Een huis vol

Ja een stuk groter dan ik dacht. Komt ook omdat het er van buiten niet groot uitziet. Lijkt me wel een huis wat lastig te verkopen is. Die rare deurtjes/kastjes op de bovenverdieping ook overal.

1 like

Vind sommige kamers amper een slaapkamer te noemen. Kan nog niet eens een kast in maar daar kun je misschien een grotere kamer van maken. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niet mooi :grimacing:

1 like

Ze kunnen wel een escape room maken in hun eigen huis met al die hokjes en kamertjes :joy:
Net als die ene christelijke escape room waar ze toen heen geweest zijn. Was ook zo klein allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye: ben wel heel benieuwd wat hun plannen zijn. Als je dit huis koopt kun je er genoeg aan doen iig
En blijkbaar hebben ze ook 2 badkamers? 1 beneden en 1 boven?

2 likes

Oh en ik lees nu dat marlynn van de kraantjes ook mee naar Luxemburg emigreert maar geen idee wat zij daar gaat doen? En quinten en sam blijven in Nederland.

@Ananas ja volgens mij 1 badkamer boven en 1 beneden idd. Vind het vreemd dat er geen plattegrond van het huis bij zit.

Was te lastig om te maken zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zal door de jaren heen wel heel wat verbouwd en aangepast zijn steeds. Dus de plattegronden die er evt nog wel zijn kloppen waarschijnlijk totaal niet meer

Toen wij ons huis verkochten hebben we dezelfde plattegrond als de vorige bewoners gebruikt (5 jaar later). Maar moesten ook een paar dingen op aangepast worden na verbouwing of dat het gewoon niet klopte. Wat een gedoe was dat al steeds voordat alles er echt goed op stond. Kan me voorstellen met zo’n huis als dat van de Jelies dat het heel veel werk en tijd kost :see_no_evil:

1 like

Ik denk dat die geldzorgen ook gewoon een verhaallijn zijn uit vorige seizoen. Ze gingen echt van ‘we moeten opletten’ naar ‘we kopen een boot en joh doe er nog maar een’.

7 likes

Ik denk dat daar genoeg grote gezinnen met veel kinderen wonen voor wie dit huis dan ideaal zou zijn eigenlijk.

2 likes

Ja maar die zijn er niet zoveel over het algemeen en ik denk dat Tollebeek ook niet zo’n gewilde plek is om te wonen. Maar het is niet duur voor de ruimte die je ervoor krijgt. Een vriendin van mij heeft haar huis te koop staan voor een duurdere prijs en met “maar” 3 slaapkamers. Ben wel benieuwd wanneer ze gaan vertellen wat hun plannen zijn!

1 like

De Kraantjes krijgen dus blijkbaar een (eigen) reality serie? Of ze doen mee aan iets van Ik Vertrek of Het Roer Om ofzo. Ze komen iig weer op tv maar niet in een huis vol. Vertellen ze in onderstaande video, rond 9 minuten ongeveer

https://www.instagram.com/tv/CoqFdIVNC9r/?utm_source=ig_web_copy_link

4 likes

Oh leuk! ben stiekem wel benieuwd

2 likes

De familie Jelies gaan emigreren naar Spanje! Daarom staat hun huis te koop

3 likes

Wow heftige move. Weet ook niet hoe ik dit voor me moet zien.

10 likes

Huh??? Waar heb je deze info vandaan? Kan het me niet voorstellen haha

Omg zin in

Sowieso kunnen zij geen Spaans, ik denk dat Johan net zoals Jim Bob Duggar is in Spanje. Hoop echt dat ze dit gaan volgen op tv :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Haha en dan Williene, Albertine, Jantine op z’n Spaans uitgeproken :smiling_face_with_tear:

13 likes

Een soort ik vertrek :joy:

1 like

Staat op hun insta

2 likes

SO EXCITED hopelijk krijgen ze een eigen serie of dagelijks vloggen ofzo

17 likes

En ze hebben nog nergens naar gekeken daar omdat ze willen wachten tot hun huis verkocht is. Gewaagd

4 likes

Wtf🙈

3 likes

Ik vrees met grote vrezen, ik zie dit niet per se goed komen :speak_no_evil:. Nu ben ik sowieso niet de opper optimist maar ze kennen de taal niet, ze hangen een tak van het geloof aan die erg gestoeld is op gemeenschap en waarvan ik me afvraag of die in dezelfde vorm in Spanje ĂŒberhaupt wel bestaat, ze rukken die kinderen uit hun bekende en vaste omgeving weg, zijn volgens mij best wereldvreemd/weinig gewend. :bear::bear::bear:

25 likes