Die van Florine zie je ook wel in beeld, van Bo zou ik eigenlijk ook niet weten hoe die eruit ziet. Ze zijn wel allemaal nmsvpe (al zag die van Leslie er op de foto wel leuk uit)
Harmen heeft dat in het vorige seizoen ook weleens laten vallen, dat hij dingen awkward/ niet geschikt voor tv vond. Maar de serie draait ook om de moeders dus logisch dat zij voornamelijk in beeld komen. Kan me best voorstellen dat die mannen er weinig trek in hebben. En volgens mij zijn sommigen ook heel veel aan het werk.
Heb een beetje het vermoeden ook dat die ouders van Florine ook een aandeel hebben in de aankoop omdat die moeder ook steeds zegt: âweâ.
Oja klopt. Die was ik even vergeten haha
Die van Bo was vorig seizoen wat langer in beeld toen ze gingen borrelen bij vrienden die een autogarage hebben oid. Verder was hij ook weinig in beeld geloof ik
Volgens mij zei Bo in seizoen 1 dat haar man (bijna) niet in beeld kan/wil omdat hij een hele belangrijke drukke baan heeft
Veel mensen vallen over Harmen heen omdat hij afstandelijk is, maar eerlijk gezegd zou ik mijn vriend ook niet zo snel kussen waar een cameraploeg bij is. Dat moment dat zij vertelt over die echo en zegt: nou dankje schat geef me eens een kus. Ik zou daar ook ongemakkelijk van worden.
Volgens mij vertelde die Pauline in de vorige serie dat Harmen vindt dat alle zaken rondom zwanger worden privĂ© zijn. Het is niet zijn keuze om het te delen op televisie maar hij accepteert het omdat Pauline dat wel graag wilde doen. Ik vermoed dat ook zaken rondom echoâs etc voor hem daar ook onder vallen. Maar ik herinner mij dat Harmen daarom zo afstandelijk doet als de camera erbij is.
Klopt, ze zijn het gewoon niet overal over eens en niet overal (en daarmee bedoel ik niet de zwangerschap) even enthousiast over maar respecteren elkaar daarin. Vind ik eigenlijk wel leuk om te zien.
Ja weet niet, hij wordt daar nu op aangekeken terwijl je ook niet weet waarom hij niet mee is. Voor het zelfde geld heeft hij gezegd: ik wil best mee, maar niet als het gefilmd wordt. Dan heeft zij de keuze gemaakt.
Als hij er niet bij was omdat hij liever op snerpende hertjes ging jagen in het Wapen van Naarden dan geef ik jullie geen ongelijk.
Ik had eigenlijk het idee dat die echo nog even âoverâ was gedaan voor de serie. Het zou zogenaamd de 12 weken echo zijn. Maar de baby zag er veel groter uit en ze zei ook dat het al 10cm was (dat is meer richting 14 weken volgens mij.)
Moet stiekem ook wel lachen om de âhete aardappelâ stem die de mannen hebben. Viel me bij de man van Bo op vorig seizoen, en Harmen heeft het ook. Klinkt zo heerlijk decadent.
Ik vind dit bij Bo zelf ook haha
Schijnbaar vrij unpopulair hier maar ik vind Harmen dus echt leuk en zĂł grappig. Dat stukje dat ze hem aan het bellen was in de auto over dat ze moest testen op chlamydia Volgens mij is hoe hij overkomt gewoon puur ongemak en ellende omdat hij zo niet op camera wil eigenlijk. Denk ook echt dat die twee een hele goede/leuke relatie hebben.
Ben t wel met je eens haha
Snerpende hertjes
Net verhuisd, meteen lekker een week op vakantie gaan en het vrouwtje mag uitpakken. PARDON. Doe effe normaal. En als goedmakertje regelt meneer een springkussen in de tuin. Ik zou zijn dozen in het tuinhuisje zetten en dan mag hij het bekijken. Bizar.
Edit: wel sympathiek dat Kim de anderen nog ff dik shamet voor het eten van DRIE kroketten met mij had ze echt ruzie gehad
Je zou bijna geen kroket meer durven eten met Kimberly in de buurt.
Nou echt HOE krijg je het WEG JOH!!!
Ohhh hij was op vakantie?! Had even gemist waarom hij weg was! Ja jemig, zit je daar, drie kinderen, al die dozen en een huis vol muizen
Moest trouwens wel even hardop lachen hoe Bo weg ging bij die salon nadat ze haar onderkin had laten bevriezen.