Echte Gooische Moeders

Ja dat is waar! Vind haar ook zeker een leuk mens maar niet om altijd om je heen te hebben haha.

Haha ja maar echt. Ik vind Bo daarin echt een typische ‘curlingouder’.

Ik vind Kimberly trouwens ook wel echt leuk overkomen dit seizoen. Gewoon lekker rustig en wat meer op de achtergrond, maar vind haar wel sympathiek overkomen ook.

6 likes

Jaa ik ook! Florine en Les lijken me ook relaxt.

1 like

Haha ik herken me zo erg in die tijdschriftenverzameling van Pauline. Lol, heb hier ook nog Linda’s liggen uit 2008 en hier en daar nog een Allerhande die al meer dan 5 jaar oud is. En niet vergeten dat ik inmiddels 15 jaar geleden een abonnement had op de Glamour. Maar weggooien of weggeven is ook zo moeilijk.

5 likes

Ahh die verrassing van Jeroen aan Florine. Zo lief :sob: :heart:

En ergens toch ook wel “mooi” dat de kinderwens van Pauline zo open wordt besproken. Ook nu ze toch meer het medische traject in gaan/zitten. Denk dat dat wel kan helpen om het taboe rondom dit onderwerp bespreekbaar te maken.

Vond de aflevering verder niet echt heel boeiend. Beetje saai zelfs eigenlijk.

@Salinger ik vind de vriend van Bo knapper :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Huh maar volgens mij wil @macaron er helemaal niet vanaf toch?
Ik herken dat ook :grin:zelfs ruzies met man over haha

Ik heb het idee dat elke aflevering een focus op Pauline is. :sweat_smile:

@Salinger Wie is Gerrit ook al weer?

Ik moet nog aardappels kopen maar ik weet al waar ze zijn…

4 likes

Vind eigenlijk al die mannen afzichtelijk zeg

Moest lachen om Pauline “zit je al te wenen?” Hahaha

12 likes

Ik zou wel een hele serie willen met pauline en haar moeder die het huis opruimen. :laughing:

Oohh die vriend van florine is wel echt enorm veranderd sinds die jaren joh!

4 likes

Maar hij is toch niet diezelfde jongen als in Echte Gooische meisjes?

2 likes

Ooh oeps ik zie het nu, die heette Bob en deze Jeroen.

Leslie is zwanger van hun 2e kindje! :blush:

11 likes

Maar ff, die man van Bo, wat ongelooflijk bot was die aan de telefoon.

1 like

Maar als je net in een overleg zit of heel erg druk bent dan is zo’n vraag ook heel irritant. Iemand zou mij hiervoor ook niet moeten bellen. Zulke dingen staan ook gewoon in de handleiding van de auto of google er naar.

20 likes

Ja maar hij was natuurlijk súper druk en zat in allemaal belangrijke meetings.

Heb het idee dat Bo hem veel interessanter maakt dan hij eigenlijk is.

7 likes

Precies dit. Mijn vriend moet me echt niet op werk komen storen met een vraag die je nog beantwoord kan krijgen door een youtube filmpje te kijken. Ook echt zo suf om zoiets alledaags een mannentaak te vinden en dan niet te weten hoe het moet.

5 likes

Ik weet vrij zeker dat dit in scene is gezet. Zo veel dingen in die serie zijn zo ontzettend rolbevestigend. Ze wilden hier even benadrukken wat een ontzettend drukke en belangrijke zakenman hij is.

Ook dat stuk bijvoorbeeld dat ze naar die auto gingen kijken en dat Bo en die vriendin dan zeiden: “Oh ja mannen en auto’s he, hihihihihhaho.” De hele serie hangt aan elkaar van dit soort momenten.

12 likes

Niemand:
Echt helemaal niemand:
Leslie: heel leuk overal van die dennennaalden.

30 likes

Ugh Bo haar haar zit altijd goed

3 likes