Echte Gooische Moeders

Ja die lijsten zijn echt heftig maar als je een man hebt als Harmen moet je bijna wel. Hoewel het natuurlijk ook geen ramp is als je kind een keer per ongeluk 2 liga’s krijgt.

2 likes

Ik vind die lijsten ook wel echt heftig hoor… Hij is de vader… Kom aaaaaan

Ik zou juist eerder als test geen lijsten maken en dan kijken hoe hij het allemaal doet. En dan vooral de telefoon niet opnemen als hij belt. Lekker zelf uit laten zoeken :joy::sweat_smile:
Kijken wat je dan aan treft als je thuis komt

3 likes

Hij heeft idd alleen zich zelf ermee als die elke dag feest maakt met ze haha!

1 like

Ik snap die pauline wel hoor met haar lijsten. Je ziet ook dat Pauline bijna weg moet, de kindjes al netjes aan het ontbijt heeft, huis netjes etc. En dan komt die Harmen met een kater naar beneden en doet helemaal niets. Ik zou er niet tegen kunnen!

1 like

Daar maken Pauline en Bo nou net reclame voor haha

6 likes

Maar vertel jij al je vriendinnen altijd alles haha? Maar denk ook wel dat het allemaal wat mooier is gemaakt voor de serie. Denk dat sommige wel echt nog vrienden zijn maar krijg bij Kimberly ook wel altijd het idee dat ze er een beetje bij hangt.

1 like

Nah denk dat het ook heeeeeeeel erg aangedikt is voor de serie. Geloof echt wel dat zij meer doet qua huishouden en kinderen dan hij, maar die kinderen zullen echt niet dood gaan als ze met ongekamd haar naar school gaan en een keer geen fruit eten. En hij heeft heel goed door dat hij Pauline enorm op de kast jaagt door te zeggen “als mama weg is hebben we feest”, zij hapt zo lekker haha. Ik zou haar ook de hele dag pesten met zulke kleine dingen als ik hem was. :joy:

15 likes

Hahah ja hierdoor werd ze alleen nog maar meer hysterisch :joy:
“Het is gewoon een normale dag hoor!!1!1!!” :rofl:

5 likes

ahah ja dat kan, heb alleen iets te veel ervaring met gooische vaders helaas (ben er opgegroeid) en harmen past wel echt goed in het plaatje

2 likes

Als mijn moeder savonds een keer weg was, was het bij ons ook feest. Lekker patat of pizza eten en in bad met badparels met een cornetto en een tijdschrift( die per ongeluk in t water viel)

Of mee inkopen doen voor de zaak, voor 12.00 smiddags al 2 ijsjes op die we van de groothandel kregen. Kreeg ook wel eens te horen: niets tegen je moeder zeggen :shushing_face:

Dat kreeg ik bij mn moeder echt niet Voor elkaar. Vond t altijd super leuk om met mn pa op stap te gaan

6 likes

Een ‘vriendin’ met vliegangst en die al totaal niet lekker in d’r vel zit eerst proberen te laten vliegen, waardoor ze uiteindelijk alleen dat pokke-eind naar Maastricht moet reizen.

Die Florine ook in afl 1/2: ja Lesley zit niet lekker in d’r vel en ik dus wel heel erg dus nu gaan we minder met elkaar om.

#teamlesley

20 likes

Ja maar in dit geval weet je natuurlijk niet van wie zijn kant het komt. Misschien is Florine juist heel betrokken geweest bij Leslie en heeft leslie juist beetje afstand genomen omdat ze het lastig vindt dat haar vriendin zo gelukkig is.
Ook een speculatie natuurlijk maar ik had niet het idee dat er bij Florine vervelende intenties achter zaten

4 likes

Leslie gaf ook aan dat ze juist liever wat meer alleen is. Dus misschien komt het idd ook meer vanuit haar eigen kant

1 like

Ja ik vond dit ook een rare uitspraak.

Hahaaaaaa we hebben allemaal een tattoo laten zetten wil je 'm zien

3 likes

Haha ik vind het zo herkenbaar hoe Pauline is, heerlijk

1 like

Ik vind Bo echt verschrikkelijk

15 likes

Ik snap die lijsten en stress van Pauline echt totaal. Dat die vent al met een kater z’n bed uitkomt op de dag dat mama weggaat en stérk de indruk wekt dat hij normaal gezien geen dikke vinger uitsteekt in dat hele huishouden is toch ook behoorlijk gaar. Natuurlijk is dat wel iets waar beiden aandeel in hebben maar dan hoeft hij nog niet te doen alsof zij een zeikerd is met haar lijstjes :joy: En Bo maakt zich geen zorgen duhhh met die nanny.

Weet niet hoe zij er tegenover stond he, maar Pauline zegt ook al: als ze niet wil hoeft het niet. En als je ergens echt angstig voor bent is het misschien juist wel fijn om met je vriendinnen een klein stukje je angsten kunt overwinnen. Soort van exposure-therapy. En het was ook prima toen ze niet wilde. Wel echt rot om te zien hoe ze zich erna voelde though… En het is natuurlijk buitenspooorig om zo’n stuk met het VLIEGTUIG te doen

4 likes

Wauw wat is Paulien irritant deze aflevering zeg. Super dominant, walst over iedereen heen, schreeuwt de oren van je kop. Iemand zei hier dat ze vriendinnen met haar zou willen zijn maar ik zou zo iemand echt vermoorden na 2 uur denk ik.

9 likes