Echte Gooische Moeders

Ik vind Lesley echt zoveel leuker nu dan ‘vroeger’ toen was Flo echt mijn favoriet maar bij haar heb ik het idee dat ze echt nog heel bleu is.

De vriend van Bo :woozy_face: wat praat hij vreselijk

2 likes

Ik wist ook niet dat zulke mensen echt bestaan :joy:

4 likes

Hahahaha deze man is echt de belichaming van “ik proef kurk”

10 likes

Ja ik vond hem echt niks. Beetje superieur ofzo (dit baseer ik op die 5 min) en helemaal niet bij Bo passen

Die man van Leslie daarentegen… Echt een knappe man!

6 likes

nmsmvpe

5 likes

Echt zo erg voor Pauline wat gaat komen…

2 likes

Ja dit. En ik voel me er eerlijk gezegd ook een beetje raar bij dit seizoen? Ik ben heel benieuwd hoe ze dit in beeld hebben gebracht, maar het voelt ook een beetje vies om te gaan kijken want het is zoiets privé’s. En als ze niet deze serie filmden had Pauline dit misschien wel veel meer voor zichzelf en haar geliefden kunnen houden.

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat Pauline dit ook zonder serie zou hebben gedeeld. Ze is altijd heel open geweest over haar kinderwens en IVF, wat door volgers ook enorm werd gewaardeerd en waarin ze door hen werd gesteund.

11 likes

Ik kan, en vooral wíl, ergens gewoon niet geloven dat Pauline zo iets vreselijks tegen haar zin zou hebben MOETEN delen, puur omdat ze een contract had voor dit programma. Goed, je weet het nooit want het blijft TV en blabla maar ik ga er voor nu, voor alles, maar vanuit dat ze hier zelf achter staat en dit zonder enige dwang deelt.

3 likes

Dat idee heb ik ook. Zeker door de manier waarop ze in de tussenstukjes praat

1 like

Dat denk ik ook. En anders had haar echtgenoot wel ingegrepen.

Zag trouwens dat het een serie is van No Pictures Please, het productiebureau van Ewout Genemans.

2 likes

Oh echt verschrikkelijk voor Pauline :sob:

Oh man… dit gun je toch niemand… zo ontzettend erg voor Pauline en haar gezin.

Het is nu net 08.00 en tranen stromen over me wangen.

5 likes

Ik zit nu de aflevering te kijken en ik vind het zo bizar om te zien hoe ze dan in het begin van de aflevering onwijze lol hebben en dat ze zelf nog niet weet wat er gaat komen en wij als kijker wel.

2 likes

Ook zo verdrietig dat het precies tijdens die baby shower was. Zo zo zo verdrietig

3 likes

Ik huil nooit van tv maar dit deed me zoveel en de tranen over m’n wangen. Wat een ongelofelijke hel die je door moet maken op dat moment… :white_heart: lijkt me zo lastig als je dan te horen krijgt dat het door een infectie van je lichaam is. Al is elke reden natuurlijk verschrikkelijk

3 likes

Hier hetzelfde echt verschrikkelijk.

1 like

Volgend seizoen misschien Josh V erin ipv Florine. Weet niet of ik dat wel zo leuk vind.

3 likes