Echte Gooische Moeders

Pauline krijgt een meisje! Zo zo leuk voor ze

11 likes

Ah super fijn! Ze wou zo graag nog een kindje. En er komt een nieuwe serie zag ik. Zin in! Die uitspraken van Paulien zijn gewoon geweldig. Eigenlijk moet zij gewoon haar eigen serie krijgen.

4 likes

Jaa ze zijn nu ook een huis aan het verbouwen enzo, lijkt me ook leuk om te volgen…
Al die andere meiden vind ik veel minder interessant ook…

Als deze serie uitkomt moet ik maar weer tijdelijk een Videoland abo nemen :thinking:

2 likes

Oh dan ga ik zeker kijken! Weet je al welke zender en wanneer?

Ik geloof alleen weer op Videoland.

1 like

Pauline is vorige week te vroeg bevallen van hun dochtertje. En vanwege het vroege termijn is het kindje overleden. Wat vreselijk voor hun :pensive:
Na zo lang de wens voor een derde en dan nu dit. Echt verschrikkelijk

Daar dacht ik ook meteen aan. Hoop dat ze de rust en ruimte krijgen die ze nodig hebben

Lijkt me ook heftig als ze dan voor het programma draaidagen heeft gehad waarbij ze leuke dingen doen voor de baby (shoppen enz), je dat later moet terugkijken wetende wat er gebeurd is en hoe het afloopt. Wat een verdriet. Echt verschrikkelijk

1 like

Wat erg, hier had ik nog geen seconde over nagedacht überhaupt…

1 like

Als ze n beetje fatsoen in hun lijf hebben schrappen ze alles, komt er gewoon geen seizoen.
Tenzij ze het zelf wil lijkt het me ontzettend misplaatst.

5 likes

Nieuwe seizoen begint toch wel dus. Vanaf donderdag

Ja ik was zelf ook meer verbaasd dan blij eigenlijk, dat het toch uitgezonden wordt. Had het ook heel goed begrepen als dit niet het geval was.

Dat zal Paulien zelf hebben mogen beslissen ga ik vanuit… Ze gaan er vast op een mooie manier bij stil staan.

15 likes

Ja eens, dat vind ik ook ongepast.

Ben wel benieuwd, dat wel, maar naar andere dingen, want Bo is verhuisd, en Paulien zelf heeft een giga klushuis gekocht…

Helaas zijn er ook zoiets als contracten, die zijn in de tv wereld vaak niet soepel.

1 like

Ahh ja echt hĆØ. Die onwijze blijdschap van haar met deze zwangerschap terwijl je weet wat er te gebeuren staat is echt hartverscheurend.

5 likes

Echt zoveel respect voor haar dat ze op deze manier haar verhaal doet en daarmee ook zoveel andere vrouwen kan ā€˜helpen’ of steunen door herkenning.

9 likes

Hoe draai je DRIE wassen per dag! Lekker een homeopathisch pilletje er achteraan tegen de stress :hot_face: ik ga alweer heel lekker op dit seizoen

11 likes

Ik ga zo stuk om Bo met dat bevroren broodje, heeft ze geen magnetron ofzo :joy:

11 likes

Ik vind Bo echt een leuke meid maar vaak heb ik bij haar dat haar leven totaal van de werkelijkheid af staat. Het is voor mij een zo ver van mijn bed show. Dat heb ik bij de anderen veel minder

19 likes