Haha ja helemaal verbaasd dat de stofzuigerstang zo kan staan. Zusje heeft echt een studentenstem.
Hahaha ja ik vond dit ook heerlijk om te zien ![]()
Wel stom dat ze het eerst hadden over openstaan voor adoptie of herplaatsing van een bestaande hond en dan toch kiezen voor een raspuppy.
En dan ook nog van een ras dat enorm bekend staat om veel gezondheidsproblemen, terwijl ze expliciet geen Franse buldog meer wilde omdat dat ras zoveel gezondheidsproblemen had. Een Berner Senner is gewoon een andere smaak van hetzelfde probleem: doorgefokte honden.
Verder heel sneu voor haar gezin maar hoop dat ze nu niet weer een designerhond neemt.
Dat vond ik ook heel bijzonder, ze nemen letterlijk het ras met de meeste problemen
Ja helemaal mee eens hoor! Vind sowieso dat âwe hebben een puppy besteldâ echt walgelijk. Ik heb zelf een straathondje uit Bulgarije, dus ben zĂ©ker ook pro adoptie en anti ras / broodfokhonden.
Ja maar mijn god wat was het smerig daar ![]()
dat huis zag er echt prima uit voor een studentenhuis. kan echt VEEEEEEL erger
Natuurlijk kan het erger. Daarom was het nog wel een enorme bende bah. Heb genoeg studentenhuizen gezien en ook zelf in 3 gewoond. Die douche/badkamer is gewoon zelfs gevaarlijk met al dat schimmel. Echt brr
Lol als dit al prima is ![]()
Berner sennen zijn mooie honden. Mijn buren vroeger hadden er meerdere. Ze hadden alleen wel veel gezondheidsproblemen zoals bv epilepsie
Die Mika heeft ook heel wat laten verbouwen he
Die broer van Kim⊠wat erg ![]()
Wat is daarmee?
Dat hij zijn vrouw en kinderen wilde achterlaten en naar Nederland wilde komen voor beter leven.
Ja ik vond het ook sneu voor haar. Vind het ook een lamzak dat hij zijn gezin wil achterlaten in de veronderstelling dat Kim wel voor hem kan zorgen.
Krijg er meteen gevoel bij dat ze haar als bank zien.
Bij die bachelorette party komt kim de volgende ochtend de kamer in van leslie met een glaasje water want kater blabla. Leslie gooit per ongeluk een handdoek uit het raam en stapt dan uit bed met de spijkerbroek al aan. Zo droog.
Ik snap niet dat pauline en bo zo hecht zijn. Bo lijkt me zoân ongelofelijk saai mens ![]()
Volgens mij zei ze dat ze al had aangekleed maar weer was gaan liggen
Wat @baron zegt inderdaad.
Ik vind Pauline op zich wel leuk maar een hele dag met haar lijkt mij zo vermoeiend. Ik denk dat Bo & Pauline elkaar daarin goed balanceren.
Oh jee die pup van Bo is nu al overleden (foto aan het einde van de aflevering)