Echte Gooische Moeders

Haha ja helemaal verbaasd dat de stofzuigerstang zo kan staan. Zusje heeft echt een studentenstem.

2 likes

Hahaha ja ik vond dit ook heerlijk om te zien :laughing:

3 likes

Wel stom dat ze het eerst hadden over openstaan voor adoptie of herplaatsing van een bestaande hond en dan toch kiezen voor een raspuppy.

En dan ook nog van een ras dat enorm bekend staat om veel gezondheidsproblemen, terwijl ze expliciet geen Franse buldog meer wilde omdat dat ras zoveel gezondheidsproblemen had. Een Berner Senner is gewoon een andere smaak van hetzelfde probleem: doorgefokte honden.

Verder heel sneu voor haar gezin maar hoop dat ze nu niet weer een designerhond neemt.

7 likes

Dat vond ik ook heel bijzonder, ze nemen letterlijk het ras met de meeste problemen

3 likes

Ja helemaal mee eens hoor! Vind sowieso dat “we hebben een puppy besteld” echt walgelijk. Ik heb zelf een straathondje uit Bulgarije, dus ben zĂ©ker ook pro adoptie en anti ras / broodfokhonden.

2 likes

Ja maar mijn god wat was het smerig daar :cry:

2 likes

dat huis zag er echt prima uit voor een studentenhuis. kan echt VEEEEEEL erger

2 likes

Natuurlijk kan het erger. Daarom was het nog wel een enorme bende bah. Heb genoeg studentenhuizen gezien en ook zelf in 3 gewoond. Die douche/badkamer is gewoon zelfs gevaarlijk met al dat schimmel. Echt brr

4 likes

Lol als dit al prima is :nauseated_face:

4 likes

Berner sennen zijn mooie honden. Mijn buren vroeger hadden er meerdere. Ze hadden alleen wel veel gezondheidsproblemen zoals bv epilepsie

Die Mika heeft ook heel wat laten verbouwen he

7 likes

Die broer van Kim
 wat erg :smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat is daarmee?

1 like

Dat hij zijn vrouw en kinderen wilde achterlaten en naar Nederland wilde komen voor beter leven.

Ja ik vond het ook sneu voor haar. Vind het ook een lamzak dat hij zijn gezin wil achterlaten in de veronderstelling dat Kim wel voor hem kan zorgen.

4 likes

Krijg er meteen gevoel bij dat ze haar als bank zien.

7 likes

Bij die bachelorette party komt kim de volgende ochtend de kamer in van leslie met een glaasje water want kater blabla. Leslie gooit per ongeluk een handdoek uit het raam en stapt dan uit bed met de spijkerbroek al aan. Zo droog.

Ik snap niet dat pauline en bo zo hecht zijn. Bo lijkt me zo’n ongelofelijk saai mens :yawning_face:

Volgens mij zei ze dat ze al had aangekleed maar weer was gaan liggen

12 likes

Wat @baron zegt inderdaad.

Ik vind Pauline op zich wel leuk maar een hele dag met haar lijkt mij zo vermoeiend. Ik denk dat Bo & Pauline elkaar daarin goed balanceren.

7 likes

Oh jee die pup van Bo is nu al overleden (foto aan het einde van de aflevering)

1 like