Hahahaha ja en dan die kattenfluisteraar ‘ja ik heb vorige week zondag al contact gehad met Coco’. Nou meid, had Coco dan vorige week zondag effe lekker verteld dat ze onder dat fornuis moet uitkomen. Vind het knap dat Bo daar met een stalen gezicht zit, ik was allang in een lachstuip beland
Ik vind hem juist de leukste, meest ‘normale’ man van hun allemaal. Denk wel enorm ongemakkelijk met de camera’s ja, dat zie je.
Haha ja hij vindt het toch chiller achter de camera
(Ze kennen elkaar doordat hij achter de schermen werkte bij Echte meisjes in de jungle!)
Ja? Dat was toch iemand anders?
Ja Lena toch?
Lena idd (maar dat is wat recenter) maar leslie vroeger dus ook! Ik vind het zelf niet perse de meest aantrekkelijkste omstandigheden om verliefd te worden, maar blijkbaar toch succesvol
@MevrWillem ja Leslie zat jaren geleden in een van de originele seizoenen (samen met Pauline). Helaas is dat nergens meer te bekijken, zou me wel leuk lijken haha
Jawel toch? Gewoon op videoland
Wel typisch dat Florine als enige een vrijwel onhandelbaar kind heeft die totaal niet luistert.
Zij noemt het zelf ‘temperamentvol’ en ‘overprikkeld’
Tsja als ik mijn kinderen op een zalvend toontje zou vragen: wil je even naar mama luisteren, zouden ze ook nee zeggen. Tegen peuters moet je af en toe even streng en duidelijk zijn, anders nemen ze een loopje met je. Maar ik snap ook wel dat je met een cameraploeg op je snufferd niet helemaal jezelf bent.
Ze laat haar nanny ook overvliegen naar Ibiza
Florine had ook haar nanny mee naar de boerderij. Leslie trouwens ook. En dan zeggen: hoe doen andere mensen dat alleen met 2 kinderen? Nou gewoon, doen.
Haha gewoon door minder te kletsen en minder wijn te drinken
Heb je zelf kinderen? Vind dit redelijk normaal gedrag voor een kind die niet goed geslapen heeft en uit zn omgeving is. Gewoon sterk eigen willetje /peuterpubertijd.
@poesch werkt averechts om mega streng en boos te doen, worden ze nog meer over de rooie/driftbui.
Lekkere moeke comment
Haha lief dat je het vraagt maar je weet het antwoord al wel toch?
Dat zeg ik ook niet, ik zeg af en toe streng en duidelijk zijn. Helpt hier wel degelijk.
Dat ‘ontspullen’ bij die vriendin met Pauline en Mika. Ff casual het Smeg x Dolce & Gabbana broodrooster en koffiezetapparaat uit de kast plukken en zonder blikken of blozen weggeven. Alsof we het over een staafmixerset hebben van twee tientjes van de Blokker ofzo. Lol.
Ohh ik vind die scenes met Julia zo ongemakkelijk, stop trying to make Julia happen
Over de aflevering
Bo had het erover dat ze hun kindjes op een akte laat meetekenen voor hun bruiloft om hen het gevoel te geven dat ze heel belangrijk zijn. Ik weet niet of mijn eerste gedachte komt omdat ik zelf een kind van gescheiden ouders ben, maar de gedachte lijkt me eigenlijk heel naar. En Bo zat eraan te denken om haar man op een ezel te laten aankomen op hun bruiloft, de reactie van de vrouw waar ze een gesprek mee had was wel mooi
Wat maakt dit naar? Is toch niet heel gek om je kinderen onderdeel te (willen) laten zijn van je huwelijk?