Grappig dat ik Leslie in Echte Gooische Meisjes het minst leuk vond (hoewel dat waarschijnlijk door onzekerheid kwam), en nu de meest sympathieke en lieve van de 5.
Hahah ik moet gewoon hardop lachen om die humble brag van Bo. Zo akward; āIk snap niet dat ze met mij willen ruilen⦠heb een hele leuke man, lieve kinderen. Ja echt een fijn levenā en dan dat lachje er achter aan
Vind ik ook maar ik vind Florine ook heel leuk!
Als ze nou hadden gezegd tegen Bo: Ik wil echt met je ruilen, omdat ik ook Patricia Paay als schoonzus wil!
Dat was zou pas een goeie reden zijn. Voor rest geen reuk of smaak aan dat mens.
āMEIDEN OVERSTEKENN FOLLOW DE LEADERā
Aaahw ja en Leslie stond er echt overduidelijk zo niet comfortabel bij. Steeds een hand/arm over haar buik of boezem alsof ze iets wilde bedekken. En die meiden maar krijsen hoe geweeeldig Bo eruit zag. Kreeg echt even medelijden met Leslie.
Ahh ik kwam hier even melden dat Pauline mijn lady-crush is
Ze is inderdaad een beetje irritant in deze aflevering maar ach, je kan niet altijd pieken.
Zelfspot met dr hart op de goede plek.
Ben ik de enige die Florine er onflateus uit vond zien in het vliegtuig? Toen ze in het hotel voorover boog hingen ook bijna haar borsten uit haar jurkje
Pauline lijkt altijd op standje 100% te staan, ik zou echt heel chagrijnig worden op een gegeven moment haha chill een beetje aub.
Haha ja ik zou soms ook echt denken āhou je beeeeeeeeekā, maar denk wel dat echt haar hart op de goede plek heeft en heel lief is.
Vond het wel heel lief dat ze voor iedereen ging speechen en het ook oprecht jammer vond dat Bo niet bij haar bruiloft was geweest toen hun vriendschap even āon holdā stond. Dat zegt ook wel iets over hoe je bent als persoon
Ik ben na deze aflevering nog steeds Pauline fan hoewel ik de situatie met Leslie en Bo in de bruidswinkel ook niet zo leuk vond voor Leslie. Aan de andere kant, als Bo al 5 jaar verloofd is is het ook wel logisch daar dan iets mee gedaan wordt. Maar dat benoemen dat Leslie zo ongelukkig was was niet nodig.
Dat Bo die ober uitlachte vond ik wel not done. Vond dat Pauline wel netjes bleef.
En verder snap ik dat ophemelen van Bo ook niet helemaalā¦
ahahahah Pauline is echt mijn held, met die sambaballen en die belachelijke helm in die winkel āop een grote paddestoelā zingen heerlijk mens
Kan ook gewoon alcoholvrij zijnā¦
Kan me echt niet voorstellen dat ze alcohol drinkt tijdens de zwangerschap
Je hebt tegenwoordig, zeker bij de wat luxere restaurants, echt veel meer alcoholvrije specialere drankjes (coctails, champagne)! Ze is ontzettend moeilijk zwanger geworden en de baby is zo gewenst dat ik me niet kan voorstellen dat ze alcohol drinkt.
Ja dat is waar! Vind haar ook zeker een leuk mens maar niet om altijd om je heen te hebben haha.
Haha ja maar echt. Ik vind Bo daarin echt een typische ācurlingouderā.
Ik vind Kimberly trouwens ook wel echt leuk overkomen dit seizoen. Gewoon lekker rustig en wat meer op de achtergrond, maar vind haar wel sympathiek overkomen ook.
Jaa ik ook! Florine en Les lijken me ook relaxt.
Haha ik herken me zo erg in die tijdschriftenverzameling van Pauline. Lol, heb hier ook nog Lindaās liggen uit 2008 en hier en daar nog een Allerhande die al meer dan 5 jaar oud is. En niet vergeten dat ik inmiddels 15 jaar geleden een abonnement had op de Glamour. Maar weggooien of weggeven is ook zo moeilijk.