Echte Gooische Moeders

Ik heb het ook gehoord ja achter de schermen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En er waren op het vorige forum ook meiden die er ervaring mee hadden.

2 likes

Ja ik lees het nu terug, ook echt heel droog op de eigen website van Linda haha :smirk:

1 like

Hahaha omg wij van wc eend vibes

2 likes

Maar heeft iemand haar ooit op haar racistische uitspraken aangesproken? Leuk dat ze op oude mannen valt etc. maar ik vind haar vooral ontzettend irritant omdat ze constant overkomt in die serie alsof mensen met een andere huidskleur minder zijn.

2 likes

HAHA te goed dit. Ik vind die Pauline ook echt zooo leuk. Had ooit een leidinggevende die erg op haar leek, prachtig.

En dat een van hun nu in een ARBEIDERSwoning woont, daar valt je bek toch van open :cold_sweat: Geweldig

1 like

Pauline heeft volgens mij zelf ook ooit een (mini)serie ofzo gehad toch met haar vriend samen? toen woonden ze ook al in dat huis geloof ik.
Kan ik me vaag iets van herinneren.
ik vond vroeger Bo ook heel leuk, maar nu wel iets TE verwend. Zo elitair ofzo?
De rest vind ik niet zo gooi achtig meer eerlijk gezegd. Moet nog even bedenken of ik dit nu net zo leuk vind als destijds…

Ik vind Bo nu juist een van het leukste om te kijken (okeoke naast Pauline, die vind ik gewoon leuk); juist omdat ik zulke programma’s kijk om hun extravergante levensstijlen en elitaire zaken :joy:

6 likes

Je had als vervolg ook nog echte meisjes in de bijstand. En later deden leslie en Pauline nog mee aan echte meisjes in de jungle.

1 like

Aah ja, en ze hebben ook meegedaan aan jouw vrouw mijn vrouw vips lees ik

1 like

Ik vind Pauline zo’n heerlijk mens! Vind ze allemaal best sympathiek eigenlijk.

Omg ik wil heel graag echte meisjes in de jungle nog eens zien

10 likes

Hahaha ik zag dat Michella Kox vandaag op insta stories videoland tagde dat ze dat online moeten zetten

1 like

Nieuwe aflevering paupers!

Lol, Bo: “ja ik vind het heel belangrijk dat de kinderen niet bezig zijn met dure dingen en altijd het duurste willen hebben”. Vervolgens stapt ze met haar Hermès slippertjes van bijna 500 ekkies in haar dikke zwarte Range Rover.

10 likes

In her defence: dat soort woningen waren vroeger ook arbeiderswoningen. Wat ze even vergeet je dat dat tegenwoordig niet meer zulke modale woningen zijn, omdat ze dicht bij/in het centrum zijn gebouwd. Daarbij woonden er vroeger soms gezinnen met 10 kinderen in en hadden dat soort woningen vaak geen badkamer. Dat is nu wel anders.

2 likes

Haha ja I know maar ook gewoon dat gezicht van haar erbij toen ze dat zei

Daar deed Michella Kox ook aan mes toch?

Ja (lekker paffen in de jungle hahaha) en Amanda! En toen gingen ze vechten!

En die Amerikaanse Danielle met haar sjampieeeeeeeeeeeee.

7 likes

Heerlijke aflevering weer, en ik ben zo fan van Pauline, vind haar geweldig!

2 likes

Laura en Michella toch ook? Of ben ik in de war met Amanda?

Volgens mij gaan die series ook herhaald worden. Ik zag een mailtje van de productie van Videoland dat de afleveringen binnenkort erop komen - in iemands story.

2 likes