Echte Gooische Moeders

Oh neeeee, ik heb vroeger ook gelest daar met skiën. Toen heette dat nog de Wolfskamer, want deze naam kan ik echt niet uitstaan. Hilarisch, zo’n borstelbaan skiet wel echt kut.

1 like

Dat skiet echt voor geen meter :joy: wel sexy maar in bewegen is niks.

4 likes

Het huis van Bo en haar man staat te koop:

4 likes

Niet verkeerd!

Wow wat een prachtig huis, zowel van binnen als van buiten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beetje late to the party maar: Leslie krijgt nog een zoontje!

https://www.instagram.com/p/CKo8L94DTqW/

3 likes

Omg van arbeiderswoninkje naar een casa op Ibiza!! :joy:

9 likes

Ben wel benieuwd hoe het nieuwe seizoen er dan uit gaat zien!

Ik had tijdens de laatste serie idd ook het idee dat ze alle 5 (of 6?) voor de serie weer zijn samen gezet om dingen te doen maar dat sommigen elkaar helemaal niet zo vaak spreken in het dagelijkse leven. Dat ze wel nog allemaal een link met elkaar hebben door gezamenlijke vrienden enz maar niet zo intensief contact als eerder

Door de reactie van Pauline lijkt het net of ze t via Insta voor het eerst hoort. Als je echt goede vriendinnen bent, zou je dat al wel eerder weten toch? Maar misschien is het bewust dat ze zo reageert. We zullen het nooit weten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ze vertelden ook in de serie van Bo en Pauline een tijde uit elkaar waren. Maar ook dat Florine en Lesley elkaar een tijdje niet spraken? Je ziet ook op hun insta’s dat naast de babyshower voor de show Florine bijv. ook een babyshower heeft gehad met andere mensen dan de GM-cast. En Kimberley, ja die lijkt er altijd een beetje achteraan te huppelen ofzo?

1 like

Pauline en Lesley zijn wel echte vriendinnen, Pauline is haar getuige dacht ik…

4 likes

Yes. Die twee zie je ook buiten GM op elkaars Insta

Klopt ja. Ik denk dat ze als groep niet meer zo hecht zijn als dat ze eerder waren. En dat bepaalde duo’s elkaar nog wel vaker zien bijv. Maarja vriendschappen veranderen ook door de jaren heen. Dat hoort ook bij het leven

Dat Kimberley er altijd wat “naast” stond viel mij ook op ja. In de eerdere series ook. En dan had je nog zo’n ander meisje met al die paarden en huisje in Frankrijk enz. Hoe heet zij ook al weer? Stephanie ofzo? Dat was toen een goede vriendin van Kimberley. Maar daar zag je in de laatste serie ook niets van verder. Maarja misschien willen ze ook allemaal niet meer zo in the picture leven. Kan me dat ook wel voorstellen eigenlijk. Dat je andere keuzes maakt als je ouder wordt, een gezin krijgt enz

2 likes

In de serie bespraken ze toch ook dat Bo niet op Pauline’s bruiloft was of andersom.

1 like

Jaaa klopt!

In de eerste serie had ik ook nooit het gevoel dat ze echt vriendinnen waren met zn vijven. Florine en Lesley en Bo en Paulien wel, maar niet als groepje ofzo. Ze waren toen toch ook van heel verschillende leeftijden.

Ik kwam dit seizoen vandaag tegen op videoland en even heerlijk achter elkaar gekeken. En dit topic ook nog even teruggelezen haha.
Ik vind trouwens Bo wel echt als een heel lieve vriendin overkomen. Wat meer op de achtergrond als Paulien maar wel echt attent ofzo.

Er komt weer een nieuw seizoen!! :star_struck:

23 likes

Jeeej :partying_face::partying_face::partying_face:

Ahh Pauline is zwanger van de 3e! Super fijn voor hun dat het toch nog gelukt is :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Heel leuk!