Ja, dat zag ik ook. Die oudste jongens waren ook al in huis aan het roken in een andere aflevering.
Ben ik gek als ik dit heel logisch vind?
Huismoeder zijn met 2 kinderen en dan het huishouden op je nemen lijkt me redelijk goed t doen. En als hij dan 40 uur werktā¦
Als hij fulltime werkt en zij huismoeder is dan vind ik het wel logischer. Maar die opmerking met toevoeging dat hij dan ānatuurlijkā niet meehielp vind ik wel tenenkrommend.
Daar heb je wel gelijk in dat het dan waarschijnlijk goed te doen is. Maar het is meer op de manier hoe hij het zei.
En nu doet hij ook al niet heel veel heb ik het idee, maar dat komt misschien ook meer omdat het allemaal op de manier moet gaan hoe zijn vrouw het wil.
Vergeet niet dat hij begon over de ongesteldheid van zān zus
Ik heb even opgezocht wat die nieuwe houten bedden kosten van de buddenbruckjesā¦
Hoe⦠doen⦠ze⦠dat⦠gesponsord ofzo??
Quinten staat al op Dumpert⦠āFappert exposed door moederā Lekker dan als je moeder zoiets op tv zegt⦠Leuk voor hem als hij na de kerstvakantie weer naar school moet
Ik vind het echt niet kunnen hoe vaak die jongen voor lul wordt gezet op tv. Elke aflevering is er wel iets waar hij op school op gepakt kan worden.
Ik snap niet dat dat soort beelden er niet uitgeedit worden
Dat idd. Als tv zender moet je soms ook zeggen dat bepaalde dingen niet kunnen.
Ja inderdaad. Vooral van NPO 1 (of 2 of 3?) zou je dit niet verwachten. Ik niet tenminste. Het gaat om een 16 jarigeā¦
Misschien is dit oud nieuws of helemaal niet waar, maar ik moet dit echt even delen?!
De oma van mn vriend zei net tijdens het kerstdiner dat de vader van de Buddenbruckjes afgelopen maand is overleden aan een hartaanval?!
Als je hun FB pagina bekijkt staat er nog een foto op van 21 december met Rob erop.
De vader van een ander Heerlens gezin dat eerder in het programma was is eerder dit jaar overleden. Geen idee meer hoe dat gezin heet
Volgens mij niet, misschien bedoelde ze de vader van die andere familie die paar jaar meedeed. Quadekkers. Maar die is al een tijdje terug(volgens mij vorig jaar)overleden. Die moeder was wel pas nog op tv erover, misschien dat ze dat gezien heeft?
Wel leuk dat die oudste dochter van dat gelovige gezin nieuwe outfits enzo kreeg en dat die vader haar ook gewoon zelf liet kiezen.
Jaaa ik vond dat zo schattig! Toen hij zei ādit is echt de shitā
Hahah ja helemaal enthousiast over de zwart-rood-luipaard combi
Haha die vader Jelies die zān haar sprayt: āff un beetje lak hoorā
Hele wolk sprayā¦
Lieve man is het, hoe hij met zān vrouw en kinderen omgaat.
De familie kraan, ik weet t niet. Heb weinig sympathie voor hoe ze met Quinten omgaan.
āHopen maar dat āt nog goed komtā zei hij toen. Pffff. Dat zal vanzelf gaan jaā¦
Vonden jullie ook niet dat de moeder van Thaila echt een ster was in het geruststellen van haar kleinkinderen? āJa ik ben ook bang om mijn dochter te verliezen.ā
Ik bedoel: je hoort dan toch naar die kinderen toe hoop en geloof in een goede afloop uit te stralen? Nogal logisch dat die kinderen bang zijn als volgens oma hun moeder net zo goed kan overlijden.