Echte Gooische Moeders

Nou dat vind ik ook. Ook dat ze dan maar brood ging bestellen want dan hing het elke ochtend vers aan je deur. Wtf
Wat is er mis met een boterham laten ontdooien? :sweat_smile:

2 likes

Haha en zo tegen dat kind “Ah joh is gewoon lekker!”
Ik gok dat normaal haar hulp de lunch verzorgt voor de kiddo’s

4 likes

En het dus als kind/tiener/twintiger ook nooit zelf hebben hoeven doen blijkbaar. Ze heeft toch ook een tijd samengewoond in Amsterdam, met haar zus? Gewoon bizar dat je zo in luxe leeft, dat je zoiets simpels niet kan verzinnen :see_no_evil:

Haha ja en dan wat er over is van dat brood maar weg gooien, want morgen hangt er weer een nieuw brood aan het hek?
En volgens mij is ze echt niet dom, ze studeerde geloof ik aan de hotelschool. Snap echt niet dat je dit soort basic life skills dan niet hebt

1 like

Mijn moeder heeft me vroeger ook wel eens in de haast een bevroren boterham gegeven. Ben ik dan verwend of verwaarloosd? :rofl:

2 likes

Maarehh is dat niet gewoon gescript

1 like

Het zal misschien best (deels) gescript zijn. Misschien acteert ze al die tijd wel zo alleen dan begrijp ik niet waarom. Dit bevestigt dan toch alleen maar meer dat heel NL haar als een stereotype Gooische vrouw ziet? Voor het geld hoeft ze het niet te doen. Het gekke is dat Leslie wel zo’n beetje hetzelfde leven heeft (groot huis enz) maar toch heb ik veel meer sympathie voor haar. Ik heb het idee dat zij gewoon veel meer zelf doet en veel minder verwend is dan Bo.maar goed, dit is ook maar gebaseerd van wat ik zie op beeld

2 likes

Wij hebben het op het kdv nog wel eens
 dan is de bakker afgezegd en moeten we brood uit de vriezer halen, dat willen we nog wel eens vergeten
 Zitten we dan met alle peuters aan een ijsbroodje :face_with_hand_over_mouth:
Uiteraard wel grotendeels ontdooid in de magnetron.

1 like

Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het komt omdat Leslie heel relatable is met haar psychische struggles. En Bo is dat gewoon veel minder met haar nanny en het feit dat ze niet werkt.

3 likes

Werkt Leslie eigenlijk wel? Wat doet ze vroeg ik me af?

1 like

Ik vind eigenlijk alleen Pauline leuk, en zij lijkt ook nog soort van ‘normaal’, iig niet dat ze ver van de realiteit af staat ofzo

8 likes

Haha hierboven is juist de discussie dat Bo het verst van de realiteit af staat.

3 likes

Haha ja ik vind Bo ook zéker degene die het verst van de realiteit afstaat. Iemand als Pauline zou ik zo in mijn vriendengroep willen hebben

6 likes

Oh hahahaha ik bedoel natuurlijk Pauline! Heb 't aangepast oeps

Bo staat inderdaad ver van de realiteit af

4 likes

Ik vind Pauline ook echt heel leuk, ik denk dat zij ook een geweldige vriendin is

9 likes

Pauline zou ik ook echt als vriendin willen! Ik vind Kimberley trouwens ook wel leuk opzich! Zij is wel wat meer op de achtergrond, maar lijkt me ook wel gewoon een leuke sympathieke vrouw!

4 likes

Jaren geleden hadden ze een serie ‘Echte gooische meisjes in de bijstand’, vond ik echt heel leuk! Zijn er meer die dat toen gevolgd hebben?
Kan het helaas nergens op internet terugvinden, zou het zo graag weer willen kijken haha :cry:

8 likes

Ja, dat ze toen wijn in een pak gingen kopen want die was het goedkoopste :joy:

8 likes

Ik gok dat je dat nergens kunt terugvinden omdat ze daarin echt wel dingen zeiden die eigenlijk echt niet kunnen.

3 likes

Dat viel toch wel mee? Ze vielen vooral over de dikke witte budget boterham die uit de voordeelsuper kwam en niet van de bakker en zaten ze bijna elke dag bij buurvrouw Joyce met haar karaokeset.

1 like