Een huis vol

Ik ben een beetje verliefd op Sam.

Ook mooi hoe de oudste dochter reageert. En snap Quinten ook wel. Vind de verschillende karakters in het gezin wel heel leuk om te volgen.

Edit: was nog niet helemaal klaar met de aflevering maar omg Sam die thuis vertrekt :tired_face::smiling_face_with_three_hearts::sob::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Oh dat huis een Heerlen, wat een drama! Gaan ze dat huis echt houden voor de jongens in het weekend? Hoe betalen ze dat joh!

1 like

Hahaha ik lees ook dat Viva forum mee over het programma en die vrouwen zijn soms echt grappig :joy: Iemand maakt een opmerking dat Linda haar zwangerschap gewoon stiekem in de badkamer eerder bekend maakt aan de kijkers, dan aan haar man :joy: En dat het vast komt doordat hij het misschien niet zo interessant meer vindt na zoveel kinderen :joy:

En hallo die Miguel had volgens mij een extreme kater? Dat die twee nog heelhuids zijn thuisgekomen joh. Aan die peuken te zien in Heerlen zitten ze daar lekker jointjes te draaien. Niet normaal echt. Met die lege blikjes in bed en dan zo brak zijn dat je niet eens reageert op je vader die het matras omgooit.

2 likes

Dat was vorig seizoen wel anders :joy: In de eerste of tweede aflevering werd gezegd dat 'ie een nieuwe telefoon krijgt als hij zich gedraagt, dus ben benieuwd wanneer het kantelpunt volgt.

2 likes

Die moeder van Thaila zit te roken binnen tussen de kinderen en zwangere thaila. Man man… :woman_facepalming:

6 likes

Wauw Ivan zei ā€œals we maar 2 kinderen hadden, dan hielp ik natuurlijk niet mee in huis.ā€

2 likes

Hahaha ja vraag me af of hij die telefoon nog krijgt.

Ja, dat zag ik ook. Die oudste jongens waren ook al in huis aan het roken in een andere aflevering.

Ben ik gek als ik dit heel logisch vind?
Huismoeder zijn met 2 kinderen en dan het huishouden op je nemen lijkt me redelijk goed t doen. En als hij dan 40 uur werkt…

4 likes

Als hij fulltime werkt en zij huismoeder is dan vind ik het wel logischer. Maar die opmerking met toevoeging dat hij dan ā€œnatuurlijkā€ niet meehielp vind ik wel tenenkrommend.

1 like

Daar heb je wel gelijk in dat het dan waarschijnlijk goed te doen is. Maar het is meer op de manier hoe hij het zei.
En nu doet hij ook al niet heel veel heb ik het idee, maar dat komt misschien ook meer omdat het allemaal op de manier moet gaan hoe zijn vrouw het wil.

1 like

Vergeet niet dat hij begon over de ongesteldheid van z’n zus

6 likes

Ik heb even opgezocht wat die nieuwe houten bedden kosten van de buddenbruckjes… :flushed::scream_cat:

Hoe… doen… ze… dat… gesponsord ofzo??

Quinten staat al op Dumpert… ā€œFappert exposed door moederā€ Lekker dan als je moeder zoiets op tv zegt… Leuk voor hem als hij na de kerstvakantie weer naar school moet

https://www.dumpert.nl/item/7813123_0d5c00f1

4 likes

Ik vind het echt niet kunnen hoe vaak die jongen voor lul wordt gezet op tv. Elke aflevering is er wel iets waar hij op school op gepakt kan worden.

3 likes

Ik snap niet dat dat soort beelden er niet uitgeedit worden

Dat idd. Als tv zender moet je soms ook zeggen dat bepaalde dingen niet kunnen.

3 likes

Ja inderdaad. Vooral van NPO 1 (of 2 of 3?) zou je dit niet verwachten. Ik niet tenminste. Het gaat om een 16 jarige…

2 likes

Misschien is dit oud nieuws of helemaal niet waar, maar ik moet dit echt even delen?!
De oma van mn vriend zei net tijdens het kerstdiner dat de vader van de Buddenbruckjes afgelopen maand is overleden aan een hartaanval?! :scream:

Als je hun FB pagina bekijkt staat er nog een foto op van 21 december met Rob erop.

De vader van een ander Heerlens gezin dat eerder in het programma was is eerder dit jaar overleden. Geen idee meer hoe dat gezin heet