Hahahahaha die Peuk in die jurk en die vlek op die andere jurk
Ik vind het toch wel hele leuke vrouwen hoor! Vind Bo ook echt leuker dan verwacht, wel lekker zelfspot.
Jep hij was even lekker een weekje erop uit! Ik word echt al giftig bij het idee
Mijn conclusie tot nu toe: Flo is best leuk, die heeft zelf door dat ze bevoorrecht is en kan daar prima mee omgaan.
Bo doet me denken aan een oud vriendinnetje die denkt dat het leven maakbaar is, als je niet in Laren woont heb jezelf iets verkeerd gedaan hoor.
Pauline, Les en Kimberley vind ik tot dusver heel leuk, vooral Les dat ze dingen bespreekbaar maakt.
Ik vind de stukken met Florine echt megasaai.
Haha mooi in die jurken naar de febo
Florine zit in mijn irritatiezone, maar ik weet niet precies waarom. Vind haar best een leuke meid, maar tegelijkertijd ook irritant
Ja bij ook. Ik vind haar vooral onnozel overkomen.
Bij mij komt het vooral doordat je bij alle meiden wel wat ācharacter developmentā hebt gezien sinds Gooische Meisjes, behalve bij haar haha.
Ik vind Florine ook echt heel saai, met haar luxe leventje op Ibiza
En die jurken die ze aanhadden zo lelijk haha, ik āvoelā daar dus echt niets bij. Ook al is āt blijkbaar designer en wil iedereen zoān jurk
Ja bij Flo heb ik het idee dat ze nog in dār middelbare school bubbly character is blijven hangen en nooit aanleiding gehad die eens van dār af te schudden. Heel saai ja.
Edit: ook heel vervelend die āhet is ons zo gegundā opmerkingen van haar
En dan ook nog zeggen āja ik zeg dit eigenlijk nooit hoor!!!1!1ā. Nee je zegt het zo ongeveer 3x per aflevering tot nu toe.
Net of het anderen niet gegund zou zijnš
Vond het ook vervelend dat Bo zichzelf dik noemde. Wees gewoon blij met hoe je eruitziet
Dat is wel wat makkelijk gezegd natuurlijk. Veel vrouwen vinden dat van zichzelf en kan me voorstellen dat in dat wereldje van het gooi/influencers, er nog meer gefocust wordt op het uiterlijk.
Heb je gelijk in hoor, maar de manier waarop Bo het verwoordde vond ik niet leuk. Alsof het een feit is dat ze dik is, terwijl ze superslank is.
Ja ben ik met je eens!
Ik vind Florine ook wat onnozel overkomen. En ze praat continu door haar vriend heenā¦
Ik vind het vooral jammer dat er niet wat boeiendere momenten van florine zijn uitgekozen. Ze maakt (lijkt me) best een spannende tijd mee nu ze naar het buitenland gaat verhuizen en ze net moeder is, maar er zitten alleen maar fragmenten tussen waar ze het heeft over hoeveel kleding en bikiniās ze heeft.
Vind haar vooral ietsjes te oppervlakkig ofzo (in hoeverre je dat door zoān serie kunt beoordelen). Weet nog dat ik haar bij echte gooische meisjes wel heel inspirerend vond, zo knap en mooie kleding enzo. Nu denk ik mehh⦠Niet zoveel inhoud
Ohh Pauline die bij de spa met Leslie en Mika zegt dat ze steeds zo gelukkig is en dat alles goed gaat in dr leven, gezin, huwelijk enz. Dat ze zich wel eens afvraagt wanneer āde ommekeerā komt. En dan volgende week de aflevering van dat haar kindje is overleden
ik zit dit nu te kijken