan, bij Peek en Cloppenburg verkopen ze Armedangels!

7 likes

Dat wist ik niet. Binnenkort maar eens een tripje maken naar de Mall dan!

5 likes

Ik had dit ook al in een ander topic geschreven ooit maar bij Tomo hebben ze boven in een hoek ook 2ehands designermerken!

1 like

Wowwwww, ik lees net dat Tomo failliet is. Ik heb het maar één keer kunnen bezoeken, het zat voor mijn gevoel echt pas net in Westfield. Wat jammer!

Edit: ik lees dat het filiaal op 18 maart opende.

1 like

Wow dat is snel gegaan. Het was ook wel een gigantisch pand

Ja, dit is echt niet de tijd voor retail helaas :smiling_face_with_tear:

2 likes

Gezien de schoenen die ik online besteld had bij NAE en Will’s Vegan Shoes niet goed paste en retour moesten, vroeg ik mij af of jullie tips hebben voor winkels in Amsterdam waar ze duurzame vegan schoenen verkopen? Dat scheelt weer wat pakketten heen en weer. Ik ben specifiek opzoek naar schoenen voor de herfst/winter, geen sneakers zoals Veja. :smiling_face:

Misschien kun je kijken bij Het Faire Oosten en Vega Life!

Ik heb zelf schoenen van Will’s vegan shoes en die pasten gelukkig dus geen gedoe gehad met bestellen en terug sturen. Ik zit zelf wel een beetje met hetzelfde, ook qua kleding kopen. Helaas woon ik in een stad met weinig duurzame kledingwinkels. Dus ik ga er binnenkort maar een dagje uit van maken.

3 likes

Dank je wel voor de tips, Vega Life heb ik nog niet eerder bezocht maar zo te zien hebben zij wel een uitgebreid aanbod. Ik woon helaas ook in een stad met weinig duurzame kledingwinkels, ik combineer mijn zoektocht daarom ook met een afspraak in Amsterdam haha. Mijn huidige paar Will’s Vegan Shoes zijn ook top, maar dusdanig versleten dat ze eigenlijk niet meer kunnen. :sweat_smile: Wel super fijne schoenen, maar wilde een ander model proberen (met minder succes).

1 like

Ik herken dit niet, maar gezien de plek, zou dit niet door de pedalen van je fiets kunnen komen?

1 like

Schuurplekken door het lopen? Ik heb dit met nike air max op den duur zie je van die kleine slijtage plekjes omdat je met je schoenen tegen elkaar aan komt