Nee maar mensen hier vinden haar suf omdat ze afhaakt bij activiteiten enzo, maar waarschijnlijk was ze gewoon erg moe
Vind haar sowieso suf. Vorig seizoen heb ik alles waar zij in voorkwam doorgespoeld🙈
Onacceptabel. Je moet als vrouw een kind dragen én lekker escaleren op vakantie.
Nee maar to be fair: het is wel een tv programma. Was dan beter geweest als ze gewoon last minute niet mee was gegaan en ze Mika hadden meegenomen. Vast moeilijk met contracten etc. maar vind dit ook suf. Zit ook echt niet te wachten op zo’n domme gender reveal.
Tsja misschien wist zij van te voren niet dat ze zich zo zou voelen toch… die reveal was wel cringe ja, ook die Jeroen helemaal ingevlogen terwijl ze zelf de volgende dag ofzo alweer naar huis gaat… had dan nog lekker even 2 dagen gewacht daarmee maar misschien vinden andere mensen dat leuk om te zien ofzo
Is toch leuk voor de show…
Verder totaal niet scripted deze serie. Zo toevallig dat alle mannen met een video aan kwamen zetten.
Ja sorry mensen die gender reveals doen zijn echt niet mijn ding. Verder echt compleet mijn eigen fout dat ik echte gooische MOEDERS kijk. Ik was meer van echte gooische meisjes, toen Leslie minder leuk was maar wel nog ótó zei ipv áúó… Hoevwel Leslie en Paula de liefste zijn is Bo daarom wel nog steeds mijn echte favoriet. Schaamteloos kak. Daar keek/kijk ik voor.
Had wel verhalen gehoord van een ander Gooisch meisje met Jeroen (iemand die alleen in het tweede seizoen zat), maar Florine ook dan?
100% het type waarvan je het verwacht, wist gewoon dat ie dat zou doen. Vind hem de stomste man ook.
Florine was in de originele Gooische meisjes overigens ook zo heel typisch ‘gangbaar knap meisje zonder zorgen’ ook toen ze als stewardess wilde werken enzo dus dat verbaast me ook niet als dat waar zou zijn.
Niet stom naar jou bedoeld hoor maar ik vind ‘mensen die vreemdgaan’ echt de saaiste juice ever. ‘Gooische man gaat vreemd!’ ja, hehe. Wat jij eigenlijk al zegt… het zou me meer verbazen als hij niet vreemd ging
Vreemdgaan wel verwacht maar die seksclub? Seksclubs hebben iets groezeligs maar dat is in Laren vast anders. Vind het ook sneu voor Bo. Voor de buitenkant een mooi leven maar daar moet je een hoop voor slikken (figuurlijk).
Ik ben zelf nog nooit geweest maar heb wel een beeld erbij…
Hoe dan ook is het natuurlijk altijd erg naar als de ander vreemd gaat. Heel sneu voor Bo. Maar zpu ook bijna willen zeggen dat je er niet bij hoort in het Gooi als je man je trouw is (weet ik van vriendinnen dan.)
Ik ben echt een one issue forummer aan het worden…
Dat gevoel kreeg ik nou ook heel erg bij die man toen ik 'm zag vorig seizoen.
Vindt Bo zo’n leuke vrouw ze verdiend in mijn ogen een leukere man. Maarja…
Ik dacht, hoe komt Florine nou met d’r vriend in de auto van Linda de Mol terecht?! Maar het gaat denk ik om de Jeroen van Linda haha, te veel Jeroens in dit verhaal
Ik vond deze afleveringen (en die van Disney) echt saai. Vind de serie waarin ze hun “gewone” leven filmen veel leuker.
Is het eigenlijk nu al weer afgelopen? Het einde was zo raar en onafgemaakt.
Ik had het helaas ook wel verwacht van de man van Bo. Hoop dat het bij de rest van de meiden wel goed zit met hun mannen….
Dan hoop ik gewoon dat Bo die aquagym leraar wat beter heeft leren kennen.
Ja boeie is een forum we mogen toch best een mening of oordeel hebben
Huh het is voor mijn gevoel echt net begonnen? Zoveel hebben ze toch niet gedaan? Ik dacht dat ze echt 2/3 weken weg waren haha
Ze gingen 10 dagen geloof ik
Volgens mij was het 2 nachten Milaan, 2 nachten Lucca, 2 nachten Rome en 2 nachten Amalfi kust