Een huis vol

Misschien belastingtechnisch handig?

Ik denk dat de buren ook enorm blij zijn dat ze gingen verhuizen

6 likes

Ik ga stuk om die twee puberjongens van het samengestelde gezin haha

6 likes

ja echt genieten he die twee hahaha

2 likes

Die van de bunnenbruckjes daarentegen
 Vreselijk.

Ik vind dat ook zo’n hilarische combinatie! Die ene helemaal zenuwachtig en die ander zo megarelaxt

8 likes

Buddenbruckjes
 zijn de buddenbruckjes. Wel nog altijd respect voor de vader.

Gezin uit Tollebeek erg leuk. Ontzettend lief gezin met z’n allen.

Samengesteld gezin, ja hilarisch. Die moeder de stress zelve en die zoon van haar (dus) ook. En idd die 2 pubers, fantastisch! Krijg af en toe wel de kriebels van de moeder, weet niet waarom.

Weer onwijs leuk om te kijken, wordt echt weer een beetje traditie zo rond kerst.

3 likes

Ahhh lekker tegen de wereld aan schoppen die puberjongen. Inderdaad heerlijk contrast met die rustige andere broer. Waarschijnlijk vond hij met de bus en trein gaan gewoon super spannend

Hij had ‘t eerst over 80.000 onbelast verdienen als zelfstandig, dus mss telt hij dat kindergeld daar bij op

Dit is toch een best normaal bedrag voor zo’n groot gezin?

Denk dat deze mensen weinig impulsieve uitspattingen hebben in hun leven. Zullen wel lekker sober leven verder :joy:

Moeder Linda doet me een beetje denken aan Juf Ank :joy: De toon waarop ze praat. “Even normaal doen. Dat hadden we afgesproken.” “Niet zo gillen, iedereen kijkt je aan.” Vreselijk. Ik vind dat soort ouders altijd meer cringy en irritant dan jengelende kinderen. Ik denk dat mond houden en ze laten jengelen (terwijl je ze meeneemt naar binnen) minder aandacht trekt dan dat fluisteren dat ze normaal moeten doen of zich moeten schamen voor hun gedrag en emoties.

10 likes

Die vrouw van dat samengestelde gezin loopt wel cĂłnstant te bitchen tegen die vent zeg (hoewel montage ook mee kan spelen).

Ik ging trouwens ook helemaal stuk om die twee puberjongens.
Wat een ongemakkelijk gesprek tussen die drukke puberzoon en zijn ‘vader’ trouwens zeg.
Die hele relaxte puber schoof buiten aan die picknicktafel zo schattig dat jonge zusje tegen zich aan :relaxed:

Ik heb ongeveer 3 jaar terug een maand lang alleen dat topic op Viva gelezen toen het programma ook gaande was. Echt heel tokkie Viva verenigde zich daar en heeft toen de familie Deijs echt compleet de grond in geboord (met hun facebookpagina’s en andere social media saboteren erbij). Geen idee of het terecht was (want die vader van die familie was volgens mij ook niet helemaal 100), maar het was wel popcornwaardig.

3 likes

Haha heb ik ook gedaan! Ze hebben ook echt overal commentaar op. Ga meteen weer lezen.

1 like

Jeetje wat leest dat forum onprettig zeg

1 like

Ja hulde!!! Geen vervelde terug knopjes door de posts

3 likes

Dat is in vorige seizoenen ook regelmatig op tv geweest. Niet zo zeer met die oudste zoon. Maar met een boel kinderen uit dat gezin. Ook tegen die moeder.

Al schreeuwen die ouders zelf ook enorm veel tegen de kinderen. Dus echt een goed voorbeeld krijgen ze niet

In het oude huis van de familie buddenbruck hebben ze van die rare meubels in de woonkamer. Volgens mij zijn het banken om een tafel heen. Maar wat een ruimte en licht nemen die dingen in zeg

Hahaha echt van die wokrestaurant meubels ja

13 likes