Ja ik luister die wel eens in de auto na een lange werkdag. Ik vind hem niet heel bijzonder maar wel lekker om niet de hele tijd op te hoeven letten om een verhaal te volgen
Zij heeft echt samenwerkingen met iedereen en zijn moeder. Ook bij de kruidvat van die aftanse dingen. echt niet dat ze daar zelf mee zou lopen (is ook niet ‘gooisch’) maar
Verder wel een leuk mens opzich
De moneytrain moet knallen he. Die verbouwing betaalt zichzelf niet.
Nou ze doet iig geen moeite om het te verbergen t.o.v. andere influencers die er zo geheimzinnig over doen
Ik vond dit laatste collectie bij het Kruidvat ook helemaal niks, maar daarvoor had ze er eentje met een print van sinaasappeltjes en die was wel nice qua theedoeken, toilettas en weekendtas enzo hoor! Die sieraden en andere spullen zijn nooit mijn ding, ik ben altijd juist van klein en subtiel haha
Nou de aflevering van vandaag is ook zo lekker cringe. Die ‘onopvallende’ spon van Flo met die Nivea Q10 ook
Ik vind haar sowieso cringe. Potjes groente uit Nederland laten invliegen omdat je kinderen moeilijke eters zijn? Hebben ze geen groente op Ibiza wat je kan pureren? Dat is waarschijnlijk teveel werk, ze heeft het ook zo druk daar.
Sowieso lijken die kinderen van haar me echt van die terror jaapies die kwaad worden als ze hun zin niet krijgen, dus dat verklaart misschien het overvliegen van de potjes groente. Vraag me ook echt af wat zij de hele dag doet (behalve wijntjes drinken met Jessie Jazz en dat soort Ibizagangers)
Ik heb dat ook met haar kinderen, ze lijkt die 0.0 grenzen te geven & er maar achter aan te hobbelen en zeggen hoe oh ze druk ze is en ze eeecht een oppas moet naast dat haar ouders nu vaak kunnen oppassen.
Ik dacht dat zij met Elise (Boers) enz omging maar ze was niet op de bruiloft, dus blijkbaar niet met die typische NL groep die daar op IbiezZz vertoeft (Tara, Kelly, Elise, Jessie)
Euhh ze zijn echt serieus niet normaal veel bezig aan hun business hoor !!
Jaa idd, ze hebben geen kinderboerderij ofzo!
Ja die man van haar zei ook iets van “wij zijn zo extreem druk met onze business” Wat doet haar man eigenlijk?
Ik vind alleen pauline en lesie leuk. Die hebben iig nog een beetje humor en zelfspot. Ik vraag me alleen bij leslie wel af of zij en haar vriend wel echt gek op elkaar zijn? Hij zei ook iets van dat ie niet wist of ze nog wel bij elkaar zouden zijn als ze geen kinderen hadden.
Ik kijk eigenlijk alleen voor Pauline. Ze zou van mij een eigen show mogen hebben haha, vind haar echt zo leuk Pauline en Bo samen vind ik ook leuk, alleen die man van Bo…
Die man van Flo zit in de catering volgens mij.
En wat die man van Leslie zei gaat over haar (post partum) depressie, kan me voorstellen dat zoiets ook een enorme druk op je relatie legt en dat veel stellen daar niet doorheen komen maar je net wat meer moeite doet voor je relatie omdat je kinderen hebt.
Kijk, dit zijn pas échte first world problems
Ja echt zo’n boymom die twee verschrikkingen opvoedt, denk dat dat geen leuke mannen worden later. Sorry maar al die andere jongens van Pauline/Bo/Leslie en Kim zijn niet zo losgeslagen.
Nou het zou je maar overkomen meid!!
Ik vind haar man ook echt niet leuk 🫢 en ik vraag me ook af waar ze het dan zoooo druk mee heeft behalve kleding en supplementen showen op insta?
Eens, maar Ik vind haar ook echt niet leuk hahaha echt zo’n oppervlakkige domme vrouw. Ook met dat geshop de hele tijd, van ‘kan er niks aan doen’, je bent bekampt veertig, hoezo denk je nog als een meisje van 14?