Een huis vol

De Kraantjes krijgen dus blijkbaar een (eigen) reality serie? Of ze doen mee aan iets van Ik Vertrek of Het Roer Om ofzo. Ze komen iig weer op tv maar niet in een huis vol. Vertellen ze in onderstaande video, rond 9 minuten ongeveer

https://www.instagram.com/tv/CoqFdIVNC9r/?utm_source=ig_web_copy_link

4 likes

Oh leuk! ben stiekem wel benieuwd

2 likes

De familie Jelies gaan emigreren naar Spanje! Daarom staat hun huis te koop

3 likes

Wow heftige move. Weet ook niet hoe ik dit voor me moet zien.

10 likes

Huh??? Waar heb je deze info vandaan? Kan het me niet voorstellen haha

Omg zin in

Sowieso kunnen zij geen Spaans, ik denk dat Johan net zoals Jim Bob Duggar is in Spanje. Hoop echt dat ze dit gaan volgen op tv :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Haha en dan Williene, Albertine, Jantine op z’n Spaans uitgeproken :smiling_face_with_tear:

13 likes

Een soort ik vertrek :joy:

1 like

Staat op hun insta

2 likes

SO EXCITED hopelijk krijgen ze een eigen serie of dagelijks vloggen ofzo

17 likes

En ze hebben nog nergens naar gekeken daar omdat ze willen wachten tot hun huis verkocht is. Gewaagd…

4 likes

Wtf🙈

3 likes

Ik vrees met grote vrezen, ik zie dit niet per se goed komen :speak_no_evil:. Nu ben ik sowieso niet de opper optimist maar ze kennen de taal niet, ze hangen een tak van het geloof aan die erg gestoeld is op gemeenschap en waarvan ik me afvraag of die in dezelfde vorm in Spanje überhaupt wel bestaat, ze rukken die kinderen uit hun bekende en vaste omgeving weg, zijn volgens mij best wereldvreemd/weinig gewend. :bear::bear::bear:

25 likes

Hahahahah ik kan hier alleen maar om lachen. Ik hoop op Ik Vertrek x Een Huis Vol

24 likes

Die reacties op instagram ook. Iemand vraagt of ze weten dat Spanje katholiek is en dan reageert een ander dat her juist mooi is dat ze daar het geloof gaan brengen want katholieken worden voor de gek gehouden en het katholieke geloof is verderf :clown_face::clown_face::clown_face:

Ik ben erg benieuwd hoe dit zal gaan maar ik verwacht drama lol

4 likes

Ik zie Johan al helemaal smartass doen als hij een paar basiswoorden Spaans kan en Janneke geheel hulpeloos. :joy:

Ik zie de Kraantjes zo’n emigratie prima doen, maar de Jelies…

6 likes

Wat denken die volgers nou :sweat_smile::sweat_smile: Alsof ze daar op missie ofzo gaan

2 likes

Nou dat vind ik zelf geen extreem onlogische gedachte. Het hele gezin hecht ogenschijnlijk superveel waarde aan het geloof en dit geloof is er (volgens mij nogmaals) niet in Spanje. De katholieken hebben dit zelf ook eeuwen gedaan hahahaha

Ik vraag me echt af wát de reden is om zo’n grote verhuizing te overwegen in hun geval? Zijn ze al ooit in Spanje geweest en zo ja, hoe vaak überhaupt? Zullen zij daadwerkelijk voldoende zicht hebben op wat er allemaal bij komt kijken? Het is ook niet alsof ze Engels spreken en daar aanvankelijk op terug kunnen vallen :speak_no_evil: en dan moet je al vaak meer in een stedelijk gebied zitten denk ik, wil je daar echt wat aan hebben. Not my circus, not my monkeys maar ik begrijp het gewoon niet :rofl:

7 likes

Ja en dat is zo grappig afgelopen? Vind het zelf wél een heel onlogische gedachte van de volgers.

Nee tuurlijk niet, alsof ik dat insinueer :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:. En er waren voor dit bericht al meer mensen op insta die meenden dat zij misschien wel op zending zouden gaan of Johan ergens als dominee aan de slag zou gaan (volgens mij is dit in dit topic ook nog de revue gepasseerd). En nu willen ze naar Spanje. Dat van hun volgers mensen de sprong maken van zending naar zending in Spanje vind ik niet bizar nee.

3 likes

Nou ja prima toch dan denken jij en ik er gewoon anders over toch, ik vind het dus wel heel gek dat mensen dat denken en jij niet, primaa.