Ja ik vond het ook sneu voor haar. Vind het ook een lamzak dat hij zijn gezin wil achterlaten in de veronderstelling dat Kim wel voor hem kan zorgen.
Krijg er meteen gevoel bij dat ze haar als bank zien.
Bij die bachelorette party komt kim de volgende ochtend de kamer in van leslie met een glaasje water want kater blabla. Leslie gooit per ongeluk een handdoek uit het raam en stapt dan uit bed met de spijkerbroek al aan. Zo droog.
Ik snap niet dat pauline en bo zo hecht zijn. Bo lijkt me zo’n ongelofelijk saai mens
Volgens mij zei ze dat ze al had aangekleed maar weer was gaan liggen
Wat @baron zegt inderdaad.
Ik vind Pauline op zich wel leuk maar een hele dag met haar lijkt mij zo vermoeiend. Ik denk dat Bo & Pauline elkaar daarin goed balanceren.
Oh jee die pup van Bo is nu al overleden (foto aan het einde van de aflevering)
Is beer niet een beetje oud voor een speen
Misschien maar moeten ze toch lekker zelf weten
Ik snap die ongefundeerde haat hier richting Bo nooit zo… waarom vinden jullie haar een saai mens?
Huh? Waar haat ik op haar? Ze is wat rustiger dan Pauline, daarom denk ik dat dit goed gaat… ik zeg nergens dat ze saai is?
Ja Gerda
Ik ook niet. Bo is wel een leuk mens. Ik erger me meer aan Flo
Ja volgens mij heb alleen ik gezegd dat Bo me een saai mens lijkt. Wat een huis trouwens, vooral in de laatste aflevering viel me op hoe groot het is.
Wauw die rode jurk stond leslie echt prachtig jammer dat het seizoen nu al voorbij is
Zo’n mooie aflevering! Prachtige locatie en prachtig stel. En de kindjes zo knap en lief!!! Maar wow ik zou echt stressen als ik 2 uur van tevoren m’n gelofte nog niet af had hahaha….!!!
Maar mag ik toch 1 ding zeggen: ik vind het zo raar dat de vent van Flo er niet bij was. Flo was notabene getuige.
Ja maar ze hadden geen oppasssssss. Was zij laatst niet zo blij dat haar ouders ook op Ibiza wonen want “dan hebben we altijd een oppas!”
Ja mee eens. Je ouders wonen op ibiza en in heel ibiza is geen enkele geschikte oppas te vinden voor 2 nachten? Terwijl het voor haar vrij dichtbij huis is. Vond het ook zo vreemd. Maarja het zal wel een goede reden hebben gehad.
Ja maar zij hebben een echte baan en geen kinderboerderij.
HAHAHAHAH
Ja nou dit idd. Ze wonen naast die ouders??
Ik ging stuk toen dat bloemending omviel