Een huis vol

Vanavond begint het weer! :grin:

7 likes

Ik kijk weer hoor! Nog een baby bij de buddenbruckjes :o

3 likes

Nou vooral dat laatsteā€¦ Ik heb bij hem soms wel het gevoel dat hij zaken tegenover de camera probeert te bagatelliseren, maar zelf eigenlijk denkt o.m.g. wat doen ze nu weer.

Wat een verschil met dat refo gezin die allemaal aan tafel een kop thee zitten te drinken.

Die twee oudere jongens bij de Buddenbruckjes trouwensā€¦ Die ene bleef bij het nieuws gewoon rustig door scrollen op zijn telefoon.
Die vader benadrukte nog even naar zijn zoon dat het niet gepland was, alsof dat het iets minder heftig moest maken dat hij de aandacht met nog meer kids moet gaan delen ofzo kreeg ik het gevoel. Bovendienā€¦ bij niet gepland moet ik nog steeds altijd aan dit plaatje denken

4 likes

Wel heel ouderwets inderdaad. Maar ik vind het dan wel weer ā€˜ā€˜mooiā€™ā€™ dat de meisjes gewoon een broek aan mogen. Thuis dan wel, want op school hoort dat niet maar dat is een andere discussie haha. Ik vind de vorm van respect hebben voor je ouders bij het refo gezin wel echt tegenovergesteld met dat van de Buddenbruckjes

Oh en heerlijk die puberende jongen in dat samengestelde gezin

3 likes

Ik vind t trouwens best wel een ding dat jongens van die leeftijd een camera op hun neus krijgen over voor hun ā€˜grootseā€™ schoolzaken. Daar zal vast over gesproken worden op school.

1 like

Die vader van het gezin uit Tollebeek vind ik een hele kalme zachtaardige man! Hij straalt zoveel rust uit

En de oudste kinders van de Buddenbruckjes hebben hippe gekke brillen ontdekt

8 likes

Wellicht een insta trend die ik niet volg?

En die kinderen zijn in Duitsland een financieringsmodel voor de hypotheek :money_mouth_face:

3 likes

Ja Tollebeek is dat refo gezin.

1 like

Ik krijg harrie van 't kamp vibes bij hen

2 likes

Zo asociaal dat hij die kauwgom zo uit het raam spuugt wel in zā€™n eigen tuin haha

2 likes

En ik moet niet aan schoonmaken of opruimen denken in dat huis

Zooo ze gaan er wel flink op vooruit met dat huis. Maar hoe kunnen ze dat betalen? Kan me herinneren in het vorige seizoen dat ze soms lastig rond konden komen

2 likes

Ze houden ze ook allebei aan, vond ik ook al aardig shocking

3 likes

Ja dat ook nog inderdaad

1 like

Ik ben nu vooruit aan het kijken love NPO startplus. Die Buddenbruckjes krijg ik echt de kriebels van!!!

Vind die reformatorische best ok, ik heb minder dan niks met het geloof, maar vind ā€˜t wel fijn dat de meiden gewoon een broek aan mogen en op voetbal gaan. Echt 100000000000x liever dat dan die Buddenbruckjes. Van die kinderen kan gewoon niks terechtkomen? Heel cru misschien but just NO

8 likes

Voor al die kinderen natuurlijk :crazy_face:

Dat nieuwe huis van de Buddenbruckjes doet me denken aan dat van fam Flodder :joy:

5 likes

Kan nooit kloppen. Hij had het over 1200ā‚¬ per schoolgaand kind dat niet werkt. En vervolgens zei hij dus dat is 90.000 tot 100.000ā‚¬ per jaar :roll_eyes:

Anyway. Ik krijg wel redelijk de kriebels van dat gezin dat nu naar Duitsland gaat. Die kinderen hebben echt een gebrek aan opvoeding en structuur

1 like

Ik vind het gelovige gezin leuk! Vader ook lief naar zijn vrouw en kinderen toe. Ja leuk gezin :blush:

2 likes

Ik vind dat samengestelde gezin heel leuk! Ze gaan allemaal mooi met elkaar om en leuke ouders. Het gelovige gezin vind ik wel ok, maar ik heb daar gewoon 10x niks mee dus ik moet om veel dingen bij hen cringen. Wel lieve ouders, vooral die vader. En de Buddenbrucksā€¦ tja dat blijven de Buddenbrucks. Wel echt beter dat ze eindelijk dat kleine rijtjeshuis uit zijn, dat lijkt me de hel op aarde met zoveel kinderen. Maar waarom in godsnaam alletwee de huizen houden?

2 likes