Ik mis de buddenbrucks ook vooral Rob haha
Met zijn cappuccino
Haha ja echt genieten, Thaila die dan de benen uit dâr lijf liep in een poging al die jongens in het gareel te houden en Rob die dan mega droog met die cappuccino in zijn handen stond toe te kijken. Kon ik maar zo weinig fucks geven in het leven
We hebben 1 gezin nog niet gezien, misschien is er nog hoop!
Dat gezin is echt heel leuk! (Heb in 1 dag alles gebinged )
Die vader Blom maakt pannenkoeken om mee te nemen voor de lunch en ik kan alleen maar denken aan
Wel weer heerlijke namen ook haha
Prisciliano als vernoeming naar jezelf is ook veel beter dan âgewoonâ Junior XD
Waarom heeft die moeder uit dat nieuwe gezin (dat christelijke) bedacht om koekjes en taart te bakken voor die doop. Echt alles gaat mis en alleen maar gestress. Echt tenenkrommend naar gekeken.
Ja wat een parels hoe verzin je het
Omdat ze kwamen filmen?
Ik kan me voorstellen dat bepaalde zaken voor gesteld worden en dat je daar in mee gaat of dat je zelf iets te enthousiast zaken voor stelt aan de ploeg.
Hahaha wow die moeder nagelkerke heeft een hele hema makeup stellage joh
Ja en dan ook nog dat laden kastje vol!
Jaaa dat was de vorige keer dat ze meededen ook zo. Schoot wel even door me heen of dat nog dezelfde make up zou zijn
Alle kinderen van dat samengestelde gezin hebben als hobby gamen
Vond het wel typisch dat niemand een kamer met hem wil delen, hij paste wel echt bij zijn naam.
Ik heb de oba nog nooit zo rustig gezien
De wat?
Die bibliotheek waar ze komt om rustig te studeren. Toen ik studeerde zaten daar juist de gillende kinderen
Ik vind Kik zoâb lieve jongen!
Haha die ijssalon van de Nagelkerke ook helemaal roze en blond Amsterdam
En bij dat nieuwe gezin, week boodschappen doen met het hele gezin pffff