Meine gute, een reading voor de kat van Bo. In het vorige leven was ze een groot sterk paard
3 energetische healings inplannen om het trauma van Coco te verhelpen. Snap dat ze de balans in een aflevering zoeken tussen topics maar weet niet of je dit nou net naast een partnerās ervaring van de postnatale depressie moet zetten.
Weet soms niet zo goed wat ik van de man van Leslie vindt. Het zijn natuurlijk momentopnames en hij voelt zich misschien niet zo chill met cameraās in de buurt maar ik vind hem vaak zo hard overkomen ofzo? Hij komt (op de momenten dat hij in beeld is) best wel kil over vind ik
Ik heb echt een hekel aan florine haha, ze is halverwege de 30 en nog steeds precies zo als toen ze 18 was in de eerste seizoenen. Zoān leeg persoon.
Alleen maar kopen kopen kopen, een man die alles doet wat ze wil en ze voegt helemaal niks toe aan gesprekken, Bo is ook niet per se sympathiek maar daar brandt wel licht achter de ogen, Florine is echt helemaal leeg.
Daarentegen is Bo zo fake, elke keer die steken onder water ook. Ik heb dan liever Florine als vriendin
Hahahaha ja en dan die kattenfluisteraar āja ik heb vorige week zondag al contact gehad met Cocoā. Nou meid, had Coco dan vorige week zondag effe lekker verteld dat ze onder dat fornuis moet uitkomen. Vind het knap dat Bo daar met een stalen gezicht zit, ik was allang in een lachstuip beland
Ik vind hem juist de leukste, meest ānormaleā man van hun allemaal. Denk wel enorm ongemakkelijk met de cameraās ja, dat zie je.
Haha ja hij vindt het toch chiller achter de camera
(Ze kennen elkaar doordat hij achter de schermen werkte bij Echte meisjes in de jungle!)
Ja? Dat was toch iemand anders?
Ja Lena toch?
Lena idd (maar dat is wat recenter) maar leslie vroeger dus ook! Ik vind het zelf niet perse de meest aantrekkelijkste omstandigheden om verliefd te worden, maar blijkbaar toch succesvol
@MevrWillem ja Leslie zat jaren geleden in een van de originele seizoenen (samen met Pauline). Helaas is dat nergens meer te bekijken, zou me wel leuk lijken haha
Jawel toch? Gewoon op videoland
Wel typisch dat Florine als enige een vrijwel onhandelbaar kind heeft die totaal niet luistert.
Zij noemt het zelf ātemperamentvolā en āoverprikkeldā
Tsja als ik mijn kinderen op een zalvend toontje zou vragen: wil je even naar mama luisteren, zouden ze ook nee zeggen. Tegen peuters moet je af en toe even streng en duidelijk zijn, anders nemen ze een loopje met je. Maar ik snap ook wel dat je met een cameraploeg op je snufferd niet helemaal jezelf bent.
Ze laat haar nanny ook overvliegen naar Ibiza
Florine had ook haar nanny mee naar de boerderij. Leslie trouwens ook. En dan zeggen: hoe doen andere mensen dat alleen met 2 kinderen? Nou gewoon, doen.
Haha gewoon door minder te kletsen en minder wijn te drinken
Heb je zelf kinderen? Vind dit redelijk normaal gedrag voor een kind die niet goed geslapen heeft en uit zn omgeving is. Gewoon sterk eigen willetje /peuterpubertijd.
@poesch werkt averechts om mega streng en boos te doen, worden ze nog meer over de rooie/driftbui.
Lekkere moeke comment
Haha lief dat je het vraagt maar je weet het antwoord al wel toch?