Echte Gooische Moeders

Ik las op Instagram dat gisteren de laatste draaidag was. Wel leuk, want dan is de kans groot dat ze Florine ook tot en ‘met’ de bevalling hebben gevolgd

2 likes

Op insta hebben ze allemaal Q&A’s gedaan en Leslie werkt in de specerijenindustrie, zij zorgt dat de betalingen netjes verlopen en de documenten in orde zijn. Pauline heeft van insta haar baan gemaakt, maakt soms programma’s voor Linda tv, vlogt voor monmyproof oid en is moeder. Kim heeft haar eigen salon, Flo werkt in de zaak van haar man en de enige waar geen werkgerelateerde vragen aan zijn gesteld is Bo maar ze heeft wel de hotelschool gedaan.

4 likes

Ik was van de week nieuwsgierig en had ze opgezocht op LinkedIn. Bo doet marketing, sales èn HR bij het bedrijf van haar man, maar gok dat ze in de praktijk niet veel werkt

Ik vond de bijstand versie toch zo’n parel. Dat ze wijn uit pak moesten drinken.

8 likes

Oh ja hahaha, ik hoop echt dat dat op Videoland komt

Ja heb paar maanden geleden berichtje gestuurd naar videoland met dit verzoek. Denk dat ze deze er bewust niet op hebben gezet omdat ik mij kan herinneren dat er wel heftige uitspraken in werden gedaan bijv. over andere culturen.

Dat zegt ze zelf ook in de eerste aflevering, dat ze thuiswekmoedsr is.

1 like

Michella kox heeft vandaag (of gisteren) een foto met Lesley oo haar Instagram feed en stories gezet. Kennelijk hebben ze nog steeds goed contact. Vond die combinatie heel merkwaardig haha

4 likes

Die scene met Pauline en kimberly was echt zo nep. Kreeg totaal niet het idee dat Pauline ooit eerder bij haar salon was geweest.
En die “vriendin” van Bo voelde ook totaal niet close aan.
Vind t wel heerlijk om te kijken maar neem het echt met een flinke korrel zout.

15 likes

Ja heb ik heb idee dat sommige dingen behoorlijk gestaged zijn idd. Ook in die eerdere series. Maargoed alsnog leuk om te kijken haha

1 like

Ja dat idee krijg ik ook een beetje idd. Maar aan de andere kant kan ik het vanuit haar ook wel begrijpen dat ze het daarom juist wel doet. Om het taboe te doorbreken dat je je als moeder ook níet goed kunt voelen. En dat dat niet “raar” is. Beetje dubbel denk ik. Maar wel heftig om te zien idd, ook met haar vliegangst erbij. Dan zit je al niet lekker in je vel, spanning omdat je met al die meiden bent en dan moet je ook nog dingen doen waar je echt bang voor bent. Snap wel dat je er dan voor kiest om niet ook nog je angsten te gaan overwinnen en besluit om er weer uit te gaan. Want je moet al door zoveel heen op dat moment. Poeh

Oh en ik moest echt lachen om Pauliene en Harmen in de keuken voordat zij weg gaat. HE-LE-MAAL in de stress en gefocust op de kinderen incl ellenlange lijsten met wat er moet gebeuren allemaal. En Harmen die het allemaal niet zo serieus neemt en er maar wat grapjes over maakt. Waardoor zij nóg hysterischer wordt :rofl: Stiekem ook wel een beetje herkenbaar met al die lijstjes haha. Ook al heb ik nog geen kinderen XD
Wel respect trouwens dat ze eerst de kinderen in bad doet, terwijl ze daarna nog moeten avondeten. Dan heb je er wel vertrouwen in dat ze schoon blijven :flushed:

En hoe decadent ook om naar Maastricht te vliegen met een privéjet. Wth. Vanuit waar zij wonen allemaal is het max 1,5-2,5 uur rijden denk ik? Dat is toch prima te doen? Maargoed dat is misschien ook wel gestaged juist.

4 likes

Oh ik vond dat juist vreselijk. Heb geen kinderen maar mooi niet dat ik mijn vriend later lijstjes moet maken wat er allemaal moet gebeuren.

En dat voorstukje dan dat die Bo een ober in z’n gezicht uitlacht, wat een trut

Hahaha nee ik bedoelde het ook niet als in dat ik dat zelf zou doen. Maar vond het wel komisch dat contrast dat zij zó gestructureerd is in alles met heel haar schema’s enz. Tot kleding klaarleggen aan toe. Terwijl hij echt denkt als ik ze te eten geef, een schone luier en ze liggen 's avonds in bed, komt ook alles wel goed. En wat er in de tussentijd moet gebeuren zien we dan wel weer. Net of hij niet capabel genoeg zou zijn om voor die kinderen te zorgen idd :sweat_smile:

Vond het wel heel erg opvallen bij Pauline en Bo dat ze er alles aan doen om het voor de mannen maar zo goed mogelijk te maken. Dat Bo ook zegt dat ze alles zo geregeld heeft dat hij zo min mogelijk moet nadenken en doen. Uhhm laat hem dat juist lekker doen?! Het zijn ook zijn kinderen!

3 likes

Ik ben het wel met je eens hoor. Je ziet het ook in de laatste aflevering. Zo veel negativiteit rondom uiterlijk. Ik denk alleen wel dat dat iets is wat daar echt speelt. Elkaar constant beoordelen (Kimberley die bijv. in afl. 1 zegt dat ze echt niet zonder make-up de deur uit kan omdat mensen daar wat van vinden) en als je ergens ontevreden over bent dan laat je het toch gewoon veranderen? Ik vind dat zowel verdrietig als interessant om te zien.

Dat was in de afgelopen aflevering ook zoiets met Kimberley en een vriendin in een lingeriewinkel. Dat Kimberley zich schaamt voor haar litteken nadat ze een buikwandcorrectie heeft gehad. En dat die vriendin zegt “ach dan laat je het toch gewoon weg laseren?”. Gelukkig zegt Kimberley daarna wel dat ze het moet accepteren enz. Maar ik kreeg door wat die vriendin zei idd ook het gevoel dat als je je ergens aan stoort bij jezelf, je het maar gewoon laat corrigeren ipv dat je jezelf accepteert zoals je bent. Dat alles maakbaar is. Best toxic

5 likes

haha omg die Harmen, wat een figuur. Ik zou echt volledig flippen met zo’n vent :sweat_smile:

4 likes

Die flessen wijn ook als die zoon de auto in gaat hahaha

3 likes

Ja die lijsten zijn echt heftig maar als je een man hebt als Harmen moet je bijna wel. Hoewel het natuurlijk ook geen ramp is als je kind een keer per ongeluk 2 liga’s krijgt.

2 likes

Ik vind die lijsten ook wel echt heftig hoor… Hij is de vader… Kom aaaaaan

Ik zou juist eerder als test geen lijsten maken en dan kijken hoe hij het allemaal doet. En dan vooral de telefoon niet opnemen als hij belt. Lekker zelf uit laten zoeken :joy::sweat_smile:
Kijken wat je dan aan treft als je thuis komt

3 likes