Echte Gooische Moeders

Al die drama over ‘de mannen alleen laten met de kinderen’ voor 10 dagen? Mijn god…

2 likes

Ahaa dat is niet heel lang inderdaad. Toch wel jammer dat het seizoen zo kort lijkt. Sowieso jammer dat het zo gescript is.

5 likes

Ik vond deze special heel erg ‘mwaaaah’. Heb het idee dat we vooral hotelkamers en onderweg naar de hotelkamer hebben gezien. Tijdens de reis postte de ‘moeders’ IRL allemaal stories hoe gezellig ze het hadden, ook vooral samen met de crew. Daar lijk ik weinig van terug te zien. Het is echt moeke to the max met al hun gesprekken over kind dit, man dat. Is dit hoe ze in het echt zijn als ze samen zijn of is dit echt gescripted? Ik vind de normale Gooische Moeders veel leuker met scenes uit hun dagelijkse leven.

18 likes

Vandaag vertelde Mika aan een klant die naast mij op de kappersstoel zat, dat ‘Gooische Moeders’ in Italie niet ontspannen was. Verdere details wou hij niet prijsgeven. Xoxo gossipgirl

26 likes

Maar de kapper is voor gossip. Mika spill the tea!

3 likes

@macaron wow 2020 was alles nog anders, wat een rietbergbeerput is er geopend.

3 likes

Vraag me af of het onderling niet ontspannen was of omdat alles gescript moest worden :thinking:

1 like

Het is natuurlijk wel gewoon hun werk, waar ze voor betaald worden. Het wordt wel verkocht aan de kijker als een ontspannen vakantie, maar er zijn waarschijnlijk strakke draaischema’s en voorbereide scripts waar ze zich aan moeten houden.

4 likes

Paul heeft Bo opnieuw ten huwelijk gevraagd! Ik wist niet dat het een ding was.

1 like

Lol die hele post straalt uit alsof ze iets moet bewijzen aan de buitenwereld over hoe gelukkig zij wel niet zijn

10 likes

Hoe kan je ook in 7,5 jaar niet de tijd vinden om te trouwen? Zij kunnen toch bijna alles uitbesteden…

8 likes

Volgens mij door de 3 kids redelijk kort op elkaar dus niet zwanger/net bevallen willen trouwen en daarna Corona dus niet mogelijk.

Maar idd dit lijkt meer op bewijsdrang na alle roddels :joy:

1 like

Ik volg haar verder niet maar gaat Florine weer in NL wonen? Kwam haar tegen op Insta dus scrolde ff door haar posts. Daar schrijft ze dat de verbouwing in NL als een raket gaat? Maar kun er verder niks over vinden wat de plannen zijn oid

Klopt! En volgens mij kiezen ze pas als de kinderen leerplichtig zijn waar ze echt gaan wonen. Had ze laatst in een story oid geplaatst

1 like

Florine is inmiddels bevallen maar haar zoontje ligt in het ziekenhuis. Erg sneu!

3 likes

Nieuw seizoen start 8 mei!
Kimberly is er ook weer bij dit keer :stuck_out_tongue_winking_eye:
https://www.instagram.com/reel/CrAXhkAoz9-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 likes

Wie heeft de eerste aflevering al gezien?:smile:

2 likes

Jaaa heerlijk weer

5 likes

Yess ik was bezig, maar moest halverwege stoppen ivm een afspraak. Vanavond verder kijken :grin:

3 likes

Ik vond die focus op dat afvallen wel wat vermoeiend

24 likes