Echte Gooische Moeders

Leslie is zo leuk en ook bezig met hoe haar angst invloed heeft op haar kind. Heel anders dan die anderen die zichzelf de hele tijd dik noemen waar de kinderen bij zijn

8 likes

Eens. Bo die zichzelf een rollade noemt :roll_eyes: Soms is het alsof de tijd heeft stil gestaan als ik die meiden hoor praten.

12 likes

Nou viel mij ook op nog meer focus op gewicht en figuur dan ooit. Echt zonde

1 like

Die ademtherapie die Kim volgde. Is dat nou iets waar al die zweefteef influencers zich ook tot laten “opleiden”?

Het zag er totaal niet chill/oké uit. En dan word je emo/paniekerig en dat zou dan blokkades moeten oplossen? Que?
Dat ze ook zei er duizelig van te worden. Ja logisch als je jezelf in een soort hyperventilatie brengt door steeds zo snel te ademen
 Vraag me ook af of het goed is voor je basis ademhaling als je zo snel en “hoog” ademt ipv normaal

Ik heb ook eens zo’n sessie gedaan en het bizarre is: het werkt dus echt. Zo wist ik daarna opeens het antwoord op iets waar ik al héél lang over twijfelde en was mijn rijangst na de sessie ook opeens een heel stuk minder. Ik weet niet hoe het werkt, maar het werkt.

Neemt niet weg dat ik het op het moment zelf absoluut niet chill vond en ik het niet snel nog eens zou doen :sweat_smile:

1 like

Ja klopt, dat is dit
 Sommige ademhalingscoaches hebben wel een medische- of psychologische achtergrond maar andere totaal niet & hebben een cursusje gevolgd en pretenderen wel mensen te helpen met echt ernstige klachten waardoor mensen meer decompenseren.

Ik vind Kimberley een beetje zielig ofzo. Die is duidelijk ergens maar op zoek want ze heeft in dit seizoen al een reiki sessie gedaan, een afspraak met een coach/psycholoog en nu dat ademhalingsgedoe. Dat dat allemaal op beeld moet.

3 likes

Is dat niet iets waar de productie op hamert?

5 likes

Dat lijkt me ook haar “verhaallijn”, zo hebben ze allemaal iets. Het is echt scripted reality volgens mij.

8 likes

Bo in de laatste aflevering: “Je snavelt toch ook met elkaar” :joy:

4 likes

De vriendin van Pauline en Bo, Julia, vlogt nu. Is ook erg vermakelijk om naar te kijken. Wellicht een tip voor anderen.

4 likes

Nieuw seizoen! Wie heeft er al gekeken? Ik lach me weer rot om Pauline :joy: alleen die focus op dat afvallen de hele tijd

2 likes

Ja pff weer hetzelfde, afvallen, kinderwens van Kim, vliegangst van Leslie en die bruiloft van Bo en haar cheater husband

9 likes

Cheater?

2 likes

Ja over die kinderen naar de opvang pff

2 likes

Ja schijnt het Gooisch matras te zijn ik heb het niet bedacht

3 likes

Dat klinkt inderdaad exact als vorig seizoen! Ik vind het steeds gemaakter allemaal, steeds duidelijker dat ze helemaal niet echt zulke vriendinnen zijn.

6 likes

Die man was een keer betrapt op bordeelbezoek dacht ik en toen moest hij een nacht in de auto slapen van haar.

3 likes
3 likes

Een seksclub in je eigen dorp. Hij doet niet eens moeite om het stiekem te doen

2 likes