Een huis vol

Ik vind het een leuk gezin! Werd alleen een beetje kriebelig van die opmerkingen in het begin tegen Harry “dit is een dames moment” (ofzo) en dat Harry niet op de meisjes slaapkamers mag komen

3 likes

Ja ik kan daar ook moeilijk tegen merk ik… zo onfeministisch &dat gaat zo in tegen mijn eigen normen en waarden. Die man zei bijvoorbeeld ook over het gezamenlijk werken iets van: “Janneke is heel erg gehoorzaam, ze doet wat ik zeg. Dat maakt ons een goed team”.

Ja en ook over dat schoonmaken :roll_eyes:

Verder wel een super lief gezin!

Ja… en dat Harrie niet bij het omkleden mocht zijn, kind is 4 ofzo?!

Klopt, probeer ik me ook op te richten tijdens het kijken haha

Wtf ik kijk nu een oud seizoen terug en die vader van de familie Quadacker tilt alle kinderen aan een arm op? Dat kan toch niet? En leuk zo’n oude vader.

Hij is dus in januari in zijn slaap overleden, echt sneu :pensive: Nadine zit sindsdien alleen met al die kinderen

Ah dat meen je niet, wat vreselijk :pensive:

Sam is wel echt een hele lieve jongen zeg! En ik snap Quinten wel, jammer dat ze hem niet van te voren even apart nemen om de zwangerschap even samen met hem alleen te delen vast

Die reactie van z’n vader :scream: “nu heb je weer alle aandacht van iedereen”
Wat ontzettend jammer dat z’n ouders hem niet begrijpen :anguished:

16 likes

Ja ik vind dit ook wel echt pijnlijk om te zien, zeker vanuit mijn werkoogpunt. Zo duidelijk dat hij overvallen werd en daardoor zo reageerde… Jammer dat de ouders niet iets meer ontwikkelingsstoornisgerichte kennis lijken te hebben mm. Lijkt me veel frustratie voor beide te kunnen schelen!

2 likes

Ja, ik had het echt met hem te doen.
Als z’n moeder een afspraak gemaakt heeft met hem mag ze daar best van terug komen. Maar laat hem dat wel even weten.

Ze maken het hem zo onnodig moeilijk

2 likes

Inderdaad heel sneu. Zeker ook omdat hij later zei dat hij zelf ook niet zo wil reageren, maar dat het hem gewoon overdonderd…

4 likes

Alles bij die moeder Kraan komt zo zuur dr strot uit. ‘Niet de hele tijd je telefoon niet opnemen’, meid doe s lief tegen die kinderen.

Ik heb soms het idee dat ze vergeten dat hun kinderen ook hun eigen personen zijn met eigen gedachten en emoties. Echt niet chill hoe ze met Quinten omgingen.

8 likes

Ja ik ben voor Quinten blij dat sam er voor hem was. Jeetje

1 like

Al helemaal als je daarna naar je hoofd geslingerd krijgt dat je zo reageert om alle aandacht naar je toe te trekken.

2 likes

Ik ben een beetje verliefd op Sam.

Ook mooi hoe de oudste dochter reageert. En snap Quinten ook wel. Vind de verschillende karakters in het gezin wel heel leuk om te volgen.

Edit: was nog niet helemaal klaar met de aflevering maar omg Sam die thuis vertrekt :tired_face::smiling_face_with_three_hearts::sob::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Oh dat huis een Heerlen, wat een drama! Gaan ze dat huis echt houden voor de jongens in het weekend? Hoe betalen ze dat joh!

1 like

Hahaha ik lees ook dat Viva forum mee over het programma en die vrouwen zijn soms echt grappig :joy: Iemand maakt een opmerking dat Linda haar zwangerschap gewoon stiekem in de badkamer eerder bekend maakt aan de kijkers, dan aan haar man :joy: En dat het vast komt doordat hij het misschien niet zo interessant meer vindt na zoveel kinderen :joy:

En hallo die Miguel had volgens mij een extreme kater? Dat die twee nog heelhuids zijn thuisgekomen joh. Aan die peuken te zien in Heerlen zitten ze daar lekker jointjes te draaien. Niet normaal echt. Met die lege blikjes in bed en dan zo brak zijn dat je niet eens reageert op je vader die het matras omgooit.

2 likes

Dat was vorig seizoen wel anders :joy: In de eerste of tweede aflevering werd gezegd dat 'ie een nieuwe telefoon krijgt als hij zich gedraagt, dus ben benieuwd wanneer het kantelpunt volgt.

2 likes

Die moeder van Thaila zit te roken binnen tussen de kinderen en zwangere thaila. Man man… :woman_facepalming:

6 likes

Wauw Ivan zei “als we maar 2 kinderen hadden, dan hielp ik natuurlijk niet mee in huis.”

2 likes