Ze hebben vooral een type man dat best leuk is als scharrel of om mee uit eten te gaan.
Maar als gelijkwaardige partner waarmee je samen kinderen hebt en die ook jou als werkend persoon gelijk ziet met zijn eigen belangen dat zit er niet in. Die man van Paulien heeft nog nooit een luier verschoond. Toch jammer dat ook in dat soort omgeving de emancipatie zo ver te zoeken is.
Deze aflevering was echt saai, heb echt niks van Romeās prachtige dingen gezien of lekker eten alleen een dom museum en sentimentele filmpjes
Miscshien kwam Mika daarom wel. Ter āvervangingā van Flo
Dat dacht ik ook ja, ze haakt elke avond af lijkt het (wat ik overigens wel begrijp but still).
Pauline en Leslie lijken me echt heerlijke vriendinnen Florine haar hele identiteit is idd het moederschap en
Ibiez
Zo veel is gescript dit seizoen. Ben benieuwd of ze ook echt niet wisten dat Mika zou komen, haha.
Wel echt genoten weer, heerlijk op de zondag.
Ja hier twijfelde ik ook over maar Pauline was wel echt in shock hahaha dus denk wel dat dit een echte verrassing was. Die filmpjes waren idd erg gescript
Oh wow ik vind het best heftig dat Florine (omdat ze dus totaal niet had verwacht dat ze zwanger zou kunnen raken, dus begrijpelijk dat je dan nog drinkt en niet op je eten let!!) nog geborreld heeft enzo de eerste 3 maanden. Ze is heel blij met de positieve nipt uitslag, maar volgens mij is eventuele schade door alcohol gebruik toch niet dmv een nipt uit te sluiten?
Ja kan me heel goed voorstellen dat de eerste weken soms nog gewoon alcohol gedronken wordt omdat je het dan nog niet weet, zeker als je niet bewust bezig bent met zwanger raken. En ik dacht idd ook dat je echt niet dagelijks of wekelijks hoeft te drinken, maar dat 3 avonden gezellig borrelen bijv ook al serieuze schade kan betekenenā¦
Ik heb zelf vanuit mijn werk met kinderen gewerkt die geen FAS hadden maar wel stoornissen in gedrag/concentratie waarbij er bij sommige kinderen een groot vermoeden was dat de oorzaak lag bij moeder die gewoon nog gedronken/gerookt had tijdens de zwangerschap. Ik zou dus niet eens bang zijn voor FAS maar ook gewoon voor andere stoornissen die pas later tijdens de ontwikkeling tot uiting kunnen komen. Ook al is daar net zoals bij FAS nog veel onduidelijk over.
Ik geloof dat er wel enige overlap in zit, dus dat zowel roken als alcohol kunnen zorgen voor hersenbeschadiging waardoor er kans is op leer- en gedragsstoornissen die dus tijdens de ontwikkeling van het kind dan naar voren komen. Bij roken wordt de hersenbeschadiging veroorzaakt door nicotine.
Haha ja!! Hou ff op
Veel van ons zullen groot zijn geworden met het feit dat ma in de eerste weken misschien nog iets heeft gedronken of gegeten wat heel misschien een probleem zou kunnen zijn ;). Je kunt simpelweg niet altijd alles voorzien.
Ik heb net alle vier afleveringen achter elkaar gekeken. Vind het een leuke serie maar dat gemiep over vetjes en te veel eten en hoe de mannen het allemaal maar mooi alleen deden en zagen hoe ze normaliter alle ballen omhoog houden mag echt stoppen. Zoān beetje elke zin ging erover.
Wel superleuk om te zien dat Leslie zo goed in haar vel lijkt te zitten, vond haar de leukste!
Misschien gaat ze daarom ook telkens niet mee, beetje overcompenseren voor die eerste drie maandenā¦
Florine praat in die tussenstukjes alsof de kijkers van dit programma niet ouder dan 4 jaar zijn
Ik hoop echt dat zij niet meer meedoet volgens jaar
Echt wat een saaie tuttige moeder muts is dat
Vind het alle vier leuke vrouwen, maar wel echt van die moekes wiens hele leven nu om de kinderen draait. Ook echt hun mannen prijzen omdat ze vijf nachtjes alleen met de kinderen zijn geweest en dat goed is gegaan, zoiets hoort toch vanzelfsprekend te zijn? De uitdrukking āalle ballen in de lucht houdenā kan ik ook echt niet meer horen
To be fair, Florine is daar 14 weken zwanger geloof ik, toen was ik ook niet mijn meest energieke sprankelende zelf
Of überhaupt de hele zwangerschap
Ze was toch niet in een bad mood? Zo is zij altijd al