Echte Gooische Moeders

Vind Pauline wel echt een leuk mens maar ik zou echt de hele tijd ruzie met haar hebben. Zo’n ontzettend dominant persoon die alles voor de groep bepaald en ook mensen voor het blok zet.

5 likes

Nou dat met Kim in die babywinkel was echt niet leuk nee. Steeds maar weer doorpushen op die kinderwens terwijl Kimberly er duidelijk geen zin in had om het er nog verder over te hebben. Niet chill

2 likes

Zo inderdaad zeg, ben nu aan het kijken. Stoor me er echt aan haha.

4 likes

En ze hebben op Instagram gehoord dat Florine is bevallen? Op kraamvisite krijgen ze een geboortekaartje. Zo benieuwd in hoeverre ze nu echt bevriend zijn of niet, dit wijst er niet op.

22 likes

Volgens mij zien Flo en Leslie elkaar vaker. De anderen zien elkaar volgens mij alleen voor de opnames :joy:.

2 likes

Pff alleen maar praten over kinderen en afvallen. Ik haak weer af geloof ik.

3 likes

Ik vind Paula altijd wel leuk maar deze keer was ze te gefocust op het nieuws van Kimberly.

En wat ik slecht trek is die hete aardappelstem van die man van Bo.

3 likes

Dit vond ik ook heel opvallend! Beetje geforceerd allemaal.

6 likes

Ja, vond dat echt super stom. Ben wel klaar met dat terugkerende onderwerp steeds

3 likes

Ik vond dit echt niet leuk van Pauline, je zag aan alles dat Kim het er niet over wilde hebben. Volgens mij had ze ook spijt dat ze het überhaupt had gezegd. En toen begon ze er bij die kraamvisite weer over. Nee, niet tof.

3 likes

Ik vind het ook niet meer zo leuk helaas. Die tussenstukjes zijn zo geforceerd. Alsof ze steeds op zoek zijn naar een grappige one-liner.

8 likes

Heb de 2e aflevering gezien maar vind het echt minder leuk. Bo die een housewarming geeft voor de opening van de boomhut voor de kinderen… het voelt allemaal zo geregisseerd en nep dit seizoen.

16 likes

Ja ik moet zeggen dat ik het dit seizoen ook minder vind! Echt heel jammer want vond het altijd wel leuk om te kijken. Ik snap dat zij ook niet alle dagen wat meemaken maar dat nu echt alles geregiseerd is. Heb het idee dat ze dit seizoen niet meer zichzelf zijn maar de overtreffende trap van wat ze zijn om het alleen maar leuker te laten lijken.Terwijl dit volgens mij bij de kijkers averechts werkt.

6 likes

Ja, ik dacht hetzelfde. In het eerste seizoen had je van die fragmenten met de privézwemles van het zoontje van Bo en dat de grootouders met een wijntje langs te kant zaten. Dat vond ik echt hilarische momenten. Nu is het zo enorm gescript en geforceerd.
Ik vond het ook wel bijzonder dat Florine (of Bo) zei “het is zo leuk om samen met je beste vriendin een collectie te ontwerpen” maar diezelfde beste vriendin komt er op kraambezoek pas achter dat hun kinderen dezelfde dag jarig zijn?!

18 likes

De enige die ik echt leuk vind is Leslie, zij bloeit echt leuk op.

19 likes

En het via Instagram hoort/ziet dat ‘ie is geboren.

5 likes

Ik vind die Kimberly ook zo fake met haar kinderwens die ze met niemand wilt bespreken. Maar wel voor de camera met Pauline en Bo. En dan ook nog eens ‘voor het eerst’ met haar man (op camera) bespreken :joy:

16 likes

Jaa je merkt gewoon dat ze voor haar ook nog een verhaallijn moesten verzinnen :joy: verder echt doodvermoeiend dat gefocust op gewicht, maar blijkbaar slaat het aan bij mensen?

7 likes

Het zou me niks verbazen als bij die focus op gewicht nog een addertje onder het gras gaat zitten in de vorm van een sponsor o.i.d. Het kan toch niet dat het opeens zó wordt benadrukt bij hen allemaal zonder dat daar iets achter zit

Ze zijn toch ook allemaal dmv zo’n programma afgevallen? Dacht dat ze op insta ook wel een soort gezamenlijke ad hadden daarvoor.

2 likes