Oh dat was het!
Weet iemand welk nummer in aflevering drie van de eerste serie op 7:15 wordt afgespeeld? Als Leslie aan het praten is over haar jurk voor haar feest? Dit is de link: https://www.videoland.com/player/77578/
Oooh dat programma was ik echt totaal vergeten!
Ik vond dat seizoen van Dames in de dop (ook zoân idioot programma but I loved it) met Michella ook hysterisch geweldig.
Ik herken hem niet. Kan je hem niet shazammen?
Lijkt me echt een heerlijk mens om te kennen/om je heen te hebben.
Ik vind het zo chill dat jullie dit ook zo chill vinden.
Het enige wat ik kan vinden wat er een beetje op lijkt is: Anna Clendening - I found myself, maar vrees dat dit hem niet is. Irritant, kan hier niet tegen
Eerste twee weken is gratis toch? en als je dan binnen die termijn opzegt kost het je dus niks. Zou ik wel ff wachten tot alle afleveringen online staan.
Ik vind het heerlijk om te kijken. Lekker in bad, wat te drinken erbij en dan dit kijken
Ik vond Bo vroeger zooo leuk, maar ik schrok echt een beetje van haar nu. Hoe ze over die nanny sprak en dat kind dat gespuugd had gelijk in de handen van die nanny duwde en dan zegt ja ze heeft gespuugd ik ga nu sporten (of was het mailen ). En over die zwemles en die âârolls royceââ bakfiets, zo uit de hoogte. Vind Pauline, Leslie en Florine dan echt veeel leuker.
Begin van de serie zijn Bo en Pauline 22, Leslie 17 en Florine 18.
Hoezo heeft Bo klasse?
Ik vind Pauline echt leuk, gewoon lekker droog en nuchter. Bo vind ik wel echt een snob. Kan natuurlijk heel goed dat het zo gemonteerd wordt, maar best jammer
Hahaha. Ik dacht eerst ook van oooh goed dat ze dit zo benoemen, want fulltime thuis zijn met/voor de kinderen wordt soms echt onderschat alsof dat 1 groot theekransje is. En toen kwam de au pair. Die geloof ik ook poetst etc? Ze geeft iig wel toe dat ze dankzij haar ook dingen voor zichzelf kan doen
Pauline mag dit toch zelf weten? Het gaat over haar eigen lichaam.
Wat doen ze nu eigenlijk qua baan/inkomen? Vraag me wel eens af waar âde centenâ dan vandaan komen zeg maar. Lijkt steeds best wel (ook in de eerste serie) alsof de mannen allemaal werken en de vrouwen verder niets? Maar ze hebben allemaal ook gestudeerd toch?
En valt me ook echt op dat Kimberly er steeds maar een beetje bij hangt ofzo? Dat zij niet echt onderdeel is van de groep? Net of ze nog iemand extra nodig hadden, dus maar ârandomâ iemand gekozen hebben. Ook bij de eerste serie. Ze is niet vaak bij uitjes waar de rest dan wel is.
Bo is huismoeder, Pauline geloof ik ook maar die doet wel veel schnabbels, Kim heeft een beautysalon en de rest weet ik niet. Pauline en Bo hebben hotelschool gedaan. Florine TIO. Ook wel typisch.
Nou nou ze lachen gewoon om een ongelukkige foto van haar zelf. Moet kunnen toch.
Ik moest even google-en wat TIO is
Grappig ook wel dat Florine toen meeliep voor de opleiding tot stewardess en dat je er daarna ook niks meer over hoort.
Ik vind het gewoon zo bijzonder waar het grote geld dan vandaan komt dat ze zoân leven kunnen leiden met dikke autoâs, dure huizen en kleding enz. En dat zij dus ook niet anders gewend zijn dan dit. Dat ze dit van kinds af aan al zo hebben. Echt een ver-van-mijn-bed-show. Maargoed ik ben dan ook een nuchtere Groninger uit een âgemiddeldâ gezin lol
Ik heb bij leslie en florine niet echt het idee dat zij zo erg in luxe leven eigenlijk. En bij Pauline vind ik dat ook wel meevallen. De enige die echt in luxe leeft is toch Bo?