Ik dacht dat dit niet allebei mocht en je moest kiezen, vloggen of mee doen aan het programma? Dat de Kraantjes toen voor vloggen hebben gekozen.
Geen idee hoe ik hierbij kom trouwens.
Ik dacht dat dit niet allebei mocht en je moest kiezen, vloggen of mee doen aan het programma? Dat de Kraantjes toen voor vloggen hebben gekozen.
Geen idee hoe ik hierbij kom trouwens.
Dacht ik ook dat dit de regel was. Naja zonder de buddenbruckjes was het maar een zoutloos seizoen.
Volgens mij had ik gelezen dat de regels nu veranderd zijn en mag je ook meedoen als je vlogt en samenwerkingen hebt op insta.
Haha Oos eindelijk voor het eerst naar voetbal: ‘‘misschien wil ik wel op judo’’. Zo schattig hoe dat oudere broertje reageerde
Huh het is nu alweer afgelopen?? Normaal gesproken duurt een seizoen toch veel langer?
Ja ik vond het ook al snel gaan!
Nee het zijn altijd 10 afleveringen!
Wat gek dit voelde echt veel sneller haha. Misschien omdat het zo saai was
En er ging eindelijk wat leuks gebeuren (omg die vakantieplannen met z’n allen in die tent enzo) maar das dan dus niet op beeld
Nou wat een hel met 8 kinderen in een tent! En dan niet naar Lutjebroek maar Albanië en Griekenland. Helaas zien we het niet maar was vast mooie tv geweest
Ik ben alle seizoenen terug aan t kijken, echt heel leuk. Die Rob is gewoon niet veranderd na al die jaren hahaha, ik heb hem wel echt gemist dit seizoen.
In januari komt een huis vol international op de buis!
Het is weer begonnen! Ik geniet
Ik zag het ook! Alles staat al online??
Als je npo plus hebt wel!
Hadden we dat kamperen in Albanië niet al gezien of gaan ze nu weer (of heb ik op de verkeerde aflevering geklikt)
Edit: oh nee ben nu bij de highlights love it
Ik kan het zonder NPO Plus ook al zien (aflevering 1 tenminste)
Ahh yes!! Ga na b&b gelijk kijken. Welke gezinnen doen er mee?
Die met priscilla, die gelovige die in albanie gewoond hebben en de cudoghams
Die vrouwwwww van die Albanië familie, ik kannie tegen die stem. Echt door merg en been.
Ik klink ook zo en vind het echt erg om het terug te horen