Echte Gooische Moeders

Sowieso dat Leslie en Flo nu weer veel betere vriendinnen zijn dan in het eerste seizoen van de moeders versie!

8 likes

Ik maakte al een opmerking van ‘laten ze haar nou echt alleen reizen?’ En toen kwam Flo. Zo lief.

1 like

Missen jullie Kimberley?

3 likes

De dynamiek lijkt nog steeds hetzelfde ook zonder haar erbij he. Heb altijd het idee gehad dat ze random bij de groep was gezet. Pauline + Bo waren besties en Flo + Leslie, Kimberley zat een beetje tussen alles in?

7 likes

Kimberley deelde wel een story over het programma waarop Pauline iig reageerde met dat ze haar mistten ofzo.

2 likes

Ze gaan naar Parma en kopen voor 165 euro aan hammetjes en kaasjes. Ik hoef geen miljoenen op m’n bankrekening maar dit is wel life goals :pinched_fingers:t3::heart_eyes:

14 likes

Moest zo lachen toen die Aqua-aerobics trainer zich ging ‘uitkleden’ :joy::joy::laughing: Was weer een heerlijke aflevering! Haha

3 likes

Echt mijn feelgood momentje op zondag dit, heerlijk.

4 likes

Videoland betaald denk ik :joy:

1 like

Hahahah ja en vervolgens zelf niet het water inging.
:joy:

2 likes

Ik vind Lesley zo leuk overkomen dit seizoen, echt als een lieve leuke vriendin.

13 likes

Ik weet niet of ik het goed zag maar tijdens het uitgaan, leek het alsof Bo een sigaret in haar hand hield. Dat moet ze uiteraard zelf weten maar ik vind dat echt niet bij haar passen.

Ja viel mij ook op! Ze lijkt echt heel goed in haar vel te zitten en misschien zien we nu voor het eerst hoe haar vriendinnen haar ook kennen? Ik vind d’r ook samen met Pauline het meeste humor hebben en ze is zo lekker direct en eerlijk.

Ging stuk toen ze in de plas van Pauline ging staan om warm te worden

13 likes

Volgens mij rookt ze altijd al, is wel vaker in de serie geweest

2 likes

Leslie had het tijdens haar kater in de ochtend ook over een peuk geloof ik

Ja en hoe zie je eruit of kom je over als roken wel bij je past vraag ik me dan af? :exploding_head: @ABC123

4 likes

Haha nou, laten we zo’n opmerking niet ook helemaal dood analyseren. Je hebt toch gewoon types bij wie het meer ‘staat’ of ‘past’ en anderen bij wie je denkt ‘huh ben jij een roker’.

4 likes

Ik vind het programma heerlijk maar ook de beste anticonceptie ooit.

10 likes

Dat ze vanaf hun vakantie-adres de boodschappen voor thuis bestellen :neutral_face: đŸ«€ dan heb je je man niet hoog zitten zeg

3 likes

Ik vind Florine we echt een oersaaie moeke geworden. Je zou er maar zo eentje bij hebben. Letterlijk alles wat ze zegt gaat over haar zwangerschap en ze doet nergens aan mee.

2 likes