Een huis vol

Ik kannie wachten

3 likes

De kraantjes redden het wel denk ik, tis ook niet zo’n grote camping en Luxemburg is niet zo ver van NL en ze spreken de talen (deels). Kan me wel voorstellen dat die oudste dochter daar weer weggaat want saai.

De Jelies hebben volgens mij geen plan behalve het woord van God verspreiden in een katholiek land dus die wens ik een grammetje succes toe, die zijn binnen 5 jaar platzak terug. Kan me ook niet voorstellen dat zij goed Spaans leren spreken eigenlijk.

9 likes

Ja en ik vraag me ook af hoe de Jelies hun geld gaan verdienen? Ik zie Johan daar al in het Spaans huizen (ver)bouwen :ok_hand:

3 likes

Wat je bij ik vertrek vaak ziet: Een aannemer krijgt een opdracht en een deadline, zak geld erbij.
De buitenlanders komen vlak voor de deadline terug en verwachten dat het zo goed als af is.
Eindstand: Ze kunnen nog lang wachten.
Denk dat als Johan daar gewoon werkt zoals hij in NL deed dat hij echt een goudmijn heeft.
Niet helemaal te vergelijken maar Rob Buddenbruck had toch ook ineens veel aanvragen voor zijn glasvezels in Duitsland.

1 like

Ja maar dan moet hij ook Nederlandse vakmensen tot zijn beschikking hebben, denk niet dat die daar in overvloed zijn.

Gewoon goede vakmensen daar zoeken en aansturen. Trouwens denk dat Nederlanders hem daar ook niet zouden verstaan, dan moeten het echt Urkers zijn maarja.

1 like

Ik ben op de camping van de Kraantjes geweest. Daar gaat weinig mis. En ze blijken heel relaxed. Ik weet niet of ze daar blijven maar kreeg zeker niet het idee dat ze het niet aankunnen. Ze werken zich wel een slag in de rondte vind ik. Al komen er hulptroepen ( vakantiewerkers en animatie) in de zomervakantie.

8 likes

Denk dat zelf een camping runnen ook erg veel tijd kost en werk is. Zeker als je alles zelf doet. Dat wordt soms in Ik Vertrek oid echt onderschat vind ik.

Vooral zijn uitspraak: ‘vintage met strak doen combineren’ heb ik opgenomen in mijn dagelijks leven hahah.
Vooral mooi dat dat ging over die afgeragde kapsalon meubels.

4 likes

Hahaha ja die kapsalon qua inrichting echt geen porem. En ook toen die toetie voor het eerst naar school ging. “Ach joh we brengen haar niet naar de slager” en nog zoveel meer waar ik nu niet zo 1.2.3. Opkom. Maar vind het wel echt goeie mensen. Toen ik het eerste seizoen met ze zag dat ik echt omg wat is dit voor vreselijke aso familie. Nu hou ik van ze.
Oja en uiteraard de uitspraak dat de naam van hun kleindochter djevaina eh wel apart! Was. Past precies in het rijtje. En een keer zei hij iets dat je met glasvezel zetten botten tegenkwam. Ja sleutelige beentjes enzo (zoiets) wtf haha :joy:

11 likes

Ik vergeet dat ik Rob ook dagelijks quote als ik gel in het haar van mijn zoontje doe.
THAILA HAAL DIE HONDEN WEG IK HEB ZJEL AAN MN HANDEHHH

14 likes

Omg jaaa de chaos van alle kids was nog niet genoeg, ineens waren er die grote honden :rofl:

En ze hebben serieus iets van 6 katten ook nog he. Het is dat het huis nu wel ruim genoeg is. In dat kleine huisje zou ik na een paar dagen al overspannen worden. Gewoon nooit ergens rust.

1 like

Ik ben een oud seizoen aan het terugkijken, 2018. Daarin zit die alleenstaande vader met 5 kinderen maar hoe zit dat met de moeder van de kinderen? Zij lijkt helemaal niet meer in beeld? Is ze overleden?

3 likes

Omg een nieuw seizoen❀

11 likes

@jahoor Bedoel je dat gezin van papa Jay uit Rotterdam?
Zijn ex heeft het gezin zelf verlaten.

In dit artikel vertelt hij er meer over.

5 likes

Wel even wennen al die nieuwe gezinnen. Je was toch wel wat gewend geraakt aan al diezelfde gezichten.

5 likes

Omg, ik heb dit programma nog nooit eerder gezien. Maar letterlijk alles hieraan is kut. Waarom zou je als vrouw zo’n kutleven voor jezelf willen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Zwanger zijn is verslavend, je hormonen kunnen echt veel met je doen.

5 likes

Spreek je uit ervaring Luzarl :joy:

2 likes