Echte Gooische Moeders

Is beer niet een beetje oud voor een speen

5 likes

Misschien maar moeten ze toch lekker zelf weten

2 likes

Ik snap die ongefundeerde haat hier richting Bo nooit zo… waarom vinden jullie haar een saai mens?

4 likes

Huh? Waar haat ik op haar? Ze is wat rustiger dan Pauline, daarom denk ik dat dit goed gaat… ik zeg nergens dat ze saai is?

1 like

Ja Gerda

1 like

Ik ook niet. Bo is wel een leuk mens. Ik erger me meer aan Flo

3 likes

Ja volgens mij heb alleen ik gezegd dat Bo me een saai mens lijkt. Wat een huis trouwens, vooral in de laatste aflevering viel me op hoe groot het is.

1 like

Wauw die rode jurk stond leslie echt prachtig :heart_eyes: jammer dat het seizoen nu al voorbij is

3 likes

Zo’n mooie aflevering! Prachtige locatie en prachtig stel. En de kindjes zo knap en lief!!! Maar wow ik zou echt stressen als ik 2 uur van tevoren m’n gelofte nog niet af had hahaha….!!!

Maar mag ik toch 1 ding zeggen: ik vind het zo raar dat de vent van Flo er niet bij was. Flo was notabene getuige.

5 likes

Ja maar ze hadden geen oppasssssss. Was zij laatst niet zo blij dat haar ouders ook op Ibiza wonen want ā€œdan hebben we altijd een oppas!ā€

7 likes

Ja mee eens. Je ouders wonen op ibiza en in heel ibiza is geen enkele geschikte oppas te vinden voor 2 nachten? Terwijl het voor haar vrij dichtbij huis is. Vond het ook zo vreemd. Maarja het zal wel een goede reden hebben gehad.

5 likes

Ja maar zij hebben een echte baan en geen kinderboerderij.

15 likes

HAHAHAHAH

1 like

Ja nou dit idd. Ze wonen naast die ouders??

Ik ging stuk toen dat bloemending omviel :joy:

2 likes

Vind ik ook heeeel raar :smiling_face_with_tear:

1 like

Hij had er gewoon geen zin in.

Vroeg me ook af waarom ze die pasta bolognese voor twee dagen gemaakt heeft. Die kinderen eten toch niks?

3 likes

Voor die vent denk ik, stel je voor dat die arme volwassen man verhongerd

6 likes

Maar florine heeft nooit eerder een oppas gehad ofwel? Ik kijk de seizoenen andersom haha ook niet zo handig. Misschien kan ze heel lastig de zorg uit handen geven. Want geen goede oppas kunnen vinden kan toch niet daadwerkelijk de reden zijn? En bij Bo dr huwelijk was er toch ook geen probleem.

1 like

Jawel ze gingen een keer naar zo’n boerencamping met z’n allen en toen had ze oppas mee. Die oppas ging ook altijd mee naar Ibiza. En ze zegt letterlijk dit seizoen dat haar ouders naast haar wonen. Maar ach, waar maak ik me druk om :joy::sob:

3 likes

Die vaste oppas is ermee gestopt en ze waren geloof ik wel op zoek naar iemand anders, maar hebben eigenlijk alsnog het liefst dat er 1 van de 2 ouders bij is (behalve bij haar ouders dan).

Ze had dan toch ook met kids, man en een oppas een hotel op Mallorca kunnen boeken zodat ze iig met de kids konden slapen? :smiling_face_with_tear: maar goed haha

4 likes