Goeie bron.
Dit gevoel heb ik inderdaad ook. Ik heb wel dat boek van Leslie besteld, ben benieuwd of het wat is
Volgens mij zijn Florien en Bo ook helemaal niet close maar vind Kimberley er wel ontzettend buitenvallen. Zo jammer.
Volgens mij is het enige dat echt met elkaar omgaat:
Leslie - Florine
Leslie - Pauline
Pauline - Bo
Qua groep slaat het volgens mij nergens op, maarja verkoopt wel.
Dit is toch gewoon de oude formatie? Namelijk die van OG Echte Gooische Meisjes haha.
Ik moet nog steeds kijken dus eigenlijk heel dom dat ik dit topic al heb geopend maar yolo.
Zoân groep wordt toch ook gewoon bij elkaar geraapt. Leslie en Florine zaten jaren lager op de middelbare dan Pauline en Bo. Je kan natuurlijk wel vriendinnen worden over de jaren met zoân serie lijkt mij, maar geen idee of die andere combinaties elkaar daar buiten van spreken
Wat ik mij herinner was het Pauline die ergens stage liep, mensen hoorden haar telefoongesprekken met haar vriendinnen en dachten: dit is top voor een realityserie.
Het kan inderdaad allemaal voor de show zijn maar ik vind het toch gek omdat ze zich voordoen alsof ze besties zijn. Bo heeft nu 2 bachelorettes gehad, 1 met haar vriendinnen en 1 met de cast. Beetje RH-vibes.
Kimberley was natuurlijk 1/2 seizoenen weg en nu toch weer terug. Daar zet ik dan ook vraagtekens bij
Ik vind vooral Kimberly er echt buiten vallen en ook niet-Gooische vibed hebben, beetje mismatch met het programma. Ze werkt hard volgens mij in haar eigen beautysalon, de rest is âinfluencerâ.
Ik vind Kim tot nu toe het meest herkenbaar. Gewoon lekker werken, geen gekkigheid of overdreven persoonlijkheid
Jazeker, ik ook hoor maar denk daardoor mismatch met de anderen
Vind dit ook echt vervelend, ze geeft meerdere keren (subtiel) aan het er niet over te hebben en -vooral- Bo pusht dan echt om er info uit te krijgen. Echt naar.
Ik hoop steeds dat het toch weer wat leuker wordt, maar misschien moet ik de hoop maar opgeven want ik vond vorig seizoen ook al niet zo leuk.
En ik snap die verhaallijn van Florien echt niet. Is er echt niets anders in haar leven dan kleding??? Er moet toch iets interessant te verzinnen zijn. Het gaat al seizoenen lang over hoeveel kleding ze wel niet heeft
Ik vind die verhaallijnen sowieso jammer en uitgemolken. Wat @Alchemy ook zegt. Alsof het hun hele imago is.
Een kijkje in hun daadwerkelijke leven had ik veel leuker gevonden om te zien.
Ik vind Bo niet leuk. Inderdaad heel erg pusherig over het willen weten over het traject, âkijk mij eens een druk leven hebben als moeder die alles regeltâ en ook die onderwatersteken. Van Paula kan ik het beter hebben dan van haar. Ik vind haar niet gemeend. Eerder een meangirl
Nou idd, en weer door naar zwemles. Heb het zooooo druk!!
De jurkjes passen was zo ongemakkelijk daar in die zaak, overduidelijk een reclame momentje.
Vinden zij moeder zijn wel leuk of is het normaal om zo te klagen? Op Leslie na komen ze allemaal doodongelukkig over.
(Wel goed om te zien dat het beter gaat met Leslie maar daar heeft ze dus ook hard voor gewerkt)
Vind haar zo opgebloeid, ook heel erg benieuwd naar haar boek.
Ik vond het boek wel interessant! Stonden ook (voor mij) nieuwe dingen in die ik niet over haar wist en leest lekker weg
Dat boek komt toch pas de 24ste uit?
Ik kreeg hem vorige week binnen, de 14e was het volgens mij