Geen Jelies
Ook wel weer leuk twee nieuwe families.
Denk dat je ook al snel in de evangelische hoek terecht komt als je zoekt naar grote gezinnen.
Heel erg jammer dat de Buddenbrucks en de Jelies niet meer meedoen. Die waren juist het leukste.
Jammer dat de jelied niet meedoen! Had ze graag gezien met hun avontuur naar Spanje. De zeldenrustjes mis ik niet en de nieuwe gezinnen zien er (een beetje standaaard maar) opzich wel leuk uit.
Jelies hadden wel op insta geplaatst dat hun emigratie grvolgd gaat worden op tv. Dus een hele aparte serie
Of waren dat de Kraantjes begin ik nu te twijfelenā¦
Wat saai, die nieuwe gezinnen hebben ook allebei maar 7 kinderen, vind dat heel anders dan de 13 Baumgards of 12 Buddenbrucks/Deijs/Quadackers
Dit schreeuwt allemaal zo burgerlijkheid, net als de familie nagelkerke die waren hun eerste seizoen al dood en doodsaai.
Ik wil meer dysfunctionele gezinnen en op zān minst Ć©cht grote gezinnen. 8 is bizar veel maar niet een huis vol groot.
Haha Ben wel redelijk blij dat die familie er al tijden niet meer in zit, vind die moeder zoooo irrationeel op zoek naar fame. Never forget tho toen ze gingen aanbellen bij Ronnie Flex
True
Maar de familie nagelkerke is ook van de fame hoor; die moeder pusht de hele tijd dat haar dochters model zijn etc.
En pa cudogham is net of je naar een programma kijkt dat hij presenteert. Vind het leuke kinderen maar hij is echt te Amsterdams popi Jopi over the top voor mij.
Ooooh ik heb toen ineengedoken op de bank zitten kijken, zo ongemakkelijk
Ja pff heel veel van die families willen een soort van doorbreken lijkt het wel, die Nagelkerkjes zijn toch ook vreselijk oninteressant. Zie het wel eens bij Instagram dat ze elke dag hele verslagen optillen, wtf cares hehe
En qua fringe was Baumgardt wel echt gouden tv nunik erover nadenk, ook dat kind met die elektronische viool die aan elke talentenjacht in Den Haag en omstreken moest meedoen of de zangcarriĆØre van Roemillo (sorry ik weet al die namen nog) Ik was back in the day aan het tinderen met een jongen en daarbij keken vaak synchroon naar die uitzendingen dus heb al veel analyses over de baumgardtjes gemaakt
Ja ik vond het seizoen met zowel de Quadackers als de Buddenbruckjes fantastisch, was zoān chaos de hele tijd.
Of het allereerste seizoen met Baumgards en Deijs maar die staat niet online, echt irritant.
Echt super jammer dat zowel de Jellies als de Buddenbrucks eruit zijn. Zij waren echt mn favos. De schippersfamilie gaat denk niemand missen.
Maar idd echt jammer dat het allemaal kleinere en saaiere families zijn, snap echt niet dat je dan de Buddenbrucks niet meer doet
Ben hier echt te sip over haha, het is maar een tv programma, maar toch. Bring back the Buddenbrucks.
Ah bah die nagelkerke vond ik volgens mij echt helemaal niks. Heb zin om dit weekend oude seizoenen te kijken en dan voornamelijk de buddenbruckjes. Ik ga rob zn uitspraken missen. Het sloeg vaak helemaal nergens op zo kapot droog. Ik dacht, misschien gaan ze nu wel vloggen ofzo.
De Jelles & Kraantjes komen begin volgend jaar terug op tv met een serie!
De kraantjes en de jelies krijgen een nieuwe serie begin volgend jaar!!! Ik dacht al, ze kunnen daar niet niets mee doen. Slimme zet, en leuk voor de een huis vol fansss
- Kraantjes zijn binnen een jaar weer terug in NL
- Jelies zijn binnen een jaar weer terug in NL
- Kraantjes zijn binnen 2 jaar weer terug in NL
- Jelies zijn binnen 2 jaar weer terug in NL
- Deel van fam Kraan gaat terug naar NL
- Deel van fam Jelies gaat terug naar NL
- Kraantjes in Luxemburg wordt een groot succes
- Jelies in Spanje wordt een groot succes
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ooooh genieten, een huis vol meets ik vertrek
Ooh wat jammer dat de Kraantjes in dezelfde serie zitten. Ik denk dat ze het misschien wel redden maar ook veel ruzie gaan maken
Ik denk dat Linda gillend gek wordt en ze inderdaad veel ruzie zullen hebben. Linda deed volgens mij in NL geen werk buitenshuis en ik vond haar toen al een stresskip dus ik zie het somber in voor haar
Edit: ik zag trouwens in dit artikel dat Ivan zei āgeen toekomst meer te zien in NLā ben wel benieuwd wat daar de achtergrond van is
Ik volg de kraantjes op insta al een tijdje, ziet er erg leuk uit allemaal. Wilde in een gekke bui zelfs naar de camping maar toch maar niet gedaan