Echte Gooische Moeders

Ja viel mij ook op inderdaad! En ook constant over dat zij de reisleider is dus het mooiste, lekkerste mag enz. En dat geschreeuw steeds idd. En vissen naar complimentjes :sweat_smile:

Vond dat stukje bij het eten van Leslie wel heftig om te zien. Zo intens allemaal. En in een vreemde omgeving waarin alles nog meer binnen komt dan normaal. Voor mezelf ook herkenbaar (helaas). Goed dat ze toch haar eigen weg kiest en dan besluit weg te gaan. Hoop echt voor haar dat ze zich snel beter mag voelen

Pffff dat ze deze aflevering ook heel de tijd Bo de hemel in prijzen

Ja ik ben gewoon altijd happy, maar snap echt niet waarom iedereen met mij zou willen ruilen.

Zegt mevrouw in haar miljoenen villa met au-pair

Bo zit echt in mijn allergie

Leslie gaat een jurk passen, maar Bo krijgt ook weer een moment om alle shine te pakken.

27 likes

Ja dat bij die jurken passen vond ik ook niet echt netjes. Als je een echte vriendin bent dan weet je toch dat die leslie zich daar alleen maar rotter over zichzelf gaat voelen

12 likes

Zooooo wat een wijf die Bo

Maar ja vind wat Pauline doet ook niet leuk die is dan zogenaamd wel goed met Leslie en zit dan te pushen dat Bo er ook 1 aan moet en vervolgens krijsen hoe veel mooier zij dan is

1 like

Grappig dat ik Leslie in Echte Gooische Meisjes het minst leuk vond (hoewel dat waarschijnlijk door onzekerheid kwam), en nu de meest sympathieke en lieve van de 5.

38 likes

Hahah ik moet gewoon hardop lachen om die humble brag van Bo. Zo akward; ā€œIk snap niet dat ze met mij willen ruilen… heb een hele leuke man, lieve kinderen. Ja echt een fijn levenā€ en dan dat lachje er achter aan :joy:

3 likes

Vind ik ook maar ik vind Florine ook heel leuk!

1 like

Als ze nou hadden gezegd tegen Bo: Ik wil echt met je ruilen, omdat ik ook Patricia Paay als schoonzus wil!
Dat was zou pas een goeie reden zijn. Voor rest geen reuk of smaak aan dat mens.

17 likes

ā€˜MEIDEN OVERSTEKENN FOLLOW DE LEADER’

1 like

Aaahw ja en Leslie stond er echt overduidelijk zo niet comfortabel bij. Steeds een hand/arm over haar buik of boezem alsof ze iets wilde bedekken. En die meiden maar krijsen hoe geweeeldig Bo eruit zag. Kreeg echt even medelijden met Leslie.

24 likes

Ahh ik kwam hier even melden dat Pauline mijn lady-crush is :smiling_face_with_three_hearts:
Ze is inderdaad een beetje irritant in deze aflevering maar ach, je kan niet altijd pieken.
Zelfspot met dr hart op de goede plek.

5 likes

Ben ik de enige die Florine er onflateus uit vond zien in het vliegtuig? Toen ze in het hotel voorover boog hingen ook bijna haar borsten uit haar jurkje

Pauline lijkt altijd op standje 100% te staan, ik zou echt heel chagrijnig worden op een gegeven moment haha chill een beetje aub.

Haha ja ik zou soms ook echt denken ā€œhou je beeeeeeeeekā€, maar denk wel dat echt haar hart op de goede plek heeft en heel lief is.

3 likes

Vond het wel heel lief dat ze voor iedereen ging speechen en het ook oprecht jammer vond dat Bo niet bij haar bruiloft was geweest toen hun vriendschap even ā€œon holdā€ stond. Dat zegt ook wel iets over hoe je bent als persoon

2 likes

Ik ben na deze aflevering nog steeds Pauline fan hoewel ik de situatie met Leslie en Bo in de bruidswinkel ook niet zo leuk vond voor Leslie. Aan de andere kant, als Bo al 5 jaar verloofd is is het ook wel logisch daar dan iets mee gedaan wordt. Maar dat benoemen dat Leslie zo ongelukkig was was niet nodig.

Dat Bo die ober uitlachte vond ik wel not done. Vond dat Pauline wel netjes bleef.

En verder snap ik dat ophemelen van Bo ook niet helemaal…

3 likes

ahahahah Pauline is echt mijn held, met die sambaballen en die belachelijke helm in die winkel ā€˜op een grote paddestoel’ zingen :joy: heerlijk mens

3 likes

Kan ook gewoon alcoholvrij zijn…

4 likes

Kan me echt niet voorstellen dat ze alcohol drinkt tijdens de zwangerschap

3 likes

Je hebt tegenwoordig, zeker bij de wat luxere restaurants, echt veel meer alcoholvrije specialere drankjes (coctails, champagne)! Ze is ontzettend moeilijk zwanger geworden en de baby is zo gewenst dat ik me niet kan voorstellen dat ze alcohol drinkt.

14 likes