Echte Gooische Moeders

Jij hebt ook gelijk hoor

1 like

Ja klopt ook.

5 likes

Huwelijk is het correcte kakwoord. Net als ijskast en taartje ipv koelkast en gebakje. Los van dat de twee woorden eigenlijk inhoudelijk een andere betekenis hebben, zoals anderen hierboven zeggen, is de bruiloft huwelijk noemen een manier om te laten zien dat je ‘ons soort mensen’ bent. (Of omdat je ouders het je zo geleerd hebben natuurlijk.)

Helemaal correct zou zijn: huwelijksfeest

9 likes

Ik kan dit programma echt niet kijken zonder Florines manier van praten continu na te doen hahaha. Altijd zo de lucht in aan het einde van een zin en dingen die eindigen op ‘en’ uitspreken als ‘ah’. Wetᔃʰ, nemᔃʰ. Vreselijk :joy:

4 likes

Ik ging, nadat ik het nieuwste siezoen had uitgekeken, beginnen aan aflevering 1 van (toen nog) Gooische meisjes. Dat is wel echt grappig om te zien. Alleen Beau van Erven Dorenz als voice over is echt wel heel vervelend. Wat ik wel ziekelijk vond is dat er tijdens het sporten van de toen nog 17 jarige leslie, enorm op haar billen werd ingezoomd. Dat kon toen vast ook niet, maar nu al helemaal niet meer.

2 likes

Ja ik ben ook begonnen met kijken van de oude serie en dit viel me ook op! Blijf het wel heel leuk vinden. Toen Leslie in Gooische moeders ging shoppen voor haar trouwjurk en maar niks vond, had ik echt flashbacks naar toen ze in Gooische meiden ging shoppen voor een jurk voor haar 18e verjaardagsfeest.

3 likes

Waar kan ik dit kijken?

1 like

Videoland!

3 likes

Haha ja, echt precies hetzelfde.

1 like