Echte Gooische Moeders

Jaaa omg toen ging Pauline nog lelijke dingen zeggen over die jurk dat ze net een suikertaart leek, vergeet ik nooit meer vond ik zo gemeen

3 likes

Harmen is pas 50?!
Ik heb er nooit over nagedacht maar ik was hier verbaasd door.

2 likes

Al toch meer? Is Paulien niet 38 ofzo?

2 likes

Nee ik dacht echt dat hij een stuk ouder was uitgaande van zijn voorkomen

Leslie komt echt over, vind het echt zo fijn om te zien dat ze zich steeds zichtbaar beter gaat voelen. Terwijl ze eerst zo slecht in haar vel zat.
Ze komt heel oprecht over in alles.

5 likes

Leslie is echt mijn favoriet. Ik vind haar droge humor geweldig. Kimberly hangt er maar een beetje bij en heeft niet echt iets te vertellen lijkt wel. Florine, die heeft het of over Ibiza of over shoppen.

Was Mika trouwens niet in een ver verleden de bff van die blogster Shirley of heb ik een ander voor me?

1 like

Ja klopt. Dat was die Mika.

2 likes

36 is pauline!

2 likes

In aflevering 2 filmen ze de P.C. Hooftstraat terwijl Leslie en Pauline eigenlijk naar een winkel op het Gelderlandplein gaan. Lekker nep haha

4 likes

Ik vind Bo zo gemeen doen over het garnalen kweken van de vriend van Kim.

1 like

Dat is toch ook gewoon suf

3 likes

Liever garnalen kweken dan als je een paar dagen weg bent de boodschappen moeten bestellen voor je vriend.

14 likes

Elke keer wanneer ik Bo ‘wat geeeeestig’ hoor zeggen vind ik dat zo ontzettend nep overkomen. Alsof ze eigenlijk wil zeggen dat ze het maar niks vind.

5 likes

Je zou maar moeten leven met die Paul van Bo. Die vreselijk slechte grappen en dan zo’n smerig lachje erachteraan.
Daarnaast zou ik me als ik in die haarkliniek zou werken ontzettend ergeren aan de hysterie van Pauline. Wat een aanstellerij, laat die mensen gewoon hun werk doen.
Leslie redt wel echt dit seizoen. Ik vind haar leuk en oprecht en dr vriend ook.

18 likes

Als je ‘kakker’ in het woordenboek opzoekt, staat zijn foto erbij

6 likes

Nou echt een verschil met die man van Pauline, die hebben met zijn 2e wel echt lol volgens mij. Vond het leuk om te zien die chemie samen, want dat vond ik in vorige seizoenen altijd een beetje vreemd of ouderwets.

3 likes

Wie is Julia en waarom moeten we er elke aflevering naar kijken?

7 likes

Ja vind ik ook irritant steeds.

1 like

Dat verhaal van die moeder ook, over die merrie. Dat ze even moest wachten tot het veulen geboren was, voordat ze weer geïnsemineerd kon worden. En na een opmerking van Paulien over het ontzwangeren: “dan had ze maar geen paard moeten worden” wtf!! :face_vomiting: :angry:

2 likes

Zou ze soms aan de cast toegevoegd worden? Hoop het eigenlijk niet.

5 likes