Echte Gooische Moeders

Ze hebben ook een hond besteld hè

Even googelen en je kunt ook bepalen welke honden ras bij je past haha. Ik wil ook honden coach worden :moneybag:

1 like

Ah maar berner sennen is mn favo hond :heart_eyes: wel jammer van het gekwijl en de vele haren. Maar daar zullen ze wel wat schoonmakers voor hebben.

En mijn god, niet iedereen heeft gevoel voor dansen maar leslie en die man zijn wel echt erg haha. Vooral hij. Maar als ze goed oefenen is zo’n openingsdans wel leuk om te zien.
Heb ooit een keer vol ongemak naar de openingsdans gekeken. Het was zo slecht, iedereen stond stil met een drankje in de hand ernaar te kijken :joy:. Je kon ook niet mee dansen omdat de muziek elke 15 sec. Veranderde.

2 likes

Aaah dit vind ik wel zielig voor Bo en haar gezin, dat hondje had blijkbaar een nierafwijking :frowning:

https://www.instagram.com/p/DL7cUoetWT3/?img_index=1

Ik vond die scène in het studentenhuis met Les echt zo grappig. Moet ze vaker heen voor de serie

11 likes

Haha ja helemaal verbaasd dat de stofzuigerstang zo kan staan. Zusje heeft echt een studentenstem.

2 likes

Hahaha ja ik vond dit ook heerlijk om te zien :laughing:

3 likes

Wel stom dat ze het eerst hadden over openstaan voor adoptie of herplaatsing van een bestaande hond en dan toch kiezen voor een raspuppy.

En dan ook nog van een ras dat enorm bekend staat om veel gezondheidsproblemen, terwijl ze expliciet geen Franse buldog meer wilde omdat dat ras zoveel gezondheidsproblemen had. Een Berner Senner is gewoon een andere smaak van hetzelfde probleem: doorgefokte honden.

Verder heel sneu voor haar gezin maar hoop dat ze nu niet weer een designerhond neemt.

7 likes

Dat vond ik ook heel bijzonder, ze nemen letterlijk het ras met de meeste problemen

3 likes

Ja helemaal mee eens hoor! Vind sowieso dat “we hebben een puppy besteld” echt walgelijk. Ik heb zelf een straathondje uit Bulgarije, dus ben zéker ook pro adoptie en anti ras / broodfokhonden.

2 likes

Ja maar mijn god wat was het smerig daar :cry:

2 likes

dat huis zag er echt prima uit voor een studentenhuis. kan echt VEEEEEEL erger

2 likes

Natuurlijk kan het erger. Daarom was het nog wel een enorme bende bah. Heb genoeg studentenhuizen gezien en ook zelf in 3 gewoond. Die douche/badkamer is gewoon zelfs gevaarlijk met al dat schimmel. Echt brr

4 likes

Lol als dit al prima is :nauseated_face:

4 likes

Berner sennen zijn mooie honden. Mijn buren vroeger hadden er meerdere. Ze hadden alleen wel veel gezondheidsproblemen zoals bv epilepsie

Florine is echt mijn bec geworden. Wat is dat mens irritant en gemaakt.

9 likes

Die Mika heeft ook heel wat laten verbouwen he

7 likes

Die broer van Kim… wat erg :smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat is daarmee?

Dat hij zijn vrouw en kinderen wilde achterlaten en naar Nederland wilde komen voor beter leven.