Een huis vol

Ja in nyc kun je ook lekker krap wonen. Hun favo. Ben wel echt benieuwd of ze hun huis nog een beetje snel kunnen verkopen. Stel dat dat alleen al zou meer dan een jaar duren. Het huis van Linda en Ivan was volgens mij zo verkocht. Denk dat het bij hun wel goed gaat komen. En eigenlijk ook wel een beetje omdat Sam en Quinten in Nederland blijven want dat botste toch vaak met die pubers (logisch wel).

2 likes

Of de cudo’s maken een prive capsule hotel van OSB platen in een raamloze kelder in Tokio :heart_eyes:

4 likes

Of die cordon bleu’s gebakken in een half pakje roomboter en een halve fles bak&braad :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Lol ja daar zouden ze prima kunnen wonen in die krappe appartementen

Oeh daar heb ik nu anders wel zin in!

2 likes

Dit klinkt echt als een vervroegde 1 april grap :sweat_smile:

4 likes

Ja ik heb echt zin om dit te gaan volgen, gewoon elke woensdagavond een aflevering hoe ze ergens in Spanje een gare haciënda staan te verbouwen

8 likes

Zouden ze het Jezus Leeft bord meenemen is eigenlijk wat ik het liefst wil weten.

20 likes

Een nieuw bord in het Spaans
Jesus vive (denk ik)

7 likes

Met de juiste schroeven

5 likes

Hoop best wel op een real life serie met de Jelies. Een paar jaar lang ,leuker en echter dan wat we nu aan scripted reality series hebben.

2 likes

Ik denk wel dat er een serie zit aan te komen voor de Jelies. Anders zou hij denk ik niet als antwoord “een hele dikke knipoog” hebben gegeven op de vraag of er een serie aankomt. Begrijp trouwens niet waarom dat meisje het uit ‘moest’? Maken met haar vriendje. Het is Spanje, geen Sydney. Je kan elkaar prima opzoeken in de schoolvakanties. Wat is dat voor onzin lol.

2 likes

Kind is 13 he, misschien was t niet zo’n bar diepgaande relatie :wink:

2 likes

Daarom juist :joy: haar vriendje is overigens wel meerdere malen in beeld gekomen en zijn familie. Ik denk dat dat op die leeftijd ook kut kan zijn om het uit te maken natuurlijk maar omdat ze nog zo piepjong zijn denk je toch eerder pff dan ga je maar naar elkaar in de schoolvakanties. Haar relatie verbreken of Johan die zegt ‘moeten we anders in Nederland blijven?’ Is zo overdreven. Het staat zelfs in de titel.

2 likes

Misschien ligt dat meer aan het kwaliteitsprogramma waar deze titel vandaan komt😅

3 likes

Maar zij zijn ook wel een beetje Fame chasers hoor. Op hun auto stond ook heel groot “familie Jelles een huis vol”.

Dus misschien hopen ze erop?

7 likes

Staat eigenlijk in alle titels als je googlet.
@Zemraluani dat wist ik niet eens. Wat kut :joy: ze zijn iig wel benaderd en als dat zo’n nationaal succes wordt als de familie Meiland kunnen ze daar flink mee verdienen. We zullen zien!

3 likes

Wij kijken dus wat aflevering terug uit 2018 en 2019, wat een vreselijk gezin die Kraantjes. Alleen maar gezeik op elkaar en die kinderen nemen het over.

4 likes

Stom

8 likes

Raar dat ze het pas last minute hebben gehoord. Niet echt nette communicatie