Een huis vol

Laten we nou niet doen alsof ze echt naar de spaanse binnenlanden gaan verhuizen. Ze gaan naar de costa Blanca. De voertaal is daar eerder engels dan spaans en het stikt daar van de hollanders. Johan is aannemer en een harde werker dus daar is altijd wel vraag naar.
Maar goed vind het wel een bijzondere keuze idd. Ze hangen nogal aan het dorpse verenigingsleven en de familie. Ze laten veel achter.

6 likes

Wellicht ook dat hun backup plan is dat Johan als aannemer voor Nederlanders daar gaat werken. Ik geloof dat daar best vraag naar is.

3 likes

Een groep op de middelbare school leerde talen via duolingo, ik dacht naah hoe kan dat nou?! Ik met een leerling kletsen in het Spaans
 kon hij het gewoon vloeiend :sweat_smile: Ben nog steeds verbaasd.

2 likes

Jennie had net een opleiding gevonden op het Roc wat ze wilde gaan doen. Nou daar kan ze ook wel gedag tegen zeggen?

2 likes

Dus de Buddenbruckjes zijn naar Duitsland verhuisd, de Kraantjes gaan naar Luxemburg en Jelies naar Spanje.
Naar welk land zouden de Cuddoghammetjes kunnen verhuizen?
Ik zie ze niet echt buiten Nederland, maar misschien Denemarken ofzo voor een natuurhuisje oid.

1 like

New York natuurlijk (nee dat is geen land, I know).

4 likes

Oh ik hoop zo dat ze alles gaan filmen. Ik wil zo zo zo graag de gezichten van hun nieuwe Spaanse vrienden zien, wanneer ze na de gezamenlijke knippien een pan met elleboogjes macaroni met smac krijgen voorgezet.

13 likes

Oh hoe kon ik die vergeten haha ja NY zou kunnen

2 likes

Ja in nyc kun je ook lekker krap wonen. Hun favo. Ben wel echt benieuwd of ze hun huis nog een beetje snel kunnen verkopen. Stel dat dat alleen al zou meer dan een jaar duren. Het huis van Linda en Ivan was volgens mij zo verkocht. Denk dat het bij hun wel goed gaat komen. En eigenlijk ook wel een beetje omdat Sam en Quinten in Nederland blijven want dat botste toch vaak met die pubers (logisch wel).

2 likes

Of de cudo’s maken een prive capsule hotel van OSB platen in een raamloze kelder in Tokio :heart_eyes:

4 likes

Of die cordon bleu’s gebakken in een half pakje roomboter en een halve fles bak&braad :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Lol ja daar zouden ze prima kunnen wonen in die krappe appartementen

Oeh daar heb ik nu anders wel zin in!

2 likes

Dit klinkt echt als een vervroegde 1 april grap :sweat_smile:

4 likes

Ja ik heb echt zin om dit te gaan volgen, gewoon elke woensdagavond een aflevering hoe ze ergens in Spanje een gare haciënda staan te verbouwen

8 likes

Zouden ze het Jezus Leeft bord meenemen is eigenlijk wat ik het liefst wil weten.

20 likes

Een nieuw bord in het Spaans
Jesus vive (denk ik)

7 likes

Met de juiste schroeven

5 likes

Hoop best wel op een real life serie met de Jelies. Een paar jaar lang ,leuker en echter dan wat we nu aan scripted reality series hebben.

2 likes

Ik denk wel dat er een serie zit aan te komen voor de Jelies. Anders zou hij denk ik niet als antwoord “een hele dikke knipoog” hebben gegeven op de vraag of er een serie aankomt. Begrijp trouwens niet waarom dat meisje het uit ‘moest’? Maken met haar vriendje. Het is Spanje, geen Sydney. Je kan elkaar prima opzoeken in de schoolvakanties. Wat is dat voor onzin lol.

2 likes