Echte Gooische Moeders

Dat zeg ik ook niet, ik zeg af en toe streng en duidelijk zijn. Helpt hier wel degelijk.

Dat ‘ontspullen’ bij die vriendin met Pauline en Mika. Ff casual het Smeg x Dolce & Gabbana broodrooster en koffiezetapparaat uit de kast plukken en zonder blikken of blozen weggeven. Alsof we het over een staafmixerset hebben van twee tientjes van de Blokker ofzo. Lol.

2 likes

Ohh ik vind die scenes met Julia zo ongemakkelijk, stop trying to make Julia happen :tired_face:

Over de aflevering
Bo had het erover dat ze hun kindjes op een akte laat meetekenen voor hun bruiloft om hen het gevoel te geven dat ze heel belangrijk zijn. Ik weet niet of mijn eerste gedachte komt omdat ik zelf een kind van gescheiden ouders ben, maar de gedachte lijkt me eigenlijk heel naar. En Bo zat eraan te denken om haar man op een ezel te laten aankomen op hun bruiloft, de reactie van de vrouw waar ze een gesprek mee had was wel mooi :joy:

Wat maakt dit naar? Is toch niet heel gek om je kinderen onderdeel te (willen) laten zijn van je huwelijk?

2 likes

Letterlijk ging het bij Florine weer over hoeveel kleding ze wel niet heeft… en 1 min over de verbouwing van haar huis. Wat vermoeiend zeg.

2 likes

Volgens mij gebeurt dat met die akte echt heel vaak als het bruidspaar al kinderen heeft. Naar mijn idee is het eerder regel dan uitzondering. Ik vraag me ook af waarom je het naar vind, ik ben ook kind van gescheiden ouders maar ik heb er geen nare associatie bij.

4 likes

En @Junebug85
Ik denk vooral het idee dat kinderen dan meetekenen en de nadruk erop wordt gelegd dat het zo belangrijk is. Ik vraag me af wat voor uitwerking dat heeft als ouders dan uit elkaar gaan, maar mijn ervaringen zullen daar ook een rol in spelen natuurlijk. Ik zou er zelf in ieder geval niet voor kiezen.

1 like

Dit klinkt echt vergezocht, toch hartstikke leuk dat die kids op deze manier betrokken worden bij zo’n mooi moment tussen hun ouders?

21 likes

Dit klinkt toch gewoon als iets wat @Fetablokje zo voelt. Is dan toch niet per se vergezocht?

2 likes

Wat @Pheline inderdaad zegt, voor mij was dit het eerste gevoel wat in mij opkwam, maar goed om te horen dat het voor de meeste niet zo is en juist wordt gezien als iets moois

1 like

Ik weet dat dit oppervlakkig is maar qua uiterlijk vind ik al die mannen zo mid vergeleken met de vrouwen. Vind dat echt opvallend. (Qua persoonlijkheid eigenlijk ook maar kan me ook voorstellen dat die vrouwen ervoor hebben gekozen op tv te komen en die mannen wat ongemakkelijker zijn voor de camera.)

8 likes

Ik bedoel geen van de vrouwen zijn ook bijzonder knap? Pauline vind ik wel een mooi hoofd hebben, maar snap er niks van dat iedereen Beau zo mooi noemt.

Vind haar een heel chique paard.

10 likes

Ik vind die man van Kim (Gerrit?) ook zoooo’n dooie. Hebben ze dat gesprek tijdens het eten bij Okura, maar hij mompelt steeds maar wat zonder wat voor gezichtsuitdrukking whatsoever. Ik zou echt overlijden van saaiheid met zo’n vent.

9 likes

Florine die zegt:

‘Ik heb net iets meer kleding opgespaard als Les’
‘en wie kan mij nou beter helpen als mijn moeder?!’

Dan ben je toch niet alleen verwend maar ook flink verwaarloosd :roll_eyes::woozy_face:

Ja echt he? Die vrouwen zijn constant bezig met dieten, hun uiterlijk, nagels altijd gedaan, mooie kleding, make up en haar netjes, botox etc, en dan lopen die mannen er allemaal een beetje bij van tsja die zijn er ook. Paulien ook: harm zou me naar links swipen haha, nou pff, ik weet niet of hij nu de catch is in deze relatie meid.

En die Julia hoezo zit zij er steeds in? Heb het idee dat ze heel ongemakkelijk is op camera, maar wat een irritante maniertjes. Dat laconiek doen over die 1000e?

En ze zijn niet meer terug gekomen op die pop up store of wel?

4 likes

En dan ook nog dezelfde mokersaaie visgraat kiezen. En dat zelf niet kunnen leggen. Bitch please.

2 likes

:joy:

She’s gonna happen. Ze duikt binnenkort ook op in The Real Housewives.

Ze is overigens de dochter van de eigenaar van Scotch and Soda.

3 likes

Ohh :sob: wel benieuwd naar de dynamiek tussen haar en Tamara

1 like

Ik kon vannacht niet slapen (zwangerschapshormonen) en ik heb toen het boek van Leslie besteld en gelezen. Pff wel heftig hoe vaak ze aan de bel heeft moeten trekken voordat ze hulp heeft gekregen. Dapper dat ze dat op heeft durven schrijven.
En ook wel interessant om te lezen hoe zij bepaalde scènes uit de serie heeft ervaren.

4 likes

Ja ik vond het ook een mooi geschreven en interessant boek! Ze is ook bij Robert Rodenburg open kaart te gast geweest, is gisteren online gekomen. Misschien vind je dat ook interessant

Onder andere over dat zij niet wilde filmen met Josh v en Julia en waarom dan niet.

5 likes