Echte Gooische Moeders

Vond Kimberley beetje ‘overgeslagen’ worden in aflevering 1. Minste zendtijd - geen persoonlijke verhalen eigenlijk alleen aanvulling op wat de anderen zeggen/doen. Vind dat toch gek. Ze hangt er maar een beetje bij ofzo?

2 likes

Ik vond dat vorig seizoen eigenlijk ook al wel beetje. Ze had toen wel zendtijd, maar wel echt minder dan de anderen. Vraag me af hoe goed ze onderling echt bevriend zijn, of dat het puur voor het programma ook laten lijken? Misschien dat Kimberley ook een wat mindere band heeft met de andere vrouwen?

6 likes

Ik kan me wel voorstellen dat je zegt joh ik doe weer mee maar ik hoef niet mijn hele hebben en houden op tv. Af en toe een uitje prima, maar meer niet

2 likes

Denk eerder dat ze gewoon minder scherm tijd wilt en meer privé wilt blijven.

Ik hou ZO van de humor van Paula. Wat een heerlijke vrouw.

6 likes

Die privé hondentrainster die Peanut Butter Sugar gaat trainen is zo heeerlijk over de top gekleed :rofl: echt de meeste fancy hondentrainer. Die outfit is geweldig.

6 likes

Ja en als ze aan komen rijden zegt die man (hoe heet hij nou? Gerrit?) ook niet “wat een leuk jasje” maar “wat een leuke tweed”, wie zegt dat nou :joy:

13 likes

Ja dat doet telkens weer pijn. Ze is zo vrolijk en helemaal in de wolken.

Ik vind het ook wel heel erg lijken of er steeds de nadruk op wordt gelegd “hopelijk gaat het goed” “wat als” etc etc. En iedereen weet al hoe het afloopt.

Weet iemand welke interieur winkel ze bezoeken in de eerste aflevering?

1 like

https://www.instagram.com/reel/CTKce2zjMbS/?hl=nl

So Home staat er in deze post

Misschien gehuurd voor alleen het seizoen. Dat de eigenaren er overwinteren ofzo? Volgens mij mag je daar gewoon gaan wonen met een Schengenpaspoort, of bedoelde je dat niet?

1 like

Ik denk dat dit heel normaal is om er zo in te staan als je al een vroeggeboorte en een miskraam hebt meegemaakt en uit een ivf traject komt, onbezorgd zwanger zijn en ervan genieten is dan niet vanzelfsprekend en die gedachte ‘als het maar goed gaat’ en al die onzekerheid zijn aan de orde van de dag (ik generaliseer nu uiteraard want het zal natuurlijk per zwangere en per verhaal verschillen). Heb helemaal niet de indruk dat de focus daar extra op ligt iig, vind het noujuist heel echt en natuurlijk overkomen (hoe Pauline in haar zwangerschap staat dan en hoe zij en de rest daarmee omgaan, niet de rest van de serie per se).

8 likes

Misschien een huis op een park gekocht waar je niet permanent mag wonen. Dat bestaat daar ook

Edit: maar misschien bedoelt ze ook wel dat het zomer/toeristenseizoen voorbij is daar en dat ze voor de wintermaanden gewoon weer hier komen. Als t dan toch koud is, dan liever met de fam denk ik.

1 like

Ze gaan geloof ik alleen voor Beer zijn verjaardag en de feestdagen terug naar NL, dus denk wat @poesch zegt :grin:

2 likes

Echt mooi om te zien hoe anders de kraamtijd nu is bij Leslie. Knap hoe ze dit deelt, belangrijk ook.

1 like

Ik vind die man van Paulien zo’n ontiegelijke lul
Echt zo’n typische vreemdgaande Gooische teringleier
Die tegenover zijn vrienden naar zijn vrouw refereert als ‘het vrouwtje’
Bah

11 likes

Ja ik vind het eigenlijk heel logisch dat ze twee weken geen bezoek wil. Ik dacht ook eigenlijk dat dat heel normaal was (los van je ouders misschien). Crazy toch dat van vrouwen verwacht wordt dat ze na een bevalling ook nog gastvrouw spelen voor allerlei mensen.

@Monster
Haha wow. Why?

2 likes

Huh? Volgens mij wil hij gewoon niet zo graag op tv, dat kwam het vorige seizoen ook aanbod. Ik denk niet dat wij over hem kunnen oordelen naar aanleiding van die 2min schermtijd.

7 likes

Denk inderdaad dat Harmen het gewoon ongemakkelijk vindt met de camera’s erbij.

8 likes

De andere mannen zien we nog minder in beeld volgens mij. Toevallig nu dat de man van Kimberley ook in beeld was maar dat was vorig seizoen ook amper tot niet geloof ik.
Alleen de man van Bo misschien nog wel eens. Dus dan is Harmen nog “vaak” in beeld/te horen denk ik