Echte Gooische Moeders

Vond het weer zo typerend dat ze zo ongeveer de hele collectie in haar kast heeft hangen van die ene winkel. Maar als ik dan vervolgens zie wat ze aanheeft vind ik dat vaak niet echt heel bijzonder.

2 likes

Ze is trendy, nooit stylish want ze heeft geen eigen stijl.

6 likes

Ik dacht dat haar stijl ibiza was. Maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben begrepen.

6 likes

Ja, ze ziet er dus precies hetzelfde uit als alle andere geëmigreerde Nederlanders die alles ‘lekker Ibiza’ vinden.

4 likes

Ja zoals die Taar Willieborough ofzo. Is de Stieglitz van Ibiez

4 likes

Precies dit. Ze heeft echt 0.0 eigen stijl. Pretendeert wel een of andere fashionista te zijn maar ze koopt gewoon een winkel leeg. Als in, oh dit hangt nu in de winkel dus het is nu hip. Het jaar erop gooit ze weer 50 vuilniszakken vol kleding weg. Vind Bo en Pauline zelfs dan meer stijl hebben.

Ben trouwens benieuwd naar de trouwjurk van leslie!

5 likes

Die kun je op haar insta al zien, de trouwjurk

Ja ik doe niet aan instagram. Maar kan wel iemand ff vragen!

5 likes

Ik vind hem prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Volgens mij is Kim ook best rijk hoor, borstverkleining is toch ook niet gratis

3 likes

Wel als je m vergoed krijgt. Ik ken haar situatie verder niet dan wat er op tv besproken is, maar ook in een privékliniek kun je m vergoed krijgen.

2 likes

I know maar vraag me af hoevaak een 2e verkleining wordt goedgekeurd door de verzekeraar

5 likes

Ik heb zelf een tweede verkleining gehad en de criteria zijn volgens mij niet anders als bij een eerste. Bij mij werd het vergoed.

6 likes

Pardon? Haha zelfs mn oma kreeg hem vergoed( wel de tepels er verkeerd aan genaaid) en mn moeder ook volledig vergoed. Als je er dus daadwerkelijk zoveel last van hebt dan staan er direct artsen klaar. Dit vind ik dus altijd zo dubbel in mn hoofd. Dat er dus mensen zijn die maar plastic achter hun borskas proppen en mensen die hun natuurlijke borsten willen laten verkleinen. Ik zit een beetje op het randje. Ze moeten iig niet groter worden want ja dat is gewoon lelijk en lastig.

5 likes

:astonished:

3 likes

Honden consult :joy::joy::joy:

2 likes

Die mensen hebben echt te veel geld als je dit soort dingen gaat boeken.

2 likes

Ah kom op, alles is toch ook gewoon gestaged door productie?

4 likes

Maar alleen al het feit dat zoiets er is in het gooi is toch al om te gieren. Wat een leven, je hoeft amper zelf na te denken

2 likes

Die hete aardappel stem van die man van Bo. Verschrikkelijk.

1 like