Ah dan zal dat het zijn, haha
Ja klopt newfysic idd. Ik zit echt te wachten tot die #spon daarvan ook in dit programma genoemd wordt. Hoewel beter van niet, want het is een twijfelachtig dieet. Oa met een appeldag
Ze hebben op insta toch zoân samenwerking gehad. Ze hebben allemaal hetzelfde dieet (of whatever) gevolgd dacht ik. Dus zal zeker kunnen
Edit oeps te laat haha
Ohh dat newfysic deed jamie li toen ook dacht ik
Ik heb afgelopen dagen ook veel afleveringen van Echte Gooische Meisjes gekeken en daar ging het ook al zoveel over gewicht, sporten, afvallen voor een vakantie, 4 kg afvallen in een paar weken (?) om aan een modeshow mee te doen incl. afgekraakt worden door een of ander toxic figuur (dit komt uit seizoen 2) enz.
Echt wtf
Ja en dat niet super wit aan een zwembad wil liggen ⊠Ik vind Gooische moeders echt niet meer leuk.
Beste was echte Gooische meisjes in de bijstand (weten jullie nog toen bij rtl iedereen ff in de bijstand ging voor een seizoen) en toen gingen ze trainen omdat ze in de clip van Darryl genaamd Darryl express kwamen ahha
En daar was 12 jarige ik jaloers op want ik was verliefd op Darryl uiteraard.
Jaaa die staat niet op videoland ik vond al die XX in de bijstand programmaâs leuk om te kijken haha. Ook Geer en Goor effe geen cent te makke (waar ik nog niet heel lang geleden een dvd van heb gekocht, ja heel erg ik weet het)
Heb net de recentste aflevering gekeken en ik irriteerde me echt aan hoe Paulien deed toen haar zoon een bril uit moest zoeken. Zo gefixeerd op wat zij mooi vindt. Dat kind vond een felle bril mooi maar die mocht die niet + zoveel andere brillen ook niet. Ze waren allemaal zogenaamd verkocht. Ik dacht echt laat dat kind zelf kiezen. Hoe mooier die de bril zelf vindt hoe liever hij hem draagt. Ze maakte ook nog een grapje van ja dat past niet bij de kleding maar had het idee dat het eigenlijk geen grapje was toen die geen een bril mocht die die zelf uitkoos.
En dat haar man die bril juist weer heel stoer vond staan. Ik eerlijk gezegd ook. Die ronde monturen waren te groot waardoor hij heel veel ruimte onder in het montuur over had.
Ik weet niet, ik vind het niet leuk meer. Ik kijk wel, maar met minder plezier dan naar de andere seizoenen. Dit komt te gescript overkomen allemaal.
Helemaal eens, ik vind het ook echt veel minder leuk en gemaakt. Stoor me ook echt vreselijk aan zowel Pauline als Florine, zo over the top die 2.
Ik vond die
Ik vond die felle bril ook heel leuk! Ik denk dan ook: het is ook âmaarâ voor een kind. Dat je het voor jezelf misschien ongemakkelijk vindt om een felle bril te pakken dat kan. Maar kinderen zien dat gewoon anders. Toen mijn zoon een bril moest heb ik hem ook laten kiezen. Hij koos een rode bril. Het was ook niet mijn smaak maar hij wilde de kleur van Liverpool. Hij was er vanaf dag 1 helemaal happy mee wat ervoor zorgde dat hij die bril ook met trots droeg. Dat heb ik liever dan dat het elke ochtend een discussie is om de bril op te doen.
Die kledinglijn is ook zo random. Rare verhaallijn
Ja idd haha heel Florine haar identiteit is dat ze houdt van shoppen. Zo saai.
En mijn ervaring is dat kinderen wanneer ze de bril zelf uitgekozen hebben hem wel opzetten en weer niet wanneer de ouders besloten hebben welk montuur het wordt, want dan zijn ze zo trots dat ze hun eigen bril hebben uitgekozen en showen ze dan ook aan iedereen.
Bo probeert ook echt steeds meer de gooische kakker uit te hangen met die dure woorden van haar.
Ik vind het echt gĂȘnant hoeveel kleding zij koopt. Zo niet nodig.
Hoe Bo die auto ook parkeerde toen ze bloemen ging regelen. Lekker aso
Ik vind Florine altijd typisch zoân meisje die conventioneel knap (en blond) was toen ze jong was en daardoor nooit echt een persoonlijkheid heeft hoeven ontwikkelen. Er lijkt zo weinig achter haar te zitten, in alle seizoenen is ze echt saai.
Leslie, die dat veel minder was, heeft echt veel meer humor en eigenheid.
Leslie is echt opgebloeid, echt een leuke vrouw!
Ja ik vind haar ook de leukste en ze is heel anders dan toen als chagrijnige puber in de eerste Gooische meisjes.
Ze was volgens mij ook de jongste toen, ze had haar sweet 16 ook geloof ik? Maar toen was ze mân minst fave want ze was altijd boos haha, maar nu idd helemaal ~opgebloeid.