Een huis vol

Ik vond het ook echt mooie complimenten. Echt super lief!

1 like

Ik ga misschien een zeur zijn en het is niet mijn zaak, maar snap echt niet dat die ouders van de spaanplaat familie hebben gekozen voor een mini strandhuisje (dat je de helft van het jaar niet eens kan gebruiken) ipv een groter huis (maar dan miss niet midden in de stad wonen)

Terwijl de kinderen op de gang en in de gangkasten slapen & ouders in een bedstee in de woonkamer

Die woonkamer met dat podiumpje en spaanplat ‘kast’ midden in de woonkamer. 1 klein bankje erop. Hou op met me.

En dan al die seizoenen lang in bijna elke aflevering even een koffietje van 5 euro halen bij een hippe zaak maar geen koffiezetapparaat kopen want dat zou te duur en onnodig zijn (want drinken amper koffie).

5 likes

De familie Nagelkerke kwam weinig voor in de laatste paar afleveringen?

En ik vind de familie Wildeman ook wel leuk. Die moeder is wel heel lief. Ik word alleen helemaal kriegel van dat huis met overal dat behang met houtlook of tegellook. Het lijkt meteen nog 10 keer drukker

3 likes

Nagelkerk kinderen zijn toch in het algemeen wat ouder en niet zo boeiend. Denk dat ze volgend seizoen niet meer mee doen.

Weet iemand trouwens waar de cudo’s hun kleren kopen? Vooral pixie ziet er altijd leuk uit. Slim lief meisje trouwens. Al hun kinderen. Seven met Oos bij de voetbal :smiling_face_with_three_hearts:

Dat kapsel van junior maakt hem nog sulliger hahaha echt net te lang

1 like

Bij die bbq was die luciano aan het duimen en zat met een knuffeltje in z’n mond.

Hij is minstens 13 toch? :thinking:

3 likes

Ik denk trouwens dat die vader Nagelkerke zijn haar zwart verft haha! Hij had vroeger bruin haar volgens mij.
Wel echt leuk gezin!

4 likes

Hahaha bij die aflevering van vandaag bij fam Blom wilde die Oma op familieweekend eerst bidden en dan “ging ze wat zeggen”, meestal is dat toch zoiets van:
“Ik ga mn erfenis met de warme hand vast uitdelen”
of
“Ik heb een band geboekt voor een feestje voor vanavond”
of
“We gaan morgen x leuke activiteit doen”
Gewoon iets leuks waarvoor je aandacht vraagt

Maar nee het is: als je snoep wil moet je het aan je ouders vragen en als je ruzie maakt wordt oma boos

9 likes

Omg ja ik dacht dat ze echt met iets leuks ging komen. Naar de pretpark gaan ofzo of ander leuk uitje. Krijg je dat te horen :joy::joy:

3 likes

Viel me ook al op en deze aflevering was het volop in beeld. Vind het sneu want dat is echt iets waar hij gepest mee kan worden. Kinderen zijn cruel.

4 likes

Al die kinderen hebben toch exact dezelfde haarkleur als die vader?

Ik vind het zo’n leuk seizoen. Ik vind de Wildeman familie echt heerlijk ongecompliceerd, fantastisch dat liefdesverhaal van Priscilliano, zo leuk. En zijn nieuwe kapsel, echt een moppie. En ik vind de Nagelkerkjes ook leuk, Junior is echt een lieffie

3 likes

ik vind die oma ook wel behoorlijk onsympathiek. Zo streng en gewoon niet warm ofzo.

7 likes

Haha Gerdien is alleen maar redenen aan het opnoemen waarom kamperen kut is :joy:

Het is wel duidelijk van wie Gerdien de stem heeft gekregen. Haar moeder heeft echt precies zo’n stem.

3 likes

Ik heb echt het idee dat we dit seizoen heel weinig de familie Nagelkerk hebben gezien en juist heel veel familie Blom

3 likes

Mijn God, een kampeer roadtrip met 7 kinderen naar Kroatië, Albanië en Griekenland in hartje zomer, moet je ook maar zin in hebben :face_exhaling:

2 likes

Die doopdienst hahaha wat vreselijk, en ondertussen ook gewoon doorzingen terwijl hij die kinderen probeert te vangen. Dat meisje Yaël vind ik echt een schatje, ook zo rustig vergeleken met die broertjes. Echt heel zielig dat ze haar zusje is verloren

3 likes

Godbless

Echt geen toevoeging die familie

5 likes

Nagelkerkjes vloggen zelf elke dag waardoor ze waarschijnlijk minder interessant zijn voor het programma?
Ik wil de buddenbruckjes graag terug. Benieuwd of ze haar kapsalon eindelijk geopend heeft :laughing:

2 likes