Echte Gooische Moeders

Ja misschien maar ik vind zo’n relatie waar mensen continu onaardige en onverschillige dingen tegen elkaar zeggen en elkaar voor lul zetten bij anderen onder het mom van ‘liefdevol plagen’ echt heel vervelend om te zien.

3 likes

Die Kim die geen Engels kan, heerlijk :joy:
It’s like a grot (ze bedoelde cave)

4 likes

Die bruiloft van Bo en haar man. Is toch geen gezicht dat hij zijn zonnebril op heeft tijdens de ceremonie

2 likes

Heeft hij die de hele tijd op?

Mij viel het meest op dat haar vows zo leeg klonken. ‘dankjewel dat je geduld met mijn klunzigheid hebt hihaho’ (hopelijk was er meer dat is weggelaten uit de cut). Die van hem gingen wat dieper, was ook weleens fijn om te horen.

Want wat iemand hierboven zegt over het negatieve dat we zien van die relaties snap ik wel. Zo snauwerig naar elkaar, ook die Kim zo bijna geïrriteerd over haar man dat hij nu zo onsexy en langzaam is, geen moeite doen om dat te verbergen ook :frowning:

1 like

Nee hij heeft ’m op een gegeven moment wel afgedaan ja. Zo ver was ik net nog niet haha

3 likes

Ik moest wel heel hard lachen om dat stepje van Gerrit. Wat vreselijk :joy::joy:

2 likes

Ik vind het dus supersneu dat die Gerrit echt als een kneusje wordt neergezet.

11 likes

Was dat nou Sonja bakker in die oranje/gele jurk??

2 likes

Inderdaad! Ik ben benieuwd hoe hij zelf op de aflevering terugkijkt. Ze zijn zo onaardig tegen hem.

1 like

Volgens insta is het iemand anders (getagged in de foto)

4 likes

Nieuwe aflevering staat online! Dat springkussen bij Bo :laughing:

1 like

Hahaha, zo extra :joy:

1 like

Bo en haar man geven elkaar echt een kus alsof ze elkaar niet mogen

1 like

Ik word altijd een beetje verdrietig als ik naar haar kijk

1 like

Ik vond het echt saai, had het idee dat vorige seizoenen veel leuker waren.

Vind Pauline en Leslie ook de enigen die enigszins boeiend zijn, Bo is zo van de schijn ophouden en Florine is de meest oppervlakkige persoonlijkheid.

8 likes

Leuk dat je Kim ook vergeet te benoemen :laughing: hahaha ja maar eens. Al vind ik Pauline en Bo wel leuk samen, met die hondenspullen inkopen

2 likes

Schijnt dat hij vaak buiten de pot pist dus de relatie zou alleen voor de buitenwereld kunnen zijn

Speculaties hoor

2 likes

Ja wat voegt zij nou eigenlijk toe

14 likes

Ik blijf het leuk vinden om te kijken, maar ik vind het wel zo jammer dat er zoveel focus is op afvallen.

5 likes

Ja, vind ik ook. Vond van vandaag ook bijzonder hoe Jeroen bijna soort van ‘shamed’ op mensen die ‘bijvoorbeeld een kinderboerderij runnen’ of ‘9 tot 5 werken’ in vergelijking met hun oh zo enorm drukke leven en ondersnemerslevuh, aaltijd aan het werk.

5 likes