Toch vind ik Bo nog steeds zo gemaakt overkomen. Alsof ze het perfecte Gooische leventje heeft. Dan vind ik Leslie echt wel de leukste van het stel. Ben heel benieuwd naar haar bruiloft en of we daar meer van te zien krijgen.
Bo en haar man geven elkaar echt een kus alsof ze elkaar niet mogen
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik naar haar kijk
Ik vond het echt saai, had het idee dat vorige seizoenen veel leuker waren.
Vind Pauline en Leslie ook de enigen die enigszins boeiend zijn, Bo is zo van de schijn ophouden en Florine is de meest oppervlakkige persoonlijkheid.
Leuk dat je Kim ook vergeet te benoemen hahaha ja maar eens. Al vind ik Pauline en Bo wel leuk samen, met die hondenspullen inkopen
Schijnt dat hij vaak buiten de pot pist dus de relatie zou alleen voor de buitenwereld kunnen zijn
Speculaties hoor
Ja wat voegt zij nou eigenlijk toe
Ik blijf het leuk vinden om te kijken, maar ik vind het wel zo jammer dat er zoveel focus is op afvallen.
Ja, vind ik ook. Vond van vandaag ook bijzonder hoe Jeroen bijna soort van âshamedâ op mensen die âbijvoorbeeld een kinderboerderij runnenâ of â9 tot 5 werkenâ in vergelijking met hun oh zo enorm drukke leven en ondersnemerslevuh, aaltijd aan het werk.
Ja en het enige dat Florine kan is zeuren dat het zoooo zwaar is met de kinderen en ze zo veel aandacht nodig hebben wantja het zijn wel jongens en poeh wat hebben we het toch zwaaaaaaar
Dit is het eerste keer dat ik het kijk. Heb alleen vroeger echte meisjes gekeken. Maar pff die mannen van hun, ja smaken verschillen maar dat kapsel van die vent van Florine bijv. lijkt wel een volkszanger. Zoân vette pot gel erin ew.
Wat een domme vergelijking van hem. Als er ĂĂ©ts is dat 24/7 doorgaat en voor onverwachte piekbelastingen zorgt is het wel dieren houdenâŠ
Dat achterovergekamde modderige haar van die man, I canât
Ja ze hebben buiten Leslie allemaal zoân puffige man met dikke kop en vet vies haar.
Leslie is de enige die qua looks een match is met haar man, de rest niet hoewel ik wel geloof dat Paulien oprecht iets ziet in Harmen. Beau wil gewoon het perfecte plaatje en ziet alles door de vingers en Kimberly en Florine hebben echt een wandelende portemonnee uitgekozen.
Vraag me af of Gerrit echt zo rijk is eigenlijk. Lijkt ook vaak of ze elkaar helemaal niet zo leuk vinden, maar kan ook een vertekenend beeld zijn op camera.
Kim heeft weleens gezegd dat hij de cameraâs heel awkward vindt. Volgens mij golft hij op hoog niveau en valt daar best wat in te verdienen
Ik ga helemaal stuk
En is Gerrit nou Duits ofzo of klinkt hij alleen zo?
Ik vind het toch altijd wel leuk om te kijken, vind zelf Pauline het leukst omdat zij de meeste zelfspot heeft/lijkt te hebben. Dat Ibiza leventje met patser trek ik heel slecht (grappig trouwens dat haar moeder ook soort van nog er uit ziet alsof ze 30 is), Kimberley beetje sneu ofzo maar ook beetje saai, Bo echt het typische gooi leventje in mijn ogen en Leslie toch wel relatable. Al vind ik die man van Leslie ook niet leuk als je haar Instagram wel eens bekijkt⊠pffft
Ik zie nu ineens een foto van hem waarbij hij dus eigenlijk gewoon heel veel krullen heeft! Zonde dat hij dat zo glad walst met halve pot gel
Ik vind Kimberley wel een vreemde eend in de bijt, ze woont âgewoonâ in een rijtjeshuis, werkt gewoon en lijdt voor mn gevoel helemaal geen luxe/influencer leventje zoals de rest. Begrijp me niet verkeerd, ze is daarmee ook meer relatable maar dat is volgens mij niet perse de insteek van de show. Vraag me af hoe dat is gegaan. Voor mn gevoel hebben die anderen ook innigere vriendschappen. Bijvoorbeeld Bo en Pauline, Leslie en Pauline en Leslie en Florine.