Julia Feenstra? Zou je hier willen spoileren? Ik ben benieuwd
Yes Feenstra! Leslie gaf aan dat ze met de āvasteā groep van Gooische moeders wel zo nog een paar jaar door zou willen gaan, maar dat ze āmoeilijk gaat opā de bijrollen, het voelt voor haar als āindringersā die erbij komen. Leslie geeft dan wel actief aan dat ze hen er niet bij wilt en dat zij dus niet met hen draait, maar niet alle Gooische moeders delen die mening. Ze zegt dat het niet door de personen zelf komt, maar dat zij ongemakkelijk ervan wordt en niet zichzelf voelt. Ook omdat zij in het echt dus niet met hen omgaat.
Wat mij het meeste bij is gebleven van dat interview is dat ze nooit betaald zijn voor echt Gooische meisjes.
Mocht mijn verloofde toch ooit zeggen āwat ben je lelijkā⦠dan blaas ik echt het huwelijk af. Ik vind dat geen humor
Serieus ? Dus je bent helemaal blij verloofd en omdat je partner 1keer zegt je bent lelijk(in een jurk die is uitgezocht door vriendinnen en extra lelijk is) blaas je het huwelijk af?
Die jurk was ook tyfus lelijk en ze moesten allebei keihard lachen. Nothing on the hand.
Hij bleef achter met de nanny (dacht ik) toen dacht ik precies hetzelfde.
Vond dat bij de slager en groenteboer wel heel leuk, volgens mij was dat wel echt een verrassing.
Waarom noemt Bo Pauline altijd Paula?
Is der bijnaam
Nee dat was Boās content creator
Die man is gewoon altijd onaardig tegen haar. Ik vind dat niet grappig, zij gelukkig zelf wel
Mijn god die Florine heeft echt hulp nodig voor haar koop verslaving. Is echt opvulling voor een ander probleem in haar leven denk ik.
En ik vind al die relaties van hun zo liefdeloos, behalve die van Lesley.
Met het eerste deel van je post ben ik het nog enigszins eens maar vind dit echt lullig.
Ja misschien maar ik vind zoān relatie waar mensen continu onaardige en onverschillige dingen tegen elkaar zeggen en elkaar voor lul zetten bij anderen onder het mom van āliefdevol plagenā echt heel vervelend om te zien.
Die Kim die geen Engels kan, heerlijk
Itās like a grot (ze bedoelde cave)
Die bruiloft van Bo en haar man. Is toch geen gezicht dat hij zijn zonnebril op heeft tijdens de ceremonie
Heeft hij die de hele tijd op?
Mij viel het meest op dat haar vows zo leeg klonken. ādankjewel dat je geduld met mijn klunzigheid hebt hihahoā (hopelijk was er meer dat is weggelaten uit de cut). Die van hem gingen wat dieper, was ook weleens fijn om te horen.
Want wat iemand hierboven zegt over het negatieve dat we zien van die relaties snap ik wel. Zo snauwerig naar elkaar, ook die Kim zo bijna geĆÆrriteerd over haar man dat hij nu zo onsexy en langzaam is, geen moeite doen om dat te verbergen ook
Nee hij heeft ām op een gegeven moment wel afgedaan ja. Zo ver was ik net nog niet haha
Ik moest wel heel hard lachen om dat stepje van Gerrit. Wat vreselijk
Ik vind het dus supersneu dat die Gerrit echt als een kneusje wordt neergezet.
Was dat nou Sonja bakker in die oranje/gele jurk??