Een huis vol

Nu wil ik nog liever naar die show.

4 likes

Was echt heel leuk ja!

Laatst zetten een vriendin en ik ze ook op volgorde maar ze was dochter D. vergeten, echt sneu dat ik haar wel meteen erbij noemde, ze is amper op tv geweest

3 likes

Gejankt van het lachen om dit stuk in zijn voorstelling

1 like

Ja dit weet ik ook haha. En ze vonden het allemaal superleuk op hun nieuwe school. Dus ik hoop iig voor die kinderen dat ze niet weer naar een nieuwe school moeten. Ze vroegen toen allemaal ook direct of een vriendje of vriendinnetje mocht komen spelen/of daar spelen. Ze wonen er op loopafstand vandaan. Hoe ideaal wil je het hebben! Dat van Thaila lijkt me dus zo verschrikkelijk he. Ze kunnnen denk ik nooit bij een vriendje of vriendinnetje spelen of meenemen na schooltijd en elke dag 2 keer 40 minuten gekrijs in die bus :exploding_head:. Maargoed ik liep zelf ook altijd naar de basisschool en zo’n eind rijden lijkt me zo vermoeiend voor iedereen.

Oja en thaila begint dus nu geen kapsalon meer in hun huis maar ergens in Limburg?

3 likes

Ik kan dus echtniet de namen van de kinderen van de buddenbrucks opnoemen. Laatstaan op volgorde en ik kijk al wel een aantal seizoenen. Maargoed ik kan dat dan weer van geen enkel gezin lol.

Kan jij de namen van de kinderen van de buddenbrucks allemaal opnoemen?

• Ja
  • Ja en ook nog eens op volgorde
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Omg ik moest telkens weer kijken. Maar aangezien we ook een namenpoll over de buddenbrucks hadden. Here we go

Welke naam ? Dit is JelLies!

• Jennie
  • Harrie
  • Albertine
  • Carolien
  • Willeniene
  • Johni
  • Jantine
  • Aida
  • Janna

0 stemmers

williene haha. maar wat bedoel je? welke naam het mooist is?

3 likes

Ja welke je zou uitkiezen voor je eigen kind.

1 like

Het klinkt niet echt alsof de Jelies een helder plan hebben. Lijkt me nogal een gok dan met zoveel kinderen en met een huis dat compleet is verbouwd en ingericht op hun smaak en gezinsgrootte. Ze hebben het vrij regelmatig over geld(zorgen)dus ik vraag me af waar ze gaan wonen en welke plannen ze hebben. Kan niets bedenken.

3 likes

https://www.funda.nl/koop/tollebeek/huis-88466085-visarend-40/#foto-39

Ik dacht altijd dat de slaapkamer van Janneke en Johan in de woonkamer was. Vind die indeling van dat huis zo verwarrend.

4 likes

Dat was ook eerst zo, daar waar die groene banken staan. Maar vorig jaar ofzo is ie verplaatst naar die glas in lood zijkamer

4 likes

Ja een stuk groter dan ik dacht. Komt ook omdat het er van buiten niet groot uitziet. Lijkt me wel een huis wat lastig te verkopen is. Die rare deurtjes/kastjes op de bovenverdieping ook overal.

1 like

Vind sommige kamers amper een slaapkamer te noemen. Kan nog niet eens een kast in maar daar kun je misschien een grotere kamer van maken. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niet mooi :grimacing:

1 like

Ze kunnen wel een escape room maken in hun eigen huis met al die hokjes en kamertjes :joy:
Net als die ene christelijke escape room waar ze toen heen geweest zijn. Was ook zo klein allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye: ben wel heel benieuwd wat hun plannen zijn. Als je dit huis koopt kun je er genoeg aan doen iig
En blijkbaar hebben ze ook 2 badkamers? 1 beneden en 1 boven?

2 likes

Oh en ik lees nu dat marlynn van de kraantjes ook mee naar Luxemburg emigreert maar geen idee wat zij daar gaat doen? En quinten en sam blijven in Nederland.

@Ananas ja volgens mij 1 badkamer boven en 1 beneden idd. Vind het vreemd dat er geen plattegrond van het huis bij zit.

Was te lastig om te maken zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zal door de jaren heen wel heel wat verbouwd en aangepast zijn steeds. Dus de plattegronden die er evt nog wel zijn kloppen waarschijnlijk totaal niet meer

Toen wij ons huis verkochten hebben we dezelfde plattegrond als de vorige bewoners gebruikt (5 jaar later). Maar moesten ook een paar dingen op aangepast worden na verbouwing of dat het gewoon niet klopte. Wat een gedoe was dat al steeds voordat alles er echt goed op stond. Kan me voorstellen met zo’n huis als dat van de Jelies dat het heel veel werk en tijd kost :see_no_evil:

1 like

Ik denk dat die geldzorgen ook gewoon een verhaallijn zijn uit vorige seizoen. Ze gingen echt van ‘we moeten opletten’ naar ‘we kopen een boot en joh doe er nog maar een’.

7 likes

Ik denk dat daar genoeg grote gezinnen met veel kinderen wonen voor wie dit huis dan ideaal zou zijn eigenlijk.

2 likes

Ja maar die zijn er niet zoveel over het algemeen en ik denk dat Tollebeek ook niet zo’n gewilde plek is om te wonen. Maar het is niet duur voor de ruimte die je ervoor krijgt. Een vriendin van mij heeft haar huis te koop staan voor een duurdere prijs en met “maar” 3 slaapkamers. Ben wel benieuwd wanneer ze gaan vertellen wat hun plannen zijn!

1 like