2 glazen mag precies toch? Of vind je dan dat het met kinderen in de auto anders zou moeten zijn?
Op mij kwam het over als 1,5 glas ofzo? En hoe ze het over die mannen hadden dat die laat thuis zijn gaf mij wel het idee dat ze daar hele middag en vroeg deel van de avond zou zijn. Als in van 1 tot 7 ofzo.
Ohh ik heb echte Gooise Meisjes nooit gezien maar lijkt me wel leuk om nu alsnog te kijken. Hoe ze dan âvroegerâ waren. Is dit nog ergens te zien?
Haha Pauline pleurt die auto midden op de stoep bij de acupuncturist lijkt wel
Ik wil echt vriendinnen worden met Pauline
Dan gaat ze naar die vriendin voor de playdate, mega huis, staat een dikke Porsche voor de deur, de hond heet Porsche, elektrische autoâs voor de kids en dan hebben ze EEN OPBLAASZWEMBAD. Hoe pauper.
Oeh nice! Ik ga op zoek
haha ik kijk nu ook echte gooische meisjes terug en die kleding!!! Florine heeft een witte driekwart legging aan met een jurkje en Pauline een bruine capribroek Ik ga stuk. Dachten we toen dat dat chique was?
haha ja het waren destijds een van de eerste influencers (maar dan op tv) denk ik. Ik droeg tenminste ook wel eens een witte legging met mintgroen jurkje met brede heupriem ofzo.
Samen met lizzy mcguire wayyy back
Zo lullig om je hond Porsche te noemen net goed dat âie in de tuin had gekakt
Pauline vind ik echt heel leuk. Bo zeg ik verder maar niks over
Hahaha ja dat was zo leuk en platvloers
âJe ben een hoerâ
âJa jij ben een hoer zonder klanteâ
Ik vergeet dit gewoon nooit meer
Voor de liefhebbers
Vanaf 1:40 https://youtu.be/PoOjy_CXY0A
Zo leuk om die fragmenten te zien, ik wil dit echt graag terugzien!!
Michella en Laura zaten toen toch samen in Shopping Queens, dat programma van Fred van Leer.
Ahh ik keek het hele filmpje. Komt er ineens zoân âeet proefâ a la Robinson voorbij
Hahaha Laura Pontikut met haar ââfitjeââ.
Mens, zeg gewoon outfit.
ah brit, en er is hier geen eens een pooltafel. Haar hele wereldbeeld naar de filistijnen
Voor het eerst dat ik een programma kijk wat ik oprecht een guilty pleasure vind haha. Misschien komt het doordat ik in een dorp naast 't Gooi ben opgegroeid en ik zoveel herken van de omgeving en de mensen. Mijn rijles was altijd door Laren/Blaricum/blabla en dat was echt rijke mensen en BNâers kijken, heerlak.
Hahha ja ze ging zich toen helemaal voorstellen in de winkels
Ik ben nu ook begonnen. Vroeg me eerst af wat iedereen hier zo leuk vond aan Pauline maar nu in aflevering 2 snap ik het.
Ik vind haar rommelige huis echt heerlijk en hoe ze zegt over veel onzeker te zijn behalve over het moederschap, love it. Geloof ik ook gelijk. Gun haar echt die 3e.