Ja en zo van die wijsneuzerige opmerkingen richting de kinderen/vrouw
Ja dat is zeker waar, zo leuk om te zien! Ook dat er in veel gezinnen vaak eentje tussen de oudere kinderen zit die veel oppakt, zoals Kik en die wat forsere jongen bij de Budenbrucks.
Ik heb onlangs een tijdje workshops gegeven op een basisschool en vond 10 stuks uit groep 4 of 5 al een soort lawine, ben echt niet geschikt voor zoân groot gezin haha.
Het valt me nu pas op dat het âlogoâ waarmee ze tijdens een aflevering een gezin aankondigen, precies het logo van Nurofen is #hoofdpijn
Raar logo idd
Wow miguel van de bbâjes heeft een hartinfarct gehad. Gelukkig wel overleefd maar heftig op zoân jonge leeftijdđ˛
Ik hou toch zo van dit programma.
Ik volg het pas net maar mijn god hahahaha. Die buddenbruckjes in die verschrikkelijke bouwval met overal die katten. Ik vind die moeder wel echt een topvrouw hoor ik was al lang bezweken.
De familie Jelies vind ik gewoon heel lief en leuk. Jozua en Jantina heb ik niks mee maar ik vind het wel leuk om de dynamiek te zien tussen Jantina en de oudste dochter. En de Cudoghams ben ik helemaal fan van. Doe mij een man als Iven en je hoort mij nooit meer klagen.
Impopulaire mening!!
Ik ben nu de aflevering in Yerseke aan het kijken en ik heb met die jongen in het oesterrestaurant op school gezeten
Heb echt gekrijst om Rob bij het verkeerde huisje trouwens en om de telefoon van Jennie
Ik heb deze aflevering vandaag aan mân familie laten zien en ik kreeg al de slappe lach in anticipatie voor die âPOLITIEâ
De Jelies gaan hun huis verkopen!
Ben benieuwd wat ze gaan doen. In die tekst op insta klinkt het bijna alsof ze als zendelingen verder gaan.
Waar lees je dat? Ik kan er niks over vinden.
Misschien gaan ze met de Kraantjes mee naar Luxemburgđ¤Ł
Of naar de Buddenbruckjes
Misschien beginnen ze wel een camping op Urk.
Ik gok op verhuizen naar Urk
Hadden ze niet net de kinderen van de school in Urk gehaald en naar de school in hun dorp laten gaan?
Ja volgens mij wel. Was wel een minder christelijke school, vandaar mijn gok. Maar is psychologie van de koude grond hoor, jiemand weet t
Volgens mij gingen die kinderen niet naar school in urk maar emmeloord! Echt een dieptepunt wel dat ik dit weet
Ik was van de week naar een show van Ronald Goedemondt en hij maakte grappen over de Buddenbruckjes (op een positieve manier) en hij zei van ja echt een talent dat ik al hun namen uit mân hoofd ken.
En toen kon ik ze op de juiste volgorde meezeggen Vond ik ook wel confronterend sneu van mezelf.