Echte Gooische Moeders

Ze waren allemaal onderdeel van ‘echte Gooische meisjes’ en ik denk net als bij veel realityseries gewoon gecast. Dus sommigen waren al vriendinnen, sommigen niet.

Ze komen allemaal uit een gezin dat in een villa in het gooi woonde maar inmiddels is dat al lang niet meer zo.
Leslie woont ook gewoon in Amstelveen.

Het is wel gewoon de realiteit natuurlijk. Zij zijn van de eerste generatie die het niet per se beter heeft dan hun ouders. Maar de naam ‘echte gooische moeders’ is niet meer echt van toepassing nee

2 likes

Ik kan me nog herinneren dat er werd gezegd dat Leslie in een 2 onder 1 kap woonde en ohhh dat kon echtniet want dan was ze geen echt gooisch meisje.

1 like

Achja het huis van de ouders van florine staat te koop. Is “gewoon” een 2 onder 1 kap van nog geen 140 m2. Het valt allemaal wel mee volgens mij.

En trouwens ik meen mij te herinneren dat Pauline is opgegroeid in een rijtjeshuis. Ze zei wel eens vroeger dat ze in een villa woonde maar dan met 7 gezinnen onder 1 dak. Zo iets zei ze volgens mij een keer :joy::crazy_face:

1 like

Volgens mij komt vooral Bo echt uit een rijk gezin.

1 like

Paulien haar ouders wonen ook echt riant. Maar die ouders van Bo waren toen met gooische meisjes ook aan het kijken voor een huis in Frankrijk en hadden wat aangekocht in Amsterdam voor Bo en haar zus. Dus denk dat alleen hun echt vermogende ouders hebben. De ouders van Leslie waren toen al gescheiden en de ouders van Kim zijn nooit echt in beeld geweest bij de opnames voor zover ik mij kan herinneren woonde ze toen namelijk samen met een vriendje.

In het boek van Leslie legt ze best wel wat uit hoe het zat in het begin. Paulien was stagiair bij een productiemaatschappij en kwam met het idee. Vervolgens zijn die meisjes een beetje bij elkaar gezocht, die waren helemaal niet allemaal al vriendinnen. Er zat toen ook best wat leeftijdsverschil tussen.

Hopelijk heb ik het goed onthouden, maar zoiets was het.

2 likes

Dat hele slipcursus uitje van Bo en Kimberly was toch ook echt mega geënsceneerd. Zo van “jullie moeten ook een keer samen iets gaan doen.”

4 likes

Leslie en Flo waren al vriendinnen en Bo en Pauline ook. Denk dat ze Kim erbij hebben gewiebeld om het compleet te maken.

Ik ben as we speak nu het boek aan het luisteren en dat klopt. Ook vertelde ze het een en ander betreft de band onderling in open kaart

Leslie en Pauline zijn later ook wel echt bevriend geraakt - ze had laatst haar bachelorette en daar waren alleen Florine en Pauline. Ben benieuwd of ze nog een ‘nep’ bachelorette doen in de serie (zoals bij Bo)

Ik herinner mij ook een seizoen met heel andere meiden er nog bij? Zo’n meid die nergens zin in had en een huis in Zuid-Frankrijk had ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd waarom die er niet meer bij horen

Marie Flore was dat volgens mij! Die had ook een paard

3 likes

Bedoel je deze drie?

1 like

Die naam zegt me zo niks! @soleado ik bedoelde de Nathalie uit dit artikel indd. Als je het nu zo ziet, had Renée ook wel tussen de gooische moeders gepast

Edit: memory unlocked trouwens met die Stephanie die toen al verloofd was met zo’n oude kakker ???

3 likes

Ohjaaaaa Maurits!!!

1 like