Een huis vol

Ik vind de familie Jelies zo ontzettend leuk en lief met elkaar!
Alleen die hoeveelheid gaatjes bij de tandarts… :astonished: Vraag me af of dat dan voor een deel genetisch is, aangezien er ook een paar waren zonder gaatjes, of toch slechte poetstechniek oid

En ik raak al geïrriteerd door die schreeuwers bij de Buddenbruckjes als ik ze alleen maar op tv zie, in het echt zou ik al die drukte echt niet accepteren, mijn god. Maar zij blijft meestal wonderbaarlijk kalm

1 like

Ik vind de Buddenbruckjes de leukste familie om naar te kijken. Juist die chaos en die totaal andere manier van met elkaar omgaan maakt het leuk en dus vermakelijk.
Ik krijg juist alleen maar stress van die Linda? dat samengestelde gezin, weet even niet hoe die familie heet. Wat een controle freak. Zelfs dat ieder kind een zakje snoep mocht uitkiezen kon ze niet aan. Haar manier van communiceren en dan haar man die het allemaal maar niet uitmaakt en wat aankloot. Nee daar krijg ik nou stress van.

4 likes

“Totaal andere manier met elkaar omgaan”? Gewoon geen opvoeding bedoel je

5 likes

Pff ik weet niet of ik het kan blijven volhouden te kijken haha :joy: Dat gejank van die kleintjes van Kraan de hele tijd, en de oudste zoon die ook constant over de zeik is (arme jongen). Ik snap niet dat die moeder nog een kleintje erbij wil :sweat_smile: Ook ben ik een beetje klaar met het geschreeuw bij de Buddenbruckjes. De families vorig jaar waren veel rustiger.

2 likes

Vind het echt shockerend hoe die moeke van de Buddenbruckjes begint over hun kind ophangen aan de boom

4 likes

Zou me niet verbazen als dat volgende kindje al in de maak is, ze zei toch iets van ‘op korte termijn’ oid? Snap serieus niet hoe je oprecht een wens hebt voor nog een kind erbij als je er al zoveel hebt.

1 like

Ja ik heb zo’n vermoeden dat ze zwanger gaat zijn dit seizoen.

1 like

Ik zei ook direct tegen mijn vriendin: “die is gewoon al zwanger.”

1 like

Die hoeveelheid gaatjes idd bij de Jelies fam :scream: Ik kan me dat echt niet voorstellen, ben 22 en heb recent mijn 1e gaatje ooit gehad. En daar heeft Harry van 5 gewoon 4 gaatjes in één keer! Maar zal zeker ook wel aanleg zijn idd.

4 likes

Ja! Jeetje mina. Ik zat, ondanks dat ik ze eerdere jaren ook al gezien had, echt met m’n oren te klapperen.

Ook toen die jongen naar boven gestuurd (geschreeuwd) werd toen ze gingen ontbijten in Duitsland.
Al vind ik dat ook wat krom, heb je de verantwoordelijkheid over 8-9 (?) Kinderen. Ben je ent verhuisd en heb je gewoon geen ontbijt voor de volgende ochtend. Dan worden die kinderen toch ook stierlijk vervelend (vervelender). Ik snap niet zo goed dat je dan gewoon geen eten in huis hebt.
Niet dat wij dat altijd hebben. Maar wij hebben dan ook geen jonge kinderen in huis

2 likes

Ja en iedereen op de grond laten slapen in hun gewone kleren? Het zijn lieve mensen en volgens mij hebben ze het beste voor met hun kinderen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je kinderen zo opvoedt. En ik heb heel erg medelijden met Charriënne.

1 like

Ja precies.

Als tegenhanger. Ik vond die jongens slaapkamer er super leuk uitzien!

1 like

Maar verbaasd je dat gedrag van de buddenbruck kinderen ook als je ziet hoe die ouders zich “gedragen”?

Pfff ik heb net even alles teruggekeken maar ik krijg zo erg de kriebels van die moeder van familie Kraan. Hoe ze zich ook gedraagt tegenover haar man, ik vind het echt niet normaal.

2 likes

Ik word een beetje verliefd op die familie van Urk. Heel liefdevol, leuk met z’n allen en respect voor elkaar!

7 likes

Als we t niet dachten … :pregnant_woman:t2:

5 likes

Ja hoor nog een kind erbij

1 like

Ik geloof niks van het slechte genen-verhaal, dit is gewoon puur onwetendheid over hoe ze om moeten gaan met de gebitten van hun kinderen. Je zag in de eerste aflevering toch ook die vader gewoon sinas in de fles van dat kleintje doen? Als ik elke dag sinas zou drinken zou ik ook elk half jaar 4 gaatjes hebben. Vraag me trouwens ook af of ze wel elk half jaar naar de tandarts gaan, dat kost met zoveel kinderen (en zoveel gaatjes) een fortuin.

Wat betreft de Buddenbruckjes… Ik hoop dat een zekere instantie ingrijpt bij dit gezin, ik vind het echt naar om te zien hoe verwaarloosd die kinderen zijn. Dat meisje dat met haar poep door het hele huis loopt, het slapen op de koude stenen vloer, tot 12 uur 's middags geen eten hebben… En dan nog die arme Charienne en dat kindje dat al jaren met zijn hoofd tegen de bank aan zit te knallen. Vind het gewoon pijnlijk en echt niet leuk meer om te kijken.

6 likes

Volledig eens met jouw laatste zinnen. Waarom doen die mensen mee? Het is zo treurig

1 like

Jaaa, die zijn leuk, hè! En Harrie is echt om op te VRETEN!

2 likes