Nah wat stom! Die waren juist altijd leuk om te kijken. Echt een zwak voor gekregen. Nu komt er waarschijnlijk weer zo’n nieuw truttig gelovig gezin.
Omg vind dit echt heel stom!
Denk niet dat ze dat doen, 2 gelovige gezinnen is meer dan genoeg.
Idd wel jammer dat zij er niet bij zitten, hoe tenenkrommend dat gezin soms wel niet was, het was wel een leuke chaotische bende om te zien.
Noooo wat stom. Zij maken die serie
Ja wat zou de reden zijn vraag ik me dan af? Die hebben altijd 100 onafgewerkte projecten liggen, altijd chaos, maar nooit saai om naar te kijken. Dan zou ik bijna denken dat ze misschien al te lang meedraaien? Kunnen we niet allemaal een klacht indienen
Ik vond ze echt te tenenkrommend, kon het soms echt niet aanzien dus vind het niet erg dat ze niet meer meedoen.
Van mij mag Zeldenrust juist weg want die vind ik saaaai. Buddenbrucks was er tenminste altijd iets vermakelijks.
Oh ik dacht dat jelies aankomend seizoen niet meer meedoet. Want die gaan naar spanje toch, of gaan ze dat nog filmen.
Hmm daar heb je een punt, geen idee of zij dan nog meedoen. Denk eerder dat zij een eigen spin-off programma krijgen (misschien op npo plus ofzo??)
Een huis vol meets ik vertrek is echt m’n droom.
Ik ook en dan iedere dag een aflevering en meteen alle afleveringen op npo plus
Ik ook! Thaila zegt in die instapost immers dat ze voor niks mooie samenwerkingen hebben afgezegd en Janneke Jelies heeft nu wel altijd spon van die wasparfum enzo (echt irritaaaant ook trouwens).
En kussens en kinderkleding. De kinderen ‘acteren’ soms ook in de ads, echt heel tenenkrommend
Heeeel stom! I love Rob
Met zn koffie lekker chill staan kijken terwijl er in huis en bom ontploft is, het een grote chaos is en Thaila zich rot rent om de kinderen klaar te maken/in het gareel te houden, terwijl ze al 15 min geleden weg hadden moeten zijn
Thank GOD
Ik hoop het inderdaad, die hele gelovige gezinnen ben ik al vrij snel zat.
Oh god de Nagelkerkjes zijn back
O jee en ook twee nieuwe families. Ik ben heel benieuwd, ga echt de extreme chaos bij de Buddenbrucks missen
Nou ja beter dan Zeldenrust 🫢 ben benieuwd naar die nieuwe gezinnen, zie dat er een jeugdpastoor is dus die wordt het voor mij vast niet